מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תשס״ו 17.01.2006

בית ספר חב"ד בניו אורלינס פותח שוב את שעריו

בית הספר 'תורה אקדמי' של חב"ד שספג הפסד של $750,000 בסופת ההוריקן 'קתרינה', נפתח כעת ל-28 תלמידים, מגילאי גן ועד כתה ח'. בית הספר נפתח למרות שכמעט ממחצית מהתלמידים לא צפויים לחזור אליו בשלב זה. להמשך הכתבה
בית ספר חב
חוזרים לבית הספר
בית הספר 'תורה אקדמי' של חב"ד שספג הפסד של $750,000 בסופת ההוריקן 'קתרינה' לפני מספר חדשים, נפתח כעת ל-28 תלמידים, מגילאי גן ועד כתה ח'.

מנהלת האגף ללימודים תורניים בבית חב"ד הגב' מלכי ריבקין סיפרה כי הוחלט לפתוח את בית הספר הממוקם בפרבר מיטרי שבניו אורלינס למרות שכמעט מחצית ממספר התלמידים לא צפויים לחזור לבית הספר בשלב זה.

לעומת זאת, נמסר שבית הספר הקרוב, ג'ואיש דיי סקול בניו אורלינס החליט להיפתח מחדש רק בחודש אוגוסט מפאת מחסור בתלמידים היות ורק מעטים מה-9500 משפחות יהודיות חזרו לביתם. לפני הסערה פעלו בעיר לא פחות מ-68 כיתות גן עד ח' בבתי ספר יהודיים.

רבים מן ההורים העדיפו להשאיר את ילדיהם בבתי ספר שעברו אליהם לאחר הסערה בערים הוסטון, אטלנטה, ממפיס, וערים אחרות שאליהם הגיעו הפליטים. 

ב'היברו אקדמי' של חב"ד יעסקו התלמידים בדיונים כיתתיים, פרוייקטים של אמנות, ונושאי חדשות הקשורים במחסור מחד ובגבורה מאידך. וכל זאת, על מנת לתת לילדים אפשרות להביע ולהוציא מתוכם את תחושות הטראומה שנגרמו להם בעקבות ההוריקן. התלמידים ידורבנו להתכתב עם חבריהם שעדיין לא חזרו לבית הספר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.