|
יום ד' טבת ה׳תשפ״א
19.12.2020
בנתניה עשו היסטוריה: ראש הישיבה הרב משה אורנשטיין התוועד לראשונה עם הבוגרים ועם בניהם שנכנסו השנה לישיבה, לרגל ה' טבת
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות
מאפשרים לכם לקבל