מערכת COL | יום כ"ח שבט ה׳תשס״ו 26.02.2006

נשות ערד התאחדו בכ"ב שבט

מי שהציץ לרגע אל אולם האירועים של מפעל הפיס בערד נדהם לראות מול עיניו מחזה מרהיב. עשרות נשים מכל גווני הקשת הישראלית ישובות קשובות ומרותקות לסיפורו הנפלא והמרגש של ר' יוני פיין שסיפר את סיפור חייו המרתק. הערב נערך בכ"ב שבט יום הסתלקות הרבנית חיה מושקא, והערב כולו עמד בסימן 'הנתינה' - לתת בלי רצון לקבל ולא מתוך הרגל.
נשות ערד התאחדו בכ
את הערב, בהנחייתה של הגב' נאוה גליס פתח רב העיר הרב בן ציון ליפסקר בדברי ברכה ותיאר באופן מיוחד את חשיבות החינוך היהודי הטהור. בסיום הדברים וכהמשך אליהם, קהל הנשים צפה במופע "כולנו משפחה אחת" שנערך ע"י תלמידות ביה"ס היסודי "אור מנחם" בערד.

לאחר מכן, הוקרן קליפ וידאו על הנתינה בקהילה, בו הוסרטו נשים המספרות על נתינתן היומיומית החל מארגון מצרכי מזון למשפחות נזקקות, נתינה ליולדת ובני משפחתה וכלה בהתנדבות במחלקות המאושפזים בסורוקה. הקליפ שהוקרן ונערך בסיוע מרכז התקשורת העירוני, עודד את הרצון לתת.

בהמשך הקשיבו הנשים ברוב קשב לדובר חב"ד, הרב מנחם ברוד. בדבריו המרתקים תיאר הרב ברוד את מעמדה של האישה בימינו אנו. בצורה מעניינת סיפר על היחס המיוחד של הרבי למעמדה של האישה כעיקר הבית, וכמובן, חיבר הכל לנתינה ולנתינה המיוחדת והצנועה של הרבנית.

אחרון חביב עם גיטרה סיפר ר' יוני פיין את סיפור חייו המרתק. במילים מרגשות תיאר כיצד גילה את הנתינה ואת הכוח לתת דווקא מכיוון בלתי צפוי.

בסיום הערב נערכה מכירה פומבית על דולרים של הרבי לברכה והצלחה, והגרלה מכובדת על חפצים יקרי ערך שניתנו ברוחב לב ע"י בעלי החנויות בעיר.

מה שבטוח שכל אחת נתנה וקיבלה מערב זה את הכוח לתת עוד ועוד...
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מעניין לראות תמונות
כ"ח שבט ה׳תשס״ו
מבקשים לראות תמונות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.