מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשפ״ו 15.06.2026

אחרי שנחתו בנתב"ג: קבוצה מישיבת חסידות סקווער, בעיירה סקווער בארצות הברית, הגיעו לתפילת שחרית בבית הכנסת בית מנחם בכפר חב"ד. הגבאי הרוחני הרב משה הורביץ קיבל את פניהם במאור פנים והכנסת אורחים

אחרי שנחתו בנתב
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.