מערכת COL | יום י"ז שבט ה׳תשס״ו 15.02.2006

הקאסם פגע, צעירי חב"ד מתגייסים

השבוע שוחרר מבית הרפואה "סורוקה" התינוק אושר עמר בן שבעה חודשים, שנפצע בראשו לפני כשבועיים מפגיעה ישירה של רקטת קסאם שנחתה בקראווילה בה התגוררו בקיבוץ כרמיה, מדרום לאשקלון. בימים שבהם שהו בני המשפחה בבית הרפואה, פשטו גנבים על הקראוילה ההרוסה ורוקנו את כל תכולת הבית. צעירי-חב"ד עמדו לימין המשפחה בימים הקשים וסייעו בכל הנדרש. לקראת השחרור הם הפתיעו את המשפחה והעניקו להם מתנה עגלת תינוק, סל-קל, ומיטת תינוק מפוארת במקום הישנים שנהרסו בפיצוץ. האם פרצה בבכי של התרגשות והודתה בחום לצעירי חב"ד על כל הליווי והעזרה לה הם כל כך זקוקים בימים אלה. להמשך הכתבה
הקאסם פגע, צעירי חב
אמש (שלישי) שוחרר מבית הרפואה "סורוקה" התינוק אושר עמר בן שבעה חודשים, שנפצע בראשו לפני כשבועיים יחד עם אביו יובל ודודו יצחק מפגיעה ישירה של רקטת קסאם שנחתה בקראווילה בה התגוררו בקיבוץ כרמיה, מדרום לאשקלון. אימו של התינוק, בת אל, סבלה מהתקף חרדה.

יוסי כהן, נהג מד"א שהוזעק למקום ופינה את הפצועים לבית הרפואה סורוקה בבאר שבע, גילה כי התינוק שנפצע הוא נכדו ויתר הפצועים הם בתו, חתנו ובן משפחה נוסף. אושר הקטן סובל משברים בגולגולת פגיעה בארובת העין ומדימום במוח, לפני כמה ימים הוא פקח את עיניו והגיב לאימו בחיוך מאז מצבו הולך ומשתפר.

בימים שבהם שהו בני המשפחה בבית הרפואה, פשטו גנבים על הקראוילה ההרוסה ורוקנו את כל תכולתה.


עגלת תינוק ומיטה ואפילו ביגוד חדש

ממטה "צעירי-חב"ד חב"ד למען נפגעי הטרור" בהנהלת הרב מנחם קוטנר נמסר שצוות מתנדבים מבית חב"ד המרכזי בבאר שבע בראשותו של השליח הרב זלמן גורליק עמד לימין המשפחה בימים הקשים וסייע בכל הנדרש.

לקראת השחרור הפתיעו צעירי חב"ד את המשפחה והעניקו להם מתנה עגלת תינוק, סל-קל, ומיטת תינוק מפוארת במקום הישנים שנהרסו בפיצוץ. וכן סט בגדים מלא חדשים כדי שיצא מבית הרפואה כמו "תינוק שנולד מחדש". האמא פרצה בבכי של התרגשות והודתה בחום לצעירי חב"ד על כל הליווי והעזרה לה הם כל כך זקוקים בימים אלה.


בזכות נרות שבת

"הפיצוץ התרחש ביום שישי סמוך לכניסת השבת, ובאותו הרגע ניגשתי להדליק נרות שבת בסלון ועובדה זו הצילה אותי מפגיעה" - מספרת בהתרגשות בת-אל. "בערב שבת שאחריו שהינו בסורוקה ניגשתי לעמדת הדלקת נרות שבת במחלקה, והנה אני מקבלת אות משמים על הנס בזכות נרות שבת, אני רואה שלט בו נכתב "עמדה זו מוקדשת לזכות משפחת עמר יובל ואושר- יולי 2004" היו אלה משפחת עמר אחרים תושבי באר שבע ששמם מתאים להפליא לשמות בעלי יובל והתינוק אושר".

צעירי חב"ד העניקו לבת–אל סט פמוטות חדשים להדלקת נרות שבת שיביאו אור וברכה לבני משפחתה.
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
ואהבת לרעך כמוך
י"ז שבט ה׳תשס״ו
ואהבת לרעך כמוך. רבי עקיבא אומר זה כלל גדול בתורה.

מרגש מאד. כל הכבוד לשליחי חב"ד - אתם מקרבים את הגאולה.
2.
ממש התרגשתי לראות....
י"ז שבט ה׳תשס״ו
יישר כח לר זלמן גורליק!!!!


3.
זלמן!!!
י"ז שבט ה׳תשס״ו
אין כמוך זלמן אוהבים אותך!
4.
יחי!
י"ז שבט ה׳תשס״ו
יחי אנחנו!
5.
ישר כוח לרב זלמן גורליק
י"ט שבט ה׳תשס״ו
מצדיעים לפעולתך הטובה בב"ש
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.