מערכת COL | יום כ"ח שבט ה׳תשס״ו 26.02.2006

חוויית השיא שלי בחיי ההתקשרות

ביום שישי לפנות בוקר שבה ארצה הקבוצה הי"ד של בנות חב"ד שנסעו לחצרות-קדשינו בארגונו של השליח הרב אהרון-אליעזר צייטלין מצפת. לידי מערכת COL הגיע מכתב מרגש ששגרה אחת ממשתתפות המסע לרב צייטלין, בו היא מבקשת להודות על הארגון, ההשקעה והמסירות, וגם להפנות מסר לחברות שעוד לא נסעו... למכתב המלא
חוויית השיא שלי בחיי ההתקשרות
מסירות ואחריות. הרב צייטלין במסע

בס"ד

עמדנו צפופות בבית של הרבי הריי"ץ, לא מעכלות שאנחנו כאן. החפצים כאילו יצאו מהסיפורים וניצבו למול עניינו. כל אחת מאיתנו מנסה להספיק כמה שיותר פרקי תהילים, לנצל את הזמן עד הדקה האחרונה.

באותו שבוע מצאנו את עצמנו גם בביתם של הרבי והרבנית, מביטות ולא מאמינות. הבית כנסת ששימש את הרבי בשנת האבל על הרבנית חיה מושקא, משמש עכשיו אותנו הקטנות. ושוב אנחנו מתפללות, מלאות בקשות. בטוחות, שהרבי שומע, והוא יעזור, בע"ה.

בבית רבנו שבבבל חזרה על עצמה אותה הרגשה,כשאנו רואות את הכיסא הריק, ומדמיינות את החיוך הגדול האוהב של הרבי. נדמה שרק עוד רגע קט והוא יגיח מאן שהוא ויעודד אותנו, יסמן לנו בידו הקדושה לאות תמיכה, שהכל היה שווה כדי להגיע לכאן, לרגע הזה.

הרב צייטלין היקר,

אפיזודות אלו ועוד גרמו לי לפנות אלייך במכתב הערכה זה, שאותו אני כותבת לאחר שהגענו לארץ, שקצת התחלנו להתוועד ולעכל את כל אותן החוויות שעברו עלינו בשבועיים האחרונים.

אני משחזרת לעצמי איך עמדנו, 80 בנות בשדה התעופה ממגוון מקומות וגילאים, אבל כולן עם אותו המבט בעיניים, מבט שמשדר את הרצון העמוק שהיה לנו לנסוע לחצרות קודשינו, ללמוד ולחקור את העבר - כדי לדעת את ההווה, על מנת לזכות ולהגיע סוף סוף אל העתיד...

התפעלתי מהניצול של כל דקה פנויה למשהו מועיל. לימוד, התוועדות או סיפור מעניין.

כבר בשדה התעופה שבבודפשט התוועדת איתנו על מעלת הנסיעה לרבי ולמדנו מאמר, אפשר לומר שלא יכלה להיות התחלה מבטיחה יותר מזו... גם במטוס המשכנו ולמדנו, התוועדנו והתוודענו, דנו בכל מיני נושאים חסידיים מעניינים, כשאתה משמש ככתובת זמינה לכל שאלה.

התוכנית בניו יורק הייתה מאורגנת מראש להפליא, היא פתחה בפנינו עולם חדש ומעניין במיוחד. התרגלנו לשגרה של קימה בבוקר לשיעור חסידות ב770, תפילה במניין בו היה רגיל הרבי להתפלל ולאחר מכן סיור בכמה מהמוסדות שהיו כל כך חשובים לרבי. מה שהרשים אותי במיוחד היה שקבלנו בכל מקום הסבר רחב ומעמיק אודות חשיבות המוסד בעיני הרבי. בערבים זכינו להתוועד עם כל האנשים המקורבים ביותר לרבי ששיתפו אותנו בחוויות מהקודש פנימה וענו לנו בסבלנות רבה על שאלות שהטרידו אותנו כבר כמה שנים.

המוטיב של המסע בעיני היה שלא ראינו דברים אלא למדנו להבין, לקראת כל ביקור התכוננו בהכנה עיונית ורוחנית. וזה מה שיצר את ההבדל בין ביקור זה לבין ביקורים קודמים שלי בחלק ממקומות אלה ולימד אותי מה זה לבוא לרבי.

בהתוועדות 'צאתכם לשלום' ישבנו כבר קבוצה מגובשת של 125 בנות. על פי המבט בעיניים אפשר היה לראות את הנחישות, הרצון העז לשנות את העולם, להחזיר עטרה ליושנה. לזכות לראות שוב מלך ביופיו, מקדש בתפארתו.

