מערכת COL | יום י"ח תשרי ה׳תשס״ד 14.10.2003

הועידה השנתית של צא"ח נקטעה בפראות

"מי שמתחיל עם מוסד של הרבי - מתעסק עם הרבי בעצמו", הכריז הרב דוד רסקין, יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד המרכזית ומנהל ישיבת תומכי-תמימים - 770, בתגובה לפיצוץ הועידה השנתית של צא"ח שהתקיימה אמש (שני) במרכז חב"ד העולמי בניו-יורק. "הרבי כתב לאברך מסויים שיש איסור להתערב בפעולות קיימות של מוסד חב"די", הרב רסקין סיפר כשהצער נשמע בקולו. הסיבה לפיצוץ הועידה השנתית, שהרבי ייחס חשיבות רבה לקיומה, הייתה נוכחותו של חבר הנהלת צא"ח, הרב חיים-מאיר ליברמן. הפרחחים והמשחיתים הצעירים טענו בבורות שהרב ליברמן הוא זה שפרסם את הכתבה המחפירה ב"ניו-יורק טיימס". גורם בכיר בצא"ח הגיב כי "מדובר בעליית מדרגה בהתנהגותם של הנבערים". למרות ההתפרעויות, הרב שמואל בוטמן, מנהל צא"ח ויו"ר הועידה, התמקד בסקירה על הרחבת הפעילות ברחבי העיר ניו-יורק וסביבותיה. "העניין שלנו הוא להפיץ אור", אמר בנאומו.
הועידה השנתית של צא
הקבוצה הסהרורית מפוצצת את ועידת צא"ח במרכז חב"ד העולמי - 770 * צילום: אשר ליצמן
הבחורים התמהונים מנעו בגופם ובידם את המשכו של הועידה, ובתגובה חברי צא"ח נעמדו ויצאו בהפגנתיות מהמקום, מלווים בקריאות בוז מהבחורים. הרב רסקין שעשה מאמץ גופני להגיע ולהשתתף, נראה כאוב ושבור מהתנהגות הבחורים והגיב על-כך, כאמור, בהתוועדות המסורתית שנערכת בסיומה של הועידה והייתה מעין המשך ראוי ומכובד של הועידה. הרב בוטמן פתח בדברים בהתוועדות בסוכה המרכזית של 770, בהזכירו את הימים הטובים שהיו, בהם היה הרבי מתוועד ודורש מיו"ר הועידה לתת דו"ח מפורט שהדברים שנשמעו והוחלטו בועידה. "האם אנו יכולים לתאר חביבות גדולה יותר מהרבי לכנס השנתי...", שאל-פסק הרב בוטמן, והמשיך: "לכן כשאנו נמצאים כעת, בסוכה של הרבי בה הוא נכח והתוועד, הימים הראשונים נזכרים ונעשים". הדובר הבא היה הרב רסקין שהעלה זכרונות מהתייסדות צא"ח, כשהוא ניגש לרבי עם בקבוק 'משקה' בהתוועדות שבת מברכים תשט"ו, והודיע כי ההתייסדות תיעשה בתאריך ב' אייר - יום ההילולא של הרבי המהר"ש - בעל המימרא 'לכתחילה אריבער'. "הרבי ייסד את הארגון באופן של לכתחילה אריבער. הרי שכל החברים של צא"ח צריכים להתנהג באופן זה ולזכור שהרבי מתכונן עליהם עד לכתחילה אריבער של ביאת משיח צדקנו בפועל ממש", סיים הרב רסקין את דבריו הנרגשים. ראש-ישיבת "תומכי תמימים" - 770, הרב שניאור-זלמן הלוי לבקובסקי, נשא פלפול בנגלה בעניין השופר והלולב - ש"מובא בחסידות שהשופר הוא עניין הביטול, ועל כל אחד ובפרט תלמידי הישיבות לדעת שביטול הוא המפתח לקיים את מה שהרבי תובע מאיתנו". אחריו המשיך ראש-ישיבת "אהלי תורה" בניו-יורק, הרב ישראל פרידמן שנשא פלפול מעמיק בהנוגע לד' המינים ואיגודיהם. החלק הרשמי של ההתוועדות - תחליף לועידה - הסתיים בהתוועדות חסידית של הרבנים והרב שלמה זרחי, משפיע בישיבת "תומכי