מערכת COL | יום כ"ו שבט ה׳תשס״ו 24.02.2006

מנצח השבוע: בוימלגרין

ר' שעיה בוימלגרין הוכתר השבוע באתר ynet כ"מנצח של השבוע": בשעה שכל אילי הנדל"ן הישראלים נוהרים לעשות עסקים בחו"ל, עושה שעיה בוימלגרין האמריקני את הדרך ההפוכה ומוכיח לכולם שבעזרת שם טוב אפשר להרוויח הרבה כסף מנדל"ן גם בארץ. לסיפור המלא
מנצח השבוע: בוימלגרין
מי אמר שאי אפשר להרוויח מנדל"ן בארץ? מי אמר שחייבים לצאת לפעילות בחו"ל כדי לשרוד ולהתקדם? שעיה בוימלגרין, איל נדל"ן אמריקני, מוכיח את ההיפך הגמור. בשעה שכל אילי הנדל"ן הישראלים יוצאים לחו"ל כדי לפתח את עסקיהם, בוימלגרין עושה את הדרך ההפוכה והוא נכנס בימים אלה להשקעות בישראל. לפני פחות מחודשיים רכש בוימלגרין את השלד הבורסאי של חברת גמביט (80% מהחברה תמורת כ-56 מיליון שקל).

הוא שינה את שם החברה לבוימלגרין קפיטל והראה לנו מה שווה שם טוב. בוימלגרין הודיע שהוא מנהל מו"מ על רכישת 50% מפולאר נדל"ן ומגעים לרכישת השטח של בית חולים אסותא בצפון תל אביב, ולמשקיעים זה הספיק - תוך 5 שבועות זינקה המנייה פי 3. שווי החברה בבורסה הגיע ל-200 מיליון שקל וחלקו של בוימלגרין זינק ל-160 מיליון שקל.
אם ננכה מן השווי הזה את מחיר הרכישה (56 מיליון שקל), יוצא שבוימלגרין הרוויח (על הנייר) כ-100 מיליון שקל תוך מספר שבועות מבלי שעדיין הכניס תוכן של ממש לחברה החדשה שלו. אז מי אמר שאי אפשר לעשות כסף מנדל"ן בארץ?

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
3.
בהצלחה
כ"ו שבט ה׳תשס״ו
שיהיה לו הצלחה רבה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.