מערכת COL | יום כ"ד שבט ה׳תשס״ו 22.02.2006

עיריית הוד-השרון בהוקרה למתנדבי בית-חב"ד

ביום שני השבוע, התקיים בלשכת ראש-העיר, מר חי אדיב, טקס הענקת תעודות הוקרה למתנדבי מפעל ההזנה "מנה חמה" שמופעל על-ידי בית חב"ד הוד השרון. הרב שמשון טל, מנהל בית חב"ד בהוד השרון, סיפר כי מפעל ההזנה, שחוגג בימים אלו שנה להיווסדו, מחלק למעלה ממאה מנות של ארוחה בשרית חמה פעמיים בשבוע. להמשך הכתבה
עיריית הוד-השרון בהוקרה למתנדבי בית-חב
ביום שני השבוע, התקיים בלשכת ראש-העיר, מר חי אדיב, טקס הענקת תעודות הוקרה למתנדבי מפעל ההזנה "מנה חמה" שמופעל על-ידי בית חב"ד הוד השרון.

מר אדיב עמד בדבריו על החשיבות העצומה שיש לפעילות החסד ההתנדבותית של בית חב"ד, ועל קהל היעד המגוון הנהנה מארוחה חמה - קשישים או מוגבלים, אשר חלקם אותרו על ידי אנשי מחלקת הרווחה, ולחלקם הגיעה השמועה פשוט "מפה לאוזן", חילוניים ודתיים, ותיקים ועולים חדשים.

הרב שמשון טל, מנהל בית חב"ד בהוד השרון, סיפר כי מפעל ההזנה, שחוגג בימים אלו שנה להיווסדו, מחלק למעלה ממאה מנות של ארוחה בשרית חמה פעמיים בשבוע. כל תהליך הבישול והחלוקה מבוצע בצורה התנדבותית לחלוטין, והרב טל סיפר על הכוחות שמגייסים כל אחד מהמתנדבים על מנת לתת ולתרום לזולת.

לסיום, חילקו ראש-העיר והרב טל תעודות הוקרה לכל העוסקים במלאכה הקדושה, וקראו לתושבי הוד השרון לבוא ולסייע גם כן, מי בהתנדבות ומי בתרומה כספית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.