|
יום ט' ניסן ה׳תשפ״ב
10.04.2022
בתל אביב הוכרז הבוקר על י"א ניסן כיום החינוך לאור פעולותיו ומשנתו של הרבי. בהשתתפות מ"מ ראש העיר גל שרעבי וחברי הנהלת העיר ובראשות השליח הראשי לעיר הרב יוסף שמואל גערליצקי יחד עם כלל השלוחים. צפו
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות
מאפשרים לכם לקבל