מערכת COL | יום כ"ו שבט ה׳תשס״ו 24.02.2006

חב"ד ברדיו דימונה

זה יותר מחצי שנה שתכנית הרדיו של השבועית "לקראת שבת", המשודרת בכל יום שישי ברדיו דימונה, מוגשת על ידי בית חב"ד, בראשות הרב ישראל גליס, והיא מהווה תכנית של הפצת החסידות בקנה מידה גדול במיוחד בדימונה. עד עתה פנתה חב"ד לכלל הציבור הדימונאי הרחב, בהעברת המסרים באמצעות העיתונות המקומית, כעת, בנוסף לעיתונות המקומית, מהווה התכנית ערוץ נוסף לפניה אל הציבור הרחב.
חב
מי שיזם את תכנית הרדיו ומנחה אותה מאז הקמתה, בחן, ובהתלהבות המיוחדת לו והמוכרת לכלל תושבי דימונה, הוא הרב ניסים חמו יד ימינו של מנהל בית חב"ד, כשאיתו נמצא בתכנית מנהל בית חב"ד השליח הרב ישראל גליס.

בשילוב מיוחד, הם מצליחים יחד להעביר במשך שעה סיפורי חסידים, רעיונות חסידיים לפרשת השבוע, ואף נקודות מרכזיות משיחותיו הנפלאות של הרבי על פרשת השבוע, כשהיא מתובלת בשירים חסידיים, חידה שבועית ובהשתתפות מאזינים.

עד עתה פנתה חב"ד לכלל הציבור הדימונאי הרחב, בהעברת המסרים באמצעות העיתונות המקומית, כעת, בנוסף לעיתונות המקומית, מהווה התכנית ערוץ נוסף לפניה אל הציבור הרחב, והרב גליס מציין שעל פי התגובות הרבות והחיוביות נראה כי קיימת לתכנית האזנה גדולה ופופולאריות שלא ציפו לה, וכי נראה שחשיפת הציבור לתכנית גדולה אף הרבה מעבר לכתבות בעיתונות המקומית.

גם סגן ראש העיר מר יוסי עזריאל שנכח בערב חב"ד גדול שהתקיים לאחרונה, ציין את העובדה שלמרות שאינו אדם חובש כיפה אינו מוותר על התכנית כהכנה לקבלת השבת.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד לרב חמו
כ"ח שבט ה׳תשס״ו
הוא באמת אדם מיוחד ועושה את הדברים בצורה מצויינת
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.