אי אפשר לומר שהשלמנו מה שהחסרנו, אבל אפשר אולי לומר שלמדנו עד כמה גדול הוא החסר!

כשנתבקשתי להגדיר מהו רגע השיא של המסע התקשיתי לענות, אבל מה שבטוח הוא שהמסע הוא אחד מרגעי השיא של החיים שלי! לולא העלויות הכרוכות במסע מרתק זה, דומה כי חובה היה להכניסו לתוכנית הלימודים של כל בי"ס חב"ד, אבל לאור המצב, לעניות דעתי, רצוי שכל בת תשתדל להיות בו לפחות פעם אחת בחיים. לטובת העתיד שלה, לטובת העתיד של כולנו!

הרב צייטלין,

אני יכולה להבטיח לך שהמאמץ וההשקעה בלי גבול שלך בשבועיים האחרונים, ובכל החודשים שקדמו להן היו שווים. 125 שליחות חדשות בעולם. 125 נקודות אור חדשות שיקרבו את הגאולה יעמדו לזכותך ולזכות כל עם ישראל. מי ייתן ויתן לך ה' הרבה כוח להמשיך במלאכת הקודש שלך, ויהי רצון שעוד הרבה לפני שתתחיל לחשוב על הקבוצה הבאה נזכה להתגלות המשיח והגאולה השלמה!

מ.ל. (השם המלא שמור במערכת).

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
22 תגובות
1.
מדהים
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
שמעתי מבנות שהיו בקבוצה חוויות רוחניות אדירות,אני אישית מעריצה גם את אשתו שנשארת כל פעם כאן כשהוא נוסע...
2.
הרב צייטלין איש ענק
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
עם רגישות מיוחדת ומון אהבת ישראל לכל אחד!
3.
אבא
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
הבת שלי נסעה השנה לאחר שאחותה הגדולה נסעה לפני שנתיים. זה משהו שאין לתאר התוכן והחיות החסידי שהבנות חוזרות, ואשרי חלקו של הרב צייטלין שליט"א.
4.
אכן...
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
אחת החוויות הרוחניות המדהימות שחוויתי בחיי הייתה הנסיעה ההיא...
אמנם כל כך רציתי להצטרף גם השנה.. והנסיבות לא התירו...
אבל הרשמים של השנה הקודמת חקוקים היטב...
בעזרת ה בשנה הבאה עם הרבי מלך המשיח..
הרב צייטלין,
המון יישר כח! זו תרומה עילאית לבנות.
שיתן ה כח ותמשיך לפעול במסירות שכזו...

מתגעגעת לאווירה...
5.
הרב צייטלין הוא האבא הרוחני שלנו
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
הרב ציטלין הוא כזה מיוחד אי אפשר לתאר את היחס שלו לכל בת ובת איך שהוא מעודד מחזק איפשר לתאר את זה..לי זאת היתה הפעם הראשונה שטסתי ובעז"ה לא האחרונה אני מאחלת לכולם שירגישו את ההרגשה הנפלאה הזאת שבעז"ה יהיה לכולם את האפשרות הזאת לטוס לרבי עם הקבוצה של הרב צייטלין..שבלי נדר אני שנה הבאה אם ירצה ה אני יצטרף שוב...חובה לכל בת להיות בקבוצה וזה הכי מכול זכות!!!
הרב צייטלין ישר כוח!!
6.
אכן כך...
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
זכיתי בשנה שעברה להיות אחת ממאה ו... הבנות שנסעו וההנאה שלי היתה מרובה שאי אפשר לתאר.
תמיד ניסיתי ולו במעט לתאר לאחרים את העוצמה והכח הרב שקבלתי וכעת לאחר שקראתי את המכתב שכתבה הבת אני חושבת שהיא מיצתה בהחלט את הרגשות, מיותר לציין שקראתי את זה בעיניים דומעות עם הסכמה מלאה לכל מילה ועם געגועים עזים לכל רגע ורגע שם.
הזדהות עמוקה עם כל מילה.
אכן מגיע לרב צייטלין שעושה דבר גדול במסירות עצומה את כל התודה שבזכותו התקדמתי בהרבה דברים ולמדתי המון! לו יהי שנתראה עוד עכשיו בבית המקדש ומלכנו בראשנו
יישר כח
ושוב תודה רבה !!!
7.
מדהים!!
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
מזדהה עם כל מילה!
הכותבת הצליחה לבטא את מה שאני הרגשתי
8.
הרב צייטלין!
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
יישר כוח גדול על הנסיעה הזאת!
איני יודעת איך היה בשנים קודמות אך השנה היה מדהים, פשוט מדהים!
אנחנו מצטרפות לכל מילה ומילה שנכתבה על ידי אחת מאיתנו זה באמת היה אחד מנקודות השיא של חיינו. זכינו לדברים שרבם לא זוכים אליהם והכל בזכותך.
אין מילים בפינו להודות לך על כונותך ודאגתך לעזור ולשמוע כל אחת ולעשות הכל על הצד הטוב ביותר למעננו.
הר ציטלן, כל מילה שנאמר וכל תיבה שתכתב לא יספיקו ולא יבטאו את גודל ההערכה שלו כלפך וזה הזמן להודות לך על הכל ולומר יישר כח!
ויה"ר שנזכה תכף ומיד ממש לגאולה האמיתית והשלמה עם הרבי בראשנו!
קבוצה י"ד מאה"ק שבט התשסו
9.
וואוו פשוט כל מילה מדוייקת להפליא !!
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
זכיתי להיות עם קבוצת הבנות של שנה שעברה ופשוט אין מילים לתאר את גודל הזכות , ההתרגשות והחוויה החסידית הענקית !!!!

