מערכת COL
|
יום ל' סיון ה׳תשפ״ו
15.06.2026
אחרי שנחתו בנתב"ג: קבוצה מישיבת חסידות סקווער, בעיירה סקווער בארצות הברית, הגיעו לתפילת שחרית בבית הכנסת בית מנחם בכפר חב"ד. הגבאי הרוחני הרב משה הורביץ קיבל את פניהם במאור פנים והכנסת אורחים
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות
מאפשרים לכם לקבל