מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשס״ו 17.02.2006

השליח הראשי לאנגליה הגיע ל-70

הרב נחמן סודאק, השליח הראשי של הרבי לאנגליה, ציין אתמול (חמישי) את יום הולדתו השבעים לאורך ימים ושנים טובות בהתוועדות חסידים עם חברים ובני משפחה בבית-הכנסת "קהל חסידים" בקראון-הייטס. הרב הגיע עם רעייתו לניו-יורק לרגל כינוס השלוחות העולמי. תמונות נוספות ב'כתבה המלאה'
השליח הראשי לאנגליה הגיע ל-70

הרב סודאק שהינו גם חבר אגודת-חסידי-חב"ד העולמית, עומד בראש רשת מוסדות חינוך וחסד, בתי-חב"ד ובתי-כנסת בממלכה הבריטית. לאות הוקרה לפעילותו רבת-השנים, הוא קיבל מדלייה מיוחדת מאת מלכת אנגליה אליזבת' השנייה.

רק בשבוע האחרון, הרב סודאק זוכה להיות חלק ועדות להתרחבות שני בתי-חב"ד בשתי מדינות נפרדות.

הבשורה הראשונה הגיעה בתחילת השבוע: הרב אלי ברקמן, השליח באוניברסיטת אוקספורד, נערך לאירוע הפתיחה החגיגי של הבניין החדש של בית-חב"ד שנבנה בעלות 300 אלף לירה-שטרלינג בתרומת הנדיב ג'ורג' רוהר. "זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה של האוניברסיטה בת תשע מאות השנים, שלסטודנטים היהודיים יש מקום להנות ולנפוש במשך כל שעות היום", אמר הרב ברקמן.

הבשורה השנייה הגיעה ביום חמישי: הרב בנצי סודאק וזוגתו ייצאו בקרוב בשליחות לוושינגטון הבירה. בנו של הרב נחמן סודאק, הוא עבד במשרדי האתר chabad.org בקראון-הייטס ומעתה יסייע בפעילות הארגון 'ידידי ליובאוויטש בארה"ב'. הזוג הצעיר יארגן אירועים ופעילויות עבור הקהילה היהודית המקומית והעובדים היהודיים בגבעת הקפיטול.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
Mazal Tov
י"ט שבט ה׳תשס״ו
Mazal Tov Mazal Tov!

Yehi Ratzon Sheyarich Yomom Al Mamlachto, Behatzlocho Atzumo Lemaloh Miderech Hateva, Begashmiyus Uberuchniyus, Vegam Yachad. Mitoch Menuchas Hanefesh Vehaguf.

נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.