מערכת COL | יום ד' שבט ה׳תשס״ו 02.02.2006

צעירי-חב"ד חגגו סעודת הודיה מרגשת לנפגע טרור

אמש (רביעי) התקיימה סעודת הודיה מרגשת למשה ז. ממושב תקומה הסמוכה לנתיבות שנפצע קשה בפיגוע תופת במחסום קרני לפני כשנה בדיוק. במסיבה השתתפו בני משפחה וחברים צוות השיקום מבית הרפואה תל השומר יחד עם אנשי צעירי חב"ד. להמשך הכתבה
צעירי-חב
מימין: סעודת ההודיה. משמאל: משה במסיבת יום הולדת שערכו לו צעירי-חב"ד אשתקד
משה נשוי ואב לשלושה ילדים קטנים עבד כבודק במעבר קרני. ביום חמישי בלילה, ד' בשבט תשס"ה סמוך לשעה 23:00, הפעילו מחבלים מטען חבלה בצד הפלשתיני של מחסום קרני. המטען פוצץ את הדלת לצד הישראלי, והמחבלים פתחו באש על הישראלים שהיו במקום.

בפיצוץ המטען ובירי נהרגו שישה ישראלים. ארבעה מההרוגים היו עובדי המקום. משה הועף מעוצמת הפיצוץ לעבר משאית סמוכה כשהוא פצוע במצב קשה מאוד, לפתע הוא מבחין במחבל המבצע וידוא הריגה בחברו, המחבל שזיהה את משה שוכב מדמם ליד המשאית כיוון את הקלצ'ניקוב לעברו על מנת לבצע גם בו וידוא הריגה.

"באותם רגעים, ראיתי לנגד עיני את ילדי הקטנים קראתי "שמע ישראל" ובכוחות על אנושיים בעודי פצוע קשה בעטתי במחבל והקלצ'ניקוב נשמט מידו, המשכתי להיאבק בו עד שאנשי אבטחה וחיילים חיסלו אותו, מסוק שהוזנק למקום הטיס אותי לבית הרפואה סורוקה בבאר שבע", סיפר.

הרב זלמן גורליק מנהל בית חב"ד בבאר שבע, מספר: הגעתי לבית הרפואה סורוקה יחד עם הרב מנחם קוטנר ממטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור", משה היה בהרדמה לאחר ניתוח קשה, פגשנו את אשתו ליד דלת חדרו, שוחחנו איתה והשתדלנו לעודד ולחזק את ידה. בימים הבאים משה הועבר לאישפוז בתל השומר לשיקום ארוך וניתוחים נוספים.

במצגת שהוכנה לכבוד סעודת ההודיה הוקרנה אחד מהרגעים המרגשים הזכורים למשה ומשפחתו היה זה מסיבת יום ההולדת במחלקת השיקום שצעירי חב"ד יחד עם אשתו ארגנו עבורו בהפתעה.

למסיבה הוזמנו בני משפחה וחברים צוות השיקום מבית הרפואה תל השומר יחד עם אנשי צעירי חב"ד. בטקס משה הודה במילים חמות בשמו ובשם משפחתו לצעירי חב"ד שהיו לצידם במהלך כל השנה.

הרב מנחם קוטנר נשא דברי תורה על הפרשה וקשר את הדברים עם המסירות נפש של משה ומשפחתו ובסיום העניק לו יחד עם הרב גורליק ספר חת"ת לשמירה הגנה והצלה.

את הערב הנעים התקליטן יהודה הראל מבאר שבע באדיבות "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.