מערכת COL | יום כ"ו טבת ה׳תשס״ו 26.01.2006

התחושות, הסדנאות, הרגשות

יומיים לאחר שנחתם כינוס-השלוחים, הם עדיין נרגשים כשהם מדברים על הכינוס. עשרה מנהלי בתי-חב"ד מאילת, אלון-מורה, אלפי-מנשה, באר-יעקב, בית-שמש, גדרה, גן-יבנה, מעלה-אדומים, קדימה וקריית-טבעון, מספרים בראיון מיוחד ל-COL על הסדנאות המרתקות שעניינו אותם ועל התחושות איתם יצאו מהכינוס. מיוחד. הרשמים ב'כתבה מלאה'
התחושות, הסדנאות, הרגשות
(עיבוד מחשב: ישראל דהן)

הרב מנדי קליין, אילת

"נהניתי מרובן של הסדנאות. אבל הסדנא בנושא 'תיאטרון החסידי', ריתקה אותי מאוד. כשליח, אני מחפש כל הזמן כיצד להעביר תיאטרונים עם מסר חסידי. יצאתי מהסדנא עם אפיקים חדשים. כעת אני יודע כיצד להשתמש בסיפור חסידי ולעשות ממנו דרמה שתרתק את הילדים. כיום, אני עסוק כל העת בבית-חב"ד בפעילות שוטפת, ובהגיעי לכינוס השלוחים אני מאוד מתרגש, בכל שנה מחדש, לראות את עמיתי השלוחים. אחרי הכל, כל השנה אני מקנה לאחרים, מותר לי פעם להקנות לעצמי אווירה"...

הרב יהודה רובין, אלון-מורה

"המושב שעסק בנושא התקשורת היה מעניין במיוחד. רותקתי לנאומיו של העיתונאי מיכאל טוכפלד ושל יובל פורת. כשרואים כל-כך הרבה שלוחים יקרים, שכל אחד נמצא אי-שם ב'חור' אחר, זה נותן הרגשה טובה. תחושה של חיזוק. תחושה של ביחד".

הרב יצחק שטיינמיץ, אלפי-מנשה

"בכל סדנא שהייתי, מצאתי את עצמי נהנה בכל פעם מחדש. השנה היו בכינוס אנשי מקצוע רבים שהאירו לנו דברים שלא ידענו. לדוגמא, המושב שעסק בנושא ההקשבה: המרצה גרם לי לחשוב כיצד אני מתרגם את זה בפעילות בבית-חב"ד. מאוד נהניתי מההתוועדות עם הרב יצחק גולדברג, ראש-ישיבת 'תומכי-תמימים' במגדל-העמק שריתק אותנו שעות. ייצאתי מלא חוויות מהכינוס. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות ל-COL שהעביר בשידור-חי את ההתוועדות. קרובי משפחתי סיפרו לי לאחר הכינוס, כי הם נהנו לכל אורך השעות בהם שודר ההתוועדות. יישר כח!"

הרב שמואל בקרמן, באר-יעקב


"היו לי בכינוס, רגעים כאלה ואחרים, חלקם מרגשים יותר וחלקם מרגשים פחות. אבל ההתוועדות עם הרב גולדברג, גרמה לי תחושה טובה מאוד בצאתי מהכינוס. זו הייתה התוועדות מיוחדת. אני חייב לציין הרצאות בהם נהניתי במיוחד: סדנת הרישום לגנים, והמושב שעסק בנושא תקשורת. יצאתי עם ידע חדש שאני מקווה שיעזור לי בפעילות בבית-חב"ד".

הרב אליעזר ויינר, בית-שמש

"מאוד נהניתי לשבת יחד במחיצת חברי השלוחים. זו הרגשה שחוזרת על עצמה מידי שנה ומחממת את הלב בכל פעם מחדש. אישית, מאוד נהניתי מהסדנא של ה'רשת', שעסקה בלרישום בגנים. הדבר מאוד עוזר ומועיל להמשך העבודה. יצאתי מהכינוס בהרגשה טובה שנותנת חיזוק להמשך השנה, עד לכינוס הבא"...