ולרב צייטלין היקר ( ומאוד ) :
יישר כח ענקי !!
מסירות הנפש , החמימות האבהית והחסידית שלך לא ישכחו ממני (ובטח מכולן ) לעולם !
פשוט ת-ו-ד-ה ר-ב-ה !!!!!!!!!!!
10.
אין עליך הרב צייטלין
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
אתה האבא הכי טוב בעולם!!!
11.
השפעה לאורך זמן...
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
גם אני זכיתי להשתתף בשנה שעברה בנסיעה הרוחנית ה.. אני חושבת שאין מספיק מילים בפי לתאר את החוויה העצומה הקדושה הזו! עדיין קשה לי להשלים עם העובדה שהשנה נשארתי בארץ אני מקווה שלא נצטרך לנסוע בשנה הבאה, שנראה את הרעבע כאן איתנו אך רצוי שתדע כל בת חבדית, כל אחת שרוצה להיות חלק בלתי נפרד מהאיפמריה הזו של חב"ד, שתדע שזה מקור החמצן והנסיעה המדהימה הזו היא בעלת השפעה לטווח רחוק!!! תודה! תודה לרב צייטלין שנותן לנו להתקשר אל הרעבע! תודה לרעבע שנותן לנו חסידים כמו הרב צייטלין!
12.
עצום!
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
אין לי מילים לתאר את עוצמת החוויה שעברנו, את כמות הכוחות שספגנו, את עומק התכנים שהפנמנו, למדנו ללמוד, למדנו לראות דברים שלא ראינו או לראות אותם בצורה הנכונה, להתחיל לתאר את המסירות של הרב צייטלין שיחי והאווירה הטובה שתמיד דאג שתהיה זה יהיה קשה,
הייתי בתשרי ואף מספר פעמים, יש הרבה דברים יפים בתשרי, אבל פעם אחת בכ"ב שבט כיסה על כל הפעמים..
חובה על כל בת!
כל מילה מיותרת!
13.
אין מילים!!!!
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
הר צייטלין הוא חסיד אמיתי ורואים את זה עליו בכל רגע ורגע!! דואג לכל שה (גם האחרון) שבעדר.....
המתנה היתה ממש צנועה למול ההשקעה העצומה, ההתחשבות, המסירות ו...הכל! פשוט הכל!!!
זו באמת חוויה שלא תשכח לעולם!!!
לא הודיתי באופן אישי על כל זה, לכן אני מנצלת את הבמה הזאת להודות גם בשם כל חברותי: אלף אלפי תודות!!!!
"ולפלא" (.....) שאחרי כזאת קבוצה משיח עוד לא הגיע....
אבל תכף ומיד ממש
המפגש הקבוצתי בבית המקדש!
נ.ד.ק.
14.
שבע גורביץ, שרהלה חיטריק, חני חפר, פייגי...
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
זה המקום להודות לכן על ההשקעה, הדאגה, המסירות, ההתחשבות, האכפתיות בגשמיות וברוחניות........!!!!
אשריכן!!! אשרינו שזכינו בכן!!!
תודה רבה רבה רבה!!!
15.
עם חסיד שכזה- לא פלא, על איכות כזו גבוהה...
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
הרב צייטלין,
משכמו ומעלה! חסיד בדם ובנפש, שבקשות ושליחויות הרבי עומדים בראש מעייניו. הרב צייטלין עובד עם הקבוצה מעל ומעבר לכל תיאור ולכל דימיון המתקבל על הדעת.
בתור מדריכה שהדריכה אצלו שנה שעברה, שיחד עם הרב וצוות המדריכות תיכננו את המסע, אירגנו ופעלו, ראיתי מקרוב את ההשקעה, המחשבה, הדאגה המסירות, האיכפתיות מכל אחת ואחת, דאגה לפרטי פרטים שיהי לכולן כולן טוב הן בגשמיות וכמובן ברוחניות.

