מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשס״ו 23.01.2006

מבצע 'הבית עם האור' יוצא לדרך

יוצא לדרך מבצע החורף של ארגון נשי ובנות חב"ד 'הבית עם האור', בסיסמת "כולנו מתגייסות למבצע ה'מבצעים'". מטרת המבצע היא להביא אור תורה ומצווה לעוד בתים בישראל, על ידי יציאה למבצעים, ביקורי בית ואירוח. תקופת המבצע היא מכ"ד בטבת עד כ"ב בשבט, והוא מהווה הכנה של כלל נשי ובנות חב"ד לכ"ב בשבט, יום הסתלקותה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא נ"ע. המשך הכתבה וטופס הרשמה (להורדה PDF):  בכתבה מלאה.
מבצע 'הבית עם האור' יוצא לדרך

למעלה מעשרת אלפים נשי ובנות חב"ד בארץ קיבלו בימים האחרונים בדואר לביתן את הפרוספקט המרהיב של המבצע, ובו גם ספח הדיווח. כל אישה וכל בת יכולה לצאת ל'מבצעים' שלוש פעמים בתוך תקופת המבצע, ולדווח על פעולותיה על ידי משלוח הספח לארגון נשי ובנות חב"ד, ת.ד. 13 כפר חב"ד או לפקס 9606833 03. משלוח הספח למשרדי הארגון מזכה את שולחתו ב:
1. שרשרת פנינים ללא הגרלה.
2. כניסה להגרלה על כרטיס טיסה לחצר הרבי.
שם כל המשתתפות – מדווח לרבי.
במסגרת המבצע אפשר: לצאת למבצע נש"ק, לשכנע אישה לשמור טהרה, לעזור למשפחה להכשיר את המטבח, לעודד ולהפיח אמונה בביאת המשיח, לצאת לרישום ילדים למוסדות חינוך חב"ד, להגיש סיוע לעקורי גוש קטיף, לעזור לסניף 'שפרה ופועה' באזור, לצאת לרישום ילדים בספר התורה של ילדי ישראל, לארח משפחה, אישה או ילדה ועוד ועוד.
לרגל פתיחת המבצע התקיים ראיון מיוחד ברדיו קול חי בתוכנית 'בזווית נשית', ביום שני כ"ג בטבת, בין השעות 11:00 ל-12:00 בבוקר.
המבצע יוצא לדרך לעילוי נשמת האישה החשובה רחל בת דוד ע"ה, ובעזרתם של משפחת פיקרסקי - מפעל הפנינים "פנימה", ורשת מני מהדרין.


להורדת קובץ הרשמה: לחצו כאן




לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
גם אני
כ"ג טבת ה׳תשס״ו
ב"ה
גם אני רוצה להשתתף. אבל אני לא גרה בארץ! אבל אני מאוד רוצה! ,(דרך אגב, אך עושים מבצעים כשךא יודעים את השפה?) תענו לי בקשה (יש אתר לנשי? או אולי אימייל?)
תודה ומשיח נאו!
2.
רעיון
כ"ט שבט ה׳תשס״ו
התפרסם במשפחה החסידית מס טלפון דרכו אפשר למצוא אשה או נערה המעונינת ללמוד בטלפון. אם יש לכם תכנית מוזלת לשיחות לארץ תוכלי לאמץ לך חברותא כזו. המספר לא בהישג ידי כרגע, אכניס אולי מאוחר יותר. גם אני אשמח לקבל רעיונות. שליחה במצב דומה.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.