מערכת COL | יום ז' שבט ה׳תשס״ו 05.02.2006

הטרור היכה בפתח-תקווה, חב''ד ביקרו אצל הפצועים

מנהל הפעילות של בית חב"ד בפתח-תקווה הרב מרדכי גורליק, יחד עם מנהל ארגון 'צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור', הרב מנחם קוטנר - ביקרו שניים מארבעת הפצועים שבפיגוע שאירע הבוקר בעיר. צעירי-חב"ד העניקו להם ספר תהילים, חיזקו ועודדו את בני המשפחה המודאגים והבטיחו לסייע ככל שיידרש. אחדים מבני המשפחה נענו בשמחה להצעה להניח תפילין.
הטרור היכה בפתח-תקווה, חב''ד ביקרו אצל הפצועים
זירת הפיגוע
מטה 'צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור', מסייע כספית ונפשית למאות משפחות נפגעי טרור, בתיאום עם בית חב"ד המקומי. פעילי בית חב"ד פוקדים את בתי המשפחות לקראת כל חג, מחזקים ומעודדים את רוחם ומעניקים להם שי. רק לאחרונה, בעקבות פנייה של אחת המשפחות לרב גורליק, קיבלה המשפחה סיוע כספי באמצעות הרב קוטנר ותורם נדיב-לב שבאו לבית המשפחה בפ"ת.

נא להתפלל לרפואת הפצועים שמחה בת מסעודה שלמה בן יהודית רעות בת רעיה גניה בת שרה אושר בן בת-אל עופר בן מדלן מחבל כבן 20 עלה למונית שירות קו 51 בציר ז'בוטינסקי בפתח-תקווה. כשזו הגיעה לצומת אסם, שלף סכין והחל לדקור נוסעים. אחת מהם, כנרת בן-שלום, בת 53 מפתח תקווה נרצחה, ארבעה נוספים נפגעו באורח קשה. עוברי אורח השתלטו עליו, חבטו בו בקרש והמתינו לשוטר, שכפת אותו באזיקים. השליח הרב מרדכי גורליק מנהל פעילות בית חב"ד בפתח תקווה וצוות מטה "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור" יצאו לבקר את הפצועים בבית הרפואה בלינסון בעיר. הם התפללו לרפואתם עודדו את רוחם וחיזקו את ידי בני המשפחות המודאגים, רבים נענו להניח תפילין לרפואת יקירם. ציבור הקוראים מתבקש להתפלל לרפואתם הקרובה והשלימה של הפצועים: שמחה בת מסעודה, שהיתה בדרכה לביתה בעיר באר שבע לאחר ששהתה במהלך השבת בבית בנה בפ"ת. היא נפצעה קשה מדקירות בגב. שמחה סיפרה בדמעות על גורלה המר כי היה בדעתה לעלות למונית אחרת אך ברגע האחרון התחרטה ועלתה למונית בו אירע הפיגוע. שלמה בן יהודית, תושב פתח תקווה נדקר על ידי המחבל חמש פעמים. הוא נפגע ביד, בחזה, בצלעות ובגב ומצבו מוגדר קשה ויציב. כשהמחבל התחיל לדקור את האישה, שלומי ניסה להיאבק בו, המחבל דקר אותו וכשהוא התכופף הוא דקר אותו גם שלוש דקירות בגב. הוא סיפר שהוא זוכר שהנוסעים צעקו ורצו לצאת, אבל הנהג לא פתח את הדלת ובסופו של דבר הם יצאו מהחלונות. רעות בת רעיה, פגועת חרדה היא ישבה בתוך המונית, בכסא הראשון, ותוך כדי נסיעה היא שמעה צרחות, סובבה את הראש וראתה את המחבל דוקר את הנוסעים היא קפצה מהחלון וברחה. גניה בת שרה, שנפגעה מדקירות בבטנה ועברה ניתוח במהלך היום. בתוך כך, ציבור הקוראים נקרא להתפלל לרפואתו של התינוק אושר בן בת-אל שנפצע קשה מפגיעה ישירה של טיל קאסם שנחת על ביתו בקיבוץ כרמיה בערב שבת קודש פרשת בא. צוות מתנדבות בית חב"ד בבאר שבע ביקר את התינוק ואת אימו בבית הרפואה סורוקה, גם אביו יובל שנפצע הועבר היום מבית הרפואה ברזילי באשקלון לסורוקה בבאר שבע כדי להיות ליד בני משפחתו. כמו-כן חל שיפור במצבו של לוחם ימ"מ עופר בן מדלן שנפצע ביום ג' בראשו באזור הכפר עראבה שבאזור ג'נין. הדבר אירע במהלך פעולה למעצר מחבלים שהיו מעורבים בשרשרת הפיגועים האחרונים שהוציא הג'יהאד האיסלאמי, ואף מציינים כי המחבלים שנפגעו עמדו לבצע פיגוע בעורף ישראל בזמן הקרוב. הלוחם הפצוע הובהל במסוק לבית-הרפואה רמב"ם בחיפה, והוא סובל מפצעי ירי בראשו.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
na lehitpalel avor masich achsav
י' שבט ה׳תשס״ו
lo alino refoah shlemah bekarov lecol hacholim/amen sela cen yhi ratson.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.