מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תשס״ו 17.01.2006

קונטיקט: שליח חב"ד ברשימת המשפיעים

שליח חב"ד באוו-איסט ריווער בגלסטנברי, הרב יוסף וולבובסקי, נבחר לאחד מ-29 האישים המשפיעים ביותר בקונטיקט בשנת 2005. ל-COL הוא מספר על הסיבה לבחירתו ומסכם: "הרבי רצה שתמיד נשאף ליותר".להמשך הכתבה
קונטיקט: שליח חב
השליח הרב יוסף וולבובסקי
שליח חב"ד באוו-איסט ריווער בגלסטנברי, הרב יוסף וולבובסקי, נבחר לאחד מ-29 האישים המשפיעים ביותר בקונטיקט בשנת 2005. רשימת האישים שכללה אנשי-עסקים, בעלי מפעלי-חסד, נואמים, מרצים וכדומה, התפרסמה היום במהלך מסיבת-עיתונאים. מאז היוודע בחירתו של הרב וולבובסקי, לא מפסיק הטלפון בביתו לצלצל. "כולם מתקשרים ומברכים אותי על-כך ואני מקווה שזה יגרום לקידוש שם שמיים גדול".

להגיע לעוד

בראיון שקיים עם COL שעות ספורות לאחר שנודע לו על הבחירה, נשמע הרב וולבובסקי מרוגש. "הרבי אומר", הוא מקדים, "שתמיד צריכים לשאוף ליותר. להגיע לעוד. לא להסתפק במה שנעשה עד עתה".

הרב וולבובסקי הגיע לעירו לפני כחמש שנים. "הייתי אז חדש במקום", הוא אומר, "ועוד לא הכרתי פה אף-אחד. לאט-לאט, הרחבנו את הפעילות שלנו וכיום יש לנו ברוך-השם פעילויות מגוונות ביותר".

מה למשל?

"אני יספר לך על הפעילות הגדולה האחרונה שעשינו: הדלקת חנוכייה מרכזית, בהשתתפות אנשי-ממשל בכירים, פוליטיקאים ואנשי רוח מהמקום. היה השתתפות שיא, דבר שלא היה בשום שנה".

הסיבה לבחירה

"אנחנו גם כעת מסיימים עבודות שיפוצים בבניין שבעבר שימש כמכולת והוא יוסב בקרוב למרכז חב"ד במקום. בבניין נקיים פעילות מגוונות עם בני-נוער וילדים ושם גם יקום בית-כנסת מפואר לקהילה היהודית".

מה לדעתך הסיבה לבחירתך?

"בשנה האחרונה, העיתונות המקומית דיווחה על פעילות חב"ד ללא הפסקה. היו כאן המון אירועים גדולים שקיימנו וזה משך לכאן את כלי-התקשורת. אני חושב שהצטברות האירועים בעיתונות, הולידה את בחירתי".

אכן, לא לחינם, התבטאו העיתונאים באירוע: "אשריהם של תושבי קונטיקט שאלו הם פרנסיה"...


לקריאת הכתבה המקורית (אנגלית) לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.