מערכת COL | יום כ"ז טבת ה׳תשס״ו 27.01.2006

עסקנים בחב"ד: "נתמוך באגו"י - רק אם תלך בנפרד"

בעוד ש'אגודת ישראל' ו'דגל התורה' ממשיכים להתקוטט ביניהם, כותב השבוע העיתונאי יעקב ריבלין מעיתון 'בקהילה': מתברר, כי בכירי אגו"י חוזרים ומקבלים מסרים מעסקנים בולטים בחב"ד, המוכנים להתייצב למערכה נגד 'דגל התורה'. להמשך הכתבה
עסקנים בחב
מסרים מעסקני חב"ד. חברי מפלגת 'יהדות התורה' בהרכב מאוחד
אבל הקלף האמיתי הוא כמובן התמיכה מובטחת, כביכול, של רבבות אוכלי סעודה שלישית (ללא נטילת ידיים) בבתי-חב"ד ברחבי הארץ. מתברר, כי בכירי אגו"י חוזרים ומקבלים מסרים מעסקנים בולטים בחב"ד, המוכנים להתייצב למערכה נגד 'דגל התורה'.

במצב של הליכה משותפת, אומרים עסקני חב"ד, הם לא יתמכו כמובן במפלגה, שתמכה בתוכנית ההינתקות. נימוק, שכמובן לא יהווה שיקול במלחמת עולם חדשה בין החסידים והליטאים.

עוד בנושא:

+"לא היתה פנייה רישמית מטעם אגודת-ישראל לחב"ד"
לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
13 תגובות
1.
למה לחזור לשטויות האלה?
כ"ז טבת ה׳תשס״ו
הרבי הורה לנו חד משמעית לא להתעסק בפוליטיקה !
וחוץ מזה, זוהי מפלגה שתומכת בהחזרת כל השטחים ר"ל, !
2.
לא מיניה ולא מקצתיה
כ"ז טבת ה׳תשס״ו
אני חב"דניק שמתעקש לציית לדעת הרבי זי"ע ולהצביע רק עבור רשימה חרדית ביותר, ולכן במקרה של הליכה נפרדת אעדיף את דגל שאינה מונהגת כבר ע"י כו על פני אגודה בראשות אלו שנלחמים בחב"ד ובארץ ישראל.
דובי
3.
מי הם בדיוק העסקנים האלה??
כ"ז טבת ה׳תשס״ו
שהחליטו כבר במי נתמוך

אני באופן אישי לא אתמוך באגו"י גם אם ילכו בנפרד.
4.
יעקב ריבלין
כ"ז טבת ה׳תשס״ו
בדרך כלל אתה יודע ה-כ-ל!

אבל מסתבר שהפעם לא!
(כן ואני זוכר עוד פעם, קזחסטן).
5.
לעולם לא עוד! לא עצביע לאגודה!!!
כ"ז טבת ה׳תשס״ו
אפילו עם כל פוליטקאים של חב"ד יגיד לי להצביע לאגודה לא עצביע להם!!!
לא יעזור להם כל מה שיעשו ויאמרו לא עצביע לאגו"י!!!
הם עזרו לגירוש דברו נגד חב"ד ונגד הרבי בתש"נ לאחר שחב"ד נתנה להם חמש מנדטים!!!
6.
חב"ד מצביע רק למרזל!!!
כ"ז טבת ה׳תשס״ו
הוא היחיד שלחם בעד ארץ ישראל!!!
אגודה עזר לההתנתקות
7.
תגובה למבינים (ולגאון מתגובה 5)
כ"ז טבת ה׳תשס״ו
אנחנו שוב נגררים לקיצוניות מטופשת. כשלומדים שיחות ומאמרים של הרבי חייבים לדייק בכל מילה, כמו שהרבי דייק בפירושיו על רש"י בתורה. אם הרבי היה רוצה שנצביע למפלגה שדואגת לשלימות הארץ היה אומר המפלגה הדתית ביותר או המפלגה הבלתי מתפשרת.

מהלשון של המפלגה החרדית ביותר אנו למדים שיש תרי"ג מצוות בתורה. וחובה לשמור על כל אחד מהם ללא פשרות. ענין פיקוח נפש הוא חשוב ללא ספק - אבל זוהי לא המצווה היחידה בתורה!!!

המפלגה החרדית ביותר היא זו שדואגת לתורה, שבת, חינוך, חסד, ישיבות, כוללים. מישהו מנסה להשוות בין דברים חשובים אלה למצווה אחת בודדת - חשובה ככל שתהיה - של שלימות הארץ?

בעזרת השם ובמצוות הרבי, אני מתכוון להצביע בבחירות הקרובות למפלגת יהדות התורה - ג. ולא אשנה את הצבעתי אם דגל תהיה חלק מהמפלגה. הם לא אוהבים אותנו ואולי גם נלחמים בנו פה ושם, אבל מי שלא תומך בתורה ומצוות (ליכוד, איווט ליברמן - ישראל ביתינו), או לא תומך במוסדות תורה אמיתיים (מפד"ל) או שומר על מצווה אחת (איחוד לאומי, מרזל) - אינו ראוי בשום צורה לתואר המחייב של "חרדית ביותר".