הרב צייטלין- נוטע בבנות מחשבות חסידיות, רצונות חדשים לעשות מעל ומעבר למען הרבי. בזכות הר צייטלין, אני יודעת במפורש על בנות שהישתנו!!!! הישתנו כפשוטו מהבחינה החסידית!!! נהיו עדינות יותר. מחשבות טהורות יותר. רציניות. חסידיות. קווי המחשבה מופנים אל הדרך הישרה והבטוחה.

הרב צייטלין- הלוואי והיה יכול לנהל מעין קבוצה זו אך למשך תקופה ארוכה יותר של חצי שנה ויותר, ואזי, היה קם זן חדש של בנות חסידיות בחב"ד, בנות חסידיות אמיתיות עם נפש זכה.

מיי יתן , והקב"ה ייברך את הרב צייטלין בטוב ובהצלחה בגו"ר כל הימים, ותיכף בזכותו, ובזכות כלל אחב"י נזכה במהרה להתגלת נשיא הדור.
16.
לרב צייטלין
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
אין מילים כמה המסע טרם לכולנו
17.
הרב צייטלין המדהים
ל' שבט ה׳תשס״ו
תודה רבה על הכל אני חושבת שאין מילים שאפשר לתאר ולהודות בהן לרב צייטלין שפשוט האיר את עיניהן של כל כך הרבה בנות, הייתי מאוד רוצה להשתתף בקבוצה של כ"ב שבט גם בשנה הבאה אך עוד הרבה לפני כן בעז"ה שהרבי יתגלה, אמן!
18.
אלישבע
ל' שבט ה׳תשס״ו
החיוך מסגיר הנאה??????
19.
השתתפתי, ואכן כך...
א' אדר ה׳תשס״ו
היה מדהים ומקסים הרבה מעבר לתיאור במילים!!! הרב צייטלין דאג לכל פרט משתי הבחינות- גו"ר!!!! אכן חסיד- שמזל שעוד יש כמוהו!!!
המסע תרם לנו רבות. ההתועדויות היו משהו עמוק ומיוחד, לא זוכים לכאלו התוועדויות עמוקות לכאלו שיעורים ולקבל כ"כ הרבה מסרים חדשים בכל יום!! זו אכן חוויה מיוחדת מסוגה! הרב שילב בכל סוג של מפגש ובכל סוג של פעילות סיפורים מדהימים וחידושים נפלאים! חבל שזמננו תם והוכרחנו לחזור! ולוואי, שהקב"ה והרבי יחזקו את ידיו של הרב צייטלין ויצליח לעשות קבוצות כאלו גם בעתיד הקרוב עד ביאת משיח צדקינו בקרוב ממש! ושובץץץ ננצל זאת ונאמר אינספור תודות מלאות הערכה לרב צייטלין היקר!
ולכל בנות הקבוצה- שמרו על קשר כי חסידים לא נפרדים!!! ו...בהצלחה בהשלמת לימודים (כל הבנות ה... תיכוניסטיות והפסיכומטריות......) חברה לנסיעה- ונהחמח"י!!!!!!!!!!!!!
נ.ב
רוצים עוד תמונות, ויש עוד! אנא...
20.
לר צייטלין היקר!
א' אדר ה׳תשס״ו
המון יישר כח!!!!!!!!
ח.מ.ץ
21.
מ. ל. יקרה, ששמה שמור במערכת
ב' אדר ה׳תשס״ו
קראתי את מכתבך ופשוט אין לי מילים לומר לך חוץ מזה שהתרגשתי.
במכתבך זה העברת את התחושות האמיתיות שהרגשת. מקווה בשבילך ובשביל 124 הבנות הנוספות שבאמת מסע זה ישפיע עליכם על כל השנה כולה...

ח.ל. (השם המלא שמור במערכת;)
22.
תגובה לכל הנ"ל
ב' אדר ה׳תשס״ו
אני מאד מתרגש מההתעוררות שלכן, יתן השי"ת שתמשיכו בזה ביתר שאת להיות תלמידות חסידיות ו"שליחות" נאמנות לרבינו. יישר כח על הברכות והחיזוקים. אתן נותנות לי כח להמשיך בעזהי"ת ביתר שאת. כל המברך מתברך. בשו"ט מכל אחת מכן. שנזכה למשיח נאו.

אני מחכה לשמוע פרטים על המפגש.
אהרן אליעזר צייטלין
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.