תמימים" - 770, שנמשך שעות ארוכות כשעשרות תמימים עומדים רכונים לשמוע את דבריהם בדבר חיזוק ההתקשרות לנשיא דורנו, בפרט בתקופה קשה זו שההעלם וההסתר הופכים לדברים שבשגרה. צא"ח - ופרצת בשנים האחרונות הפעילות בארגון צעירי-אגודת-חב"ד המרכזית התרחבה עשרות מונים ברחבי מדינת ניו-יורק. בברוקלין, קווינס, מנהטן, סטטן-איילנד, לונג-איילנד, ווסצ'סטר-קאונטרי קיימים קרוב ל-50 בתי-חב"ד פעילים ומצליחים לקרב רבבות יהודים לאביהם שבשמים על-ידי הפצת מעיינות חסידות חב"ד ותורתו של הרבי. מזכיר צא"ח, הרב משה-פסח גולדמן מעלה על-נס את פעילותיהם הברוכות של השלוחים, מנהלי סניפי צא"ח. "אני יכול להעיד, מתוך היכרות אישית, על מסירותם של השלוחים לכל הוראות של הרבי", הוא אמר ל-COL. מרכז צא"ח בקראון-הייטס מקיים, במקביל, פעילויות עונתיות ומבצעים בכל ימות השנה ולכל הגילאים. "כשהרבי קיבל את הנשיאות הוא אמר שהמטרה היא להכין את העולם לקראת הגאולה, ומאז התייסדות צא"ח בשנת תשט"ו, הארגון שהוא הזרוע המבצעת של הרבי ממלאת את תפקיד נעלה זה", אומר הרב בוטמן בשיחה לכתב COL בניו-יורק. בארגונו של מרכז צא"ח, יוצאים בימים אלה מאות אנ"ש ותמימים למבצע לולב ברחבי העיר ניו-יורק, ומזכים אלפי יהודים במצוות נטילת ד' מינים. זאת במקביל לעשרות סוכות ניידות הנעים הרחובות העמוסים של מנהטן ושאר שכונות העיר ומביאים את שמחת החג לתושבים היהודים. "אנו רואים הצלחה אלוקית ומבחינים בברכתו של הרבי שמלווה אותנו בכל צעד ושעל", מסיים הרב בוטמן, "וכולנו תפילה שיחד נברר את מה שנשאר מהגלות המרה - ונצעד לגאולה השלימה כשהרבי בראשינו". (בנימין וייס, ניו-יורק)
לכתבה זו התפרסמו 65 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
65 תגובות
1.
אחת ולתמיד
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
אם זה נכון, לפרסם תמונות ושמות, ולעשות סדר בעניינים.
ולראות ולחקור האם זו סתם פרובוקוציה (?!) או שזו שיטה חדשה בהוראת אנשים מתוך השורה של הפלג ההוא, או על כל פנים שהפלג ההוא ניחה ליה במעשי התעתועים.
2.
תפרסמו
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
תתחילו לפרסם שמות כדי שהמושחתים האלה קצת יפחדו כי לכל אדם לא נוח ששמו יתפרסם ובמיוחד להוריו. אין מה לעשות אוליי זה יעצור אותם.
אל תפחדו השפויים והמאמינים בדברי הרבי נמצאים מאחוריכם.
שליח שנמצא רחוק אבל כואב את המצב
3.
ליברמן נכנס ל 770
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
ליברמן פרסם בעתון שהוא לא נכנס ל770.
אבל היום הוא הגיע עם שומרי ראש ההרשקופ'ס וכו'.
הוא ידע לפנ"כ שיהי' שמח, בגלל חילול חב"ד שפורסם בשמו בעיתון וכו'.
הוא יצא במלחמה נגד כו"כ שלוחים בנ"י.
על דאטפך יטופון וכו'.
4.
בראש בפוגרום עומד לוי קופצי'ק הטרוריסט ה...
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
בושה וחרפה לפוגרום וההרס והחורבן שעשו ב770 ועוד שכמה ממשפיעיהם של טרוריסטים אלו לא רