עשרות פרסומים, מיליוני חשיפות: קמפיין חב"ד במדיה במלחמה

במהלך התקופה המתוחה והמאתגרת של הלחימה מול איראן, ב'חב"ד במדיה' של צעירי חב"ד, פעלו ללא לאות במטרה להביא חיזוק רוחני ומוראלי ליושבי ארץ ישראל.
הקמפיין, אותו הוביל בהצלחה רבה הרב יוסי וייספיש יחד עם צוות 'חב"ד במדיה' והשליח הרב שמואל ביסטריצקי החל מיד עם פרוץ המלחמה, כלל הפצת מסרים של אמונה וביטחון, תוך הדגשת חשיבות האחדות והפצת מבצעי הקודש של הרבי. תכנים אלו הופצו בכל ערוצי המדיה הדיגיטלית: בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, ויוטיוב – ונגעו בלבבות מיליוני ישראלים מכל גווני הקשת.
במהלך הקמפיין הושם דגש מיוחד על עידוד יושבי ארץ הקודש לשמור על רוח האמונה והביטחון, בהתאם להוראות הרבי במלחמות עבר.
הפעילות הנרחבת כללה גם תגובות מהירות לאירועים בשטח, עם פרסומים עדכניים ומסרים מתאימים להעלאת המורל והביטחון.
אחד הפרסומים שזכו לחשיפות גבוהות, הביא ציטוטים מ'ילקוט שמעוני', עליהם חזר הרבי מספר פעמים: "שנה שמלך המשיח נגלה בו, כל מלכי אומות העולם מתגרים זה בזה . . וישראל מתרעשים ומתבהלים, ואומרים: להיכן נבוא ונלך? ואומר להם (הקדוש ברוך הוא לישראל): בני, אל תתייראו, כל מה שעשיתי, לא עשיתי אלא בשבילכם. מפני מה אתם מתייראים? אל תיראו, הגיע זמן גאולתכם".
הפרסומים הפופולריים הביאו את דברי הרבי בהבלטה. אחד מהם, פורסם בערב שבת, והביא את דברי הרבי אותם ביקש לפרסם: "שבת שלום ומבורך, וכפסק דין תורתנו הקדושה תורת אמת 'וביום שמחתכם' - אלה השבתות. וכבכל הלכה - לשון ברורה: שמחה נראית ונגלית".
בנוסף, הופצו פרקי תהילים לשמירה על עם ישראל וכן פרסומים מעודדים לחיזוק מבצעי הקודש של הרבי, הידועים כסגולה לשמירה ולהצלה.
"בימים בהם הקושי גדול והחוסן נפשי עומד למבחן, חובה עלינו להיות שם עבור כל יהודי ויהודי", אמר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "הקמפיין שעודד המונים רבים, היווה מקור של אור בתקופה חשוכה, וחיזק את רוח האמונה ואת תחושת האחדות, בהתאם להוראותיו והדרכותיו של הרבי".
