מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשס״ו 14.02.2006

לארי סומרס ב'שבת 1000' של אוניברסיטת הארוורד

השבתון השנתי של חב"ד באוניברסיטת הארוורד היוקרתית זכה להשתתפות שיא של 600 סטודנטים יהודיים. האירוע מכונה "שבת 1000" וכל הבכירים היהודיים ראו לעצמם חובה להיות נוכחים. לארי סומרס, נשיא האוניברסיטה ולשעבר שר האוצר האמריקאי: "זה רגע מיוחד עבור יהודי הארוורד". וגם: וידיאו על היופי של השבת. המשך הדיווח ב'כתבה המלאה'
לארי סומרס ב'שבת 1000' של אוניברסיטת הארוורד
מר לארי סומרס על רקע אוניברסיטת הארוורד

חלה וגעפילטע פיש היו התפריט של שבתון הגדול ל-600 סטודנטים של האוניברסיטה הארוורד היוקרתית במסצ'וסטס. האירוע השנתי שנערך באולם אננברג בארגון בית-חב"ד בקמפוס זכה לתואר "שבת 1000".

הנשיא היהודי של האוניברסיטה, לארי סומרס, מי שכיהן כשר האוצר האמריקאי בממשל קלינטון, נשא נאום פתיחה מרגש כשחובש על ראשו כיפה שחורה. הוא הגיע למקום עם זוגתו החדשה, הפרופסורית אליסה ניו. מי שחיתן ביניהם היה שליח חב"ד בקמפוס, הרב הירשי זרחי.

"זוהי התרגשות להשתתף ערב הארוורדי כזה חמים ולבבי", אמר. סומרס התייחס לאווירה האנטישמית ששררה פעם בין כותלי אוניברסיטת הארוורד.

"זה לא תמיד היה כך", התייחס לקהילה היהודית הגדולה של הארוורד. "עכשיו זה כך, וכך תמיד יישאר. זה רגע מיוחד עבור יהודי הארוורד".

כל המרצים הבכירים באוניברסיטה הקפידו להיות שם, בשבתון חב"ד הגדול. החל מפרופסור אלן דרשוביץ', עו"ד ידוע שנאם בכינוס השלוחים האחרון בניו-יורק, ועד לפרופסורית לספרות באידיש, הגב' רות ויס.

"מאוד מלהיב לראות אנשים מכל עבר הארוורד", אמרה סטודנטית יהודית בשם טליה קרימר. "אני חושבת המטרה של הערב היא שאנשים ירגישו יותר בנוח עם השבת ושהיא בגישה שלהם".


לציפייה בסרט וידיאו על השבת שמוצג באתר חב"ד הארוורד - לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.