הרב בנימין קרניאל, גדרה

"הסדנא שהעביר הרב מנדי דונין ושעסקה בנושא: "כיצד למסור שיעור" מאוד ריתקה אותי. בכלל, כל הסדנאות נתנו לי חומר למחשבה בפעולות שונות בבית-חב"ד. זה נותן כיווני חשיבה נוספים בפעילות. "השנה, יצאתי עם הרגשה מיוחדת מהכינוס: הסדנאות עם המרצים המקצועיים נותנים הרגשה שאתה יוצא עם משהו ביד וזה מאוד חיוני. אם לסכם את התחושות ביציאתי מהכינוס, אז אני יכול לומר בפה מלא שהייתה אווירה טובה ומיוחדת".

הרב אברהם שמלה, מעלה אדומים


"המושבים שעסקו בנושא "תקשורת" ו"הקשבה" הקנו לי ידע נוסף שאני ייעזר בו בפעילות בבית-חב"ד. כך גם ההתוועדות שהייתה עם הרב גולדברג, הייתה מרתקת ומיוחדת. זה התוועדות שאני לא זוכה לה במשך השנה. כשאתה רואה את כל השלוחים מתאספים יחד, זה מאוד מעודד ומחזק. אלו ימים שנותנים לי חיזוק להמשיך בפעילות בתנופת-יתר לאורך השנה".

הרב גדליה כץ, קדימה

"מאוד נהנתי מהמושב שעסק התחום התקשורת, אותה ניהלו השדרן מיכאל תוכפלד ויובל פורת. היו בכינוס השנה הרבה חידושים שלא חשבתי עליהם אף-פעם. ההתוועדות שהייתה עם הרב גולדברג מאוד חיממה. ובכלל, התחושה שאתה יושב יחד עם כל השלוחים בארץ-הקודש, דבר שלא מתרחש בכל יום, נותנת הרגשה מיוחדת ונעימה".

הרב מנשה אלטהויז, קריית-טבעון

"האמת, קשה לי לענות ברגל אחת על ההרצאה הכי מיוחדת בה נהניתי. אבל אני רוצה לציין את המושב שעסק בנושא ה"הקשבה". בהרצאה קיבלנו כלים שעוזרים לנו להתמודדות לא רק עם הסביבה אלא גם עם עצמנו. בכינוס הייתה אווירה מאוד נינוחה וטובה. היו דברים מאוד מגוונים ומעניינים. כשהבטתי על השלוחים אמרתי לעצמי: כמה תענוג להשתייך לצבא כזה אדיר וחזק. בכינוס גם נוכחתי לראות שלמרות המצב הקשה, בכל זאת השלוחים מתעלים מעל עצמם".

הרב שניאור קורנט, גן-יבנה

"הסדנאות היו מרתקות, מעניינות ומגוונות. במיוחד נהניתי מהמושב בנושא ה"הקשבה". בתור שלוחים שיושבים עם אנשים בבית-חב"ד ושומעים סיפורים אישיים, חשוב להחכים גם בנושא זה, זה מאוד עוזר ומסייע לעבודה שלנו ביום-יום. יצאתי מהכינוס בתחושה שהגאולה בפתח ושלנו, השלוחים, יש את הכוח האדיר לזרז את ביאתו, ושעד כינוס-השלוחים בשנה הבאה, נזכה כבר בהתגלות פני המלך".


עוד בנושא:

+ הכינוס נפתח בניר עציון / גלרייה
+ בית-כנסת חברתי - בעד ונגד
+ טוכפלד: סטיגמות בתקשורת
+ התוועדות בחצות / וידיאו
+ שחרית של שלוחים / גלרייה
+ התמונה הקבוצתית / גלרייה
+ הרב גולדברג: "להרגיש שליח"
+ גיידמאק: "השלוחים חיוניים"

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
הרב שמלה
כ"ז טבת ה׳תשס״ו
עלה והצלח בפעילותך המבורכת
2.
לרב מנדי קליין אילת
כ"ז טבת ה׳תשס״ו
ישר כח על העבודה הניפלאה
תמשיך כך
3.
הרב גאלדבערג
כ"ט טבת ה׳תשס״ו
אכן נכון אין כמו ההתוועדויות של הגה"ח הרב יצחק גאלדבערג שליט"א שב"ה הוא מהאנשי חינוך הכי משפיעים בחב"ד היום
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.