מערכת COL | יום א' אדר ה׳תשס״ו 01.03.2006

ערד התכנסה לעצרת זעקה נגד המיסיון

מאות רבות של תושבים דתיים, מסורתיים, חרדים ובראשם רב העיר וחבר בית דין רבני חב"ד הרב בן-ציון ליפסקר, גדשו במוצאי השבת האחרונה את בית הכנסת המרכזי בערד לכנס מחאה וזעקה נוכח ההתרחבות המתמשכת של פעילות המיסיון בעיר. לאחרונה החלו פעילי המסיון בפעילות חלוקת מנות מזון על מנת לצוד ברשתם יהודים תמימים. להמשך הכתבה
ערד התכנסה לעצרת זעקה נגד המיסיון
הרב ליפשיץ יו"ר יד לאחים נושא דברים בעצרת. מימינו: הרב בן-ציון ליפסקר
רבני העיר ערד שפתחו את עצרת הזעקה והמחאה, הרב יוסף אלבו, והרב בן ציון ליפסקר קראו לציבור כולו להתגייס. "אי אפשר להפקיר את המלאכה רק בידי קומץ פעילים ובידי אנשי יד לאחים המחרפים נפשם ועושים כל אשר לאל ידם על מנת לסכל את פעילות המיסיון", אמרו הרבנים. "חובה על כל אחד ואחד ליטול חלק בפעילות ההסברה, בצעדי המחאה. על כולנו לנקוט בכל הכלים הלגיטימיים העומדים לרשותנו על מנת להביא לסילוק הנגע מהעיר".

את המשא המרכזי של העצרת נשא רבה הראשי של באר שבע הסמוכה, הרב יהודה דרעי אשר שיתף את הציבור בחוויות ולקחים מהמערכה נגד המיסיון המתבצעת בעצם ימים אלו בעיר באר שבע.

מרגשים במיוחד היו דבריו הכנים של ראש עיריית ערד לשעבר, מר בצלאל טביב. "אינני יהודי חרדי, אבל אני חש ומשוכנע לחלוטין כי איש אינו יכול להישאר לשבת בחיבוק ידיים שעה שבעירנו פועלים מיסיונרים המבקשים לכלותנו. המאבק במיסיון הוא מאבק בו חייבים להיות שותפים כלל ישראל. כל שכבות הציבור חייבים ליטול בו חלק", אמר ראש העיר לשעבר.

נאום הנעילה נישא בפי יו"ר יד לאחים, הרב שלום דב ליפשיץ שהלהיב את ההמונים לצאת לפעולה. הרב ליפשיץ חידד את חשיבות העברת המסר הנכון וההסברה הראויה לכל תושבי העיר, ללא יוצא מן הכלל, בדבר הסכנה האורבת לפתחם, לנוכח פעילות המיסיון.

בתום העצרת הוקם ועד פעולה בראשות הרבנים הראשיים וכל אחד מהמשתתפים נטל על עצמו להקדיש מזמנו כדי ליטול חלק בפעילות ההסברה והמחאה.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
חובה לציין!
ג' אדר ה׳תשס״ו
נוכחתי בכנס וחייב אני לפרסם לכל שאף הרב אלעזר צבי בקשי שליט"א המכהן כרב בית הכנסת וקהילת בית רחמים - הספרדי השתתף באירוע.
והמפורסמות אינן צריכין ראיה, שהרב בקשי פועל ללא לאות לקירוב ליבותיהם של מאות מאנשי ערד לאביהם שבשמים למרות כל העול שיש לו בקהילתו.
יישר חילו ובהצלחה.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.