מערכת COL | יום י' שבט ה׳תשס״ו 08.02.2006

בקרוב: תוכנית יהודית שבועית בטלוויזיה האוקראינית

איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה יחד עם רשות השידור הלאומית האוקראינית חתמו על חוזה שידור תכנית יהודית שבועית בערוץ ה-1. על-פי החוזה, מידי שבוע תשודר תוכנית יהודית בת 30 דקות בערוץ ה-1 הפופולארי, והצוות הקריאטיבי של התוכנית כבר החל בהכנת התוכניות הראשונות בסדרה.
בקרוב: תוכנית יהודית שבועית בטלוויזיה האוקראינית
ראש רשות השידור האוקראינית מר דוקלנקו עם הרב מאיר סטמבלר (fjc.ru)
ראש רשות השידור האוקראינית מר דוקלנקו אמר: "הערוץ ה-1 עובר בימים אלה שינויים מרחיקי לכת: תכניות מסוימות יורדות, ותכניות חדשות תופסות את מקומן. אני בטוח כי תכנית יהודית תספק לצופינו אינפורמציה מעניינת בנושאים הקשורים להיסטוריה והתרבות היהודיות באוקראינה וברחבי העולם. יתירה מזו, אני מקווה כי התכנית תתרום לאיחוד האוכלוסייה הרב-לאומית באוקראינה".

מנכ"ל איגוד הקהילות באוקראינה, הרב מאיר סטמבלר, תיאר את מטרות התכנית כדלקמן: "אנו מאמינים כי תכניתנו תפנה אל קהלי יעד מגוונים. חשוב מאין כמותו לספר לאוקראינים על העולם המגוון של התרבות והמסורת היהודיות ואין לי ספק כי התוכנית תזכה לרייטינג גבוה".

כיום קיימים באוקראינה כ-10 תכניות טלוויזיה יהודיות מקומיות, למעלה מ-50 עיתונים יהודיים ומספר תכניות רדיו. רובם ממומנים על-ידי הקהילות המקומיות, החברות באיגוד הקהילות היהודיות באוקראינה – הארגון היהודי הגדול ביותר במדינה.

רבה הראשי של אוקראינה הרב עזריאל חייקין בירך את הפרויקט החדש והביע את בטחונו בכך שהוא יתרום לקידום הסובלנות ויחזק את השלום והאחווה במדינה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.