- לידיעתם, אינני מתגורר בירושלים או בני ברק.
8.
תגובה ל7
כ"ח טבת ה׳תשס״ו
למה אתה כותב מרזל ואיחוד לאומי מרזל רץ בניפרד והוא כן חרדי והכי קרוב לחבד
ואם שלימות הארץ ופיקוח נפש זה לא שיקול בישבילך תלמד כצת יותר שיחות ותראה כמה הרבי צעק על זה
וחוץ מזה איך אתה יכול לתת את קולך לויתורים ודיבורים על שטחים מהארץ ולעקירה של יהודים מביתם

תבחר מרזל שהוא המפלגה הדתית ביותר שמקפיד על כול תריג מצוות ולא מתפשר על כמה מצוות שכנראה לאגודה זה לא כולכך חשוב אפילו שפיקוח נפש דוחה את כול התורה אבל זה כנראה לא מענין אותם מה שמענין אותם זה הכספים היחודיים וכו
9.
רק מרזל המפלגה הכי חרדית
כ"ח טבת ה׳תשס״ו
צריכים כול חבד להתאחד, ולהחליט שכולם מצביעים ברוך מרזל, ולצאת לרחובות, וביחד נחניס את מרזל לכנסת ,על אפם וחמתם של השמולאנים שכבר זרקו אותו בעבר כשהיה אם הרב כהנה .
רק מרזל זה גם שלימות הארץ וגם המפלגה הכי חרדית שיש כיום
אז אל תנסו לתרץ תירוצים שמצביעם ג כי הרבי אמר להצביע למפלגה הכי חרדית אל תשכחו שפיקוח נפש זה גם הלכה בשולחן ערוך וגם ההלכה שהרבי בעצמו אמר שכט
ואגודת ישראל הם מנגדים לרבי בצורה מוחצת שהם מוכנים לדבר על ויתורים וגירוש יהודים ואל נשכך את מעורבותם בגירוש גוש קטיף
10.
רק לא למרזל התמהוני
כ"ח טבת ה׳תשס״ו
חסידי חבד כבר זרקו לפח את קולם ,בגלל המטורף הזה ,תצביעו או לארץ ישראל דהיינו האיחודהלאומי,או לתורה הקדושה,אגודת ישראל,אבל למה לזרוק קולות לפח , בתור יהודי מכפר חבד שהצביע בפעם אחרונה מרזל בשכנוע של אנשים מאנ"ש שהוא יעבור את אחוז החסימה כמו אליעזר מזרחי בשעתו, הפעם בלי נדר לא אחזור על הטעות הזאת , אישית הפעם אצביע בלי נדר אגודת ישראל ,מכיון שעד גילוי משיח צדקינו ,אין הבדל בין מי יהיה ראש הממשלה אולמרט או פרץ או נתניהו ,לצערי כולם יחזירו הכל ,אז לפחות נרוויח סטטוס דתי עד כמה שאפשר להציל ,ותקציבים לעניני דת ונדאג לצרכיים כללים של הציבור החרדי שאנחנו בתוכו ונהנים גם מאותם חוקים ותקנות שאגודת ישראל תעביר, בפרט שלפי כל התחזיות אולמרט ירכיב ממשלה עם העבודה ,והצלע השלישית יכול ליהיות או אגודת ישראל או ליכוד או ליברמן כידוע שהנ"ל הפך את עורו גם בושאי ארץ ישראל ועניני דת עלאחת כמה וכמה ,הוא מצהיר בגלוי על נישואים אזרחיים וכו וכו , והליכוד מעלליו בנושאי יהדות מן המפורסמים ביותר, נו אז מישרוצה מחאה בלבד בנושאי שטחים שיצביע איחוד לאומי, ומי שרוצה יהדות שיצביע אגודת ישראל , אבל למה מרזל ? חבל על הקול,אני יודע ומודע שיהיו כאלו שיטענו שהוא המצע היחיד כמו הרבי וכו , טוב אז על הדגלוניסטים ואקסלרודים למינהם תצביעו למרזל אתם באמת שייכים לדעות עקומות , אבל חבדניקים אמיתיים ,תבחרו מבין שתי מפלגות ריאליות להכנס לכנסת ,
11.
ומה עם ש"ס
כ"ט טבת ה׳תשס״ו
היא כבר לא נחשבת למפלגה חרדית ?
12.
האם אנחנו נהיה התמריץ לפילוג??
כ"ט טבת ה׳תשס״ו
אל תשכחו את הוראת הרבי לפעול להשגת "חזית דתית". האם דווקא אנו, שרוצים ומאמינים באחדות, נהיה אלו שבעטיים נגרם פילוג??
ספאסט נישט.
13.
רק מרזל
כ"ט טבת ה׳תשס״ו
אם כולם יגידו כמוך( 10)אז ברור שאין לו סיכוי. בפעם הקודם מרזל כמעת עבר את אחוז החסימה והוא לא עבר בגלל אנשים כמוך שלא האמינו שהוא יכול להצליח אז יש לנו את ההוכחות מפעם שעבר שהוא כמעת עבר אז הפעם צרריכים רק עוד כצת השתדלות ולא להגיד הוא לא יעבור אלא להצביע בו ולנסות לשכנע אחרים שיצביעו בו וכך הוא יעבור הרי כמו שאמרת ממילא כולם אותו דבר אז למה שלא ניתן את הצאנס למרזל .

ומה מרזל קשור לדיגלוניסטים אני אישית בכלל לא מישחישת ולהפך ואיך אתה יכול להגיד על מרזל דעות עקומות שאלה דעותיו הברורים של הרבי שאסור אפ לדבר על ויתורים וכו .

והאיחוד הלאומי הראה את פרצופו בגירוש שהם לא רצינים ופחדנים
ועל ג אין מה לדבר בכלל שהם היו שותפים לעקירת יהודים מביתם ולהריסת בתי כנסת
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.