מערכת COL | יום כ"ה שבט ה׳תשס״ו 23.02.2006

ח"כ מאיר פרוש לצד משפחת קירשנזפט

מנהלת סל"ע שלחה מכתב לרב יגאל קירשנזפט, מנהל בית-חב"ד בחבל-עזה, ולעשר משפחות נוספות ובו הודיעה כי על-פי רישומיה לא הגישו התושבים מסמכים למנהלת לצורך קביעת הזכאות, ולכן לא יוכלו לקבל את האלמור (שני קראוונים מחוברים) בניצן עד להשלמת הזכאות. חבר-הכנסת הרב מאיר פרוש התערב ופנה ישירות לבשיא: "לא ייתכן לזרוק משפחה לרחוב בסיבה המגוחכת הזאת". לסיפור המלא
ח
אלף דולר לשהות של יום במלון. המכתב המלא שנשלח היום לרב קירשנזפט
מנהלת סל"ע שלחה מכתב לרב יגאל קירשנזפט, מנהל בית-חב"ד בחבל-עזה, ולעשר משפחות נוספות ובו הודיעה כי על-פי רישומיה לא הגישו התושבים מסמכים למנהלת לצורך קביעת הזכאות, ולכן לא יוכלו לקבל את האלמור (שני קראוונים מחוברים) בניצן עד להשלמת הזכאות.

לפני יותר משבועיים הודיעה המנהלת למשפחת קירשנזפט כי האלמור יהיה מוכן ביום ראשון ומרגע זה יהיה עליהם לפנות את המלון. הרב קירשנזפט טען בתגובה במכתב ששלח למנהלת כי אין קשר בין הגשת תביעה לפיצויים לבין חובת המדינה לדאוג למגורשים לקורת גג.

ח"כ מאיר פרוש התערב ופנה ישירות ליונתן בשיא, יו"ר המנהלת. הוא ביקש את התערבותו לבל ייזרקו בני המשפחה לרחוב. "צר לי, אך אינני מבין, הרי על פי חוק המפונים רשאים להגיש תביעה עד 3 שנים מיום הפינוי וכך יוצא כי אין קשר בין הגשת תביעה לפיצויים לבין חובת המדינה לדאוג לקורת גג למפונים", כותב ח"כ פרוש לבשיא. בשלב זה כל המסמכים נמצאים במחסן שלהם ואין באפשרותם להוציא את המסמכים להגשת התביעה.

פרוש ציין כי "מלבד הסבל, עוגמת הנפש והשהייה הממושכת בבית המלון כתוצאה מהפינוי, מדובר במשפחה בת 14 נפשות ששלושה מהם נפגעי טרור והם מתמודדים נפשית עם סבל בל יתואר וכאמור עלינו לנסות להקל עליהם ולא להפך. לא ייתכן לזרוק משפחה לרחוב בסיבה המגוחכת הזו, הרי אתם במנהלת אמורים לדאוג להם לקורת גג ולא להתחשבן איתם בקטנות ולגרום להם סבל נוסף".

הרב קירשנזפט אמר לערוץ 7 כי למנהלת יש את כל המסמכים והעדויות המאשרות את מגוריו ב"נווה דקלים" החל משנת 82 למניינם, כתושב הראשון של היישוב. "לצערי חברי שהגישו לכם את הטפסים עברו ועוברים מסכת התעללויות בלתי הגיונית ולא מוצדקת. שלושה מבני משפחתנו הם נפגעי טרור ואין אנו מחפשים סבל נוסף". הוא הודיע כי אם תשתנה גישתם למתיישבים היקרים שסבלו די והותר ותתחילו להיות גוף שמסייע לתושבים ולא נלחם בהם- אשקול להגיש את הבקשה.

הוא הדגיש כי בעבר אישרו את זכאותם ואושרה בניית האלמור ולכן אין שום סיבה שלא יקבלו בהקדם, כמסוכם. הרב קירשנזפט מציין כי כל יום שעובר ומשפחתו נאלצת להישאר במלון, עולה למדינה כאלף דולר.
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
הרב מאיר פרוש
כ"ה שבט ה׳תשס״ו
עקבי כל הזמן בעמדתו נגד ההתנתקות, שלא כליצמן שנזכר עכשיו בחב"ד!
2.
אולמרט בעעעעעעעע
כ"ה שבט ה׳תשס״ו
שמעתי ששלחו גם מכתבים להצביע בשא-נור...
מדינת גולם מדאורייתא ומדרבנן

אגב סחתיין על הפירסום של האיחוד הלאומי באתר ...
3.
למשפ,קירשנזאפט
כ"ה שבט ה׳תשס״ו
הרבה הצלחה,אתכם מרחוק מבלגי,ה
4.
צריך להצביע לפרוש
כ"ו שבט ה׳תשס״ו
זה הזמן להוקיר תודה לאיש היקר הזה שעושה למען הרבי וחב"ד בכל הארץ
למי שלא יודע הוא נמצא באג"י ג !!!
5.
נכון צריך להצביע לפרוש א ב ל
כ"ו שבט ה׳תשס״ו
כבר נאמר רע לרשע (גפני רביץ וכו) ורע לשכנו
אנו לא מצביעים ג הי"לת
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.