מנדי ברגר
|
יום ב' תמוז ה׳תשפ״ו
17.06.2026
מעצמה של אור: שלוחי הרבי ומנהלי בתי חב"ד באשדוד, בהובלת השליח הראשי - הרב שניאור זלמן גודמן, בתמונה משותפת בתום האירוע המרכזי לרגל ג' תמוז בעיר (צילום: מנדי קורנט)
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות
מאפשרים לכם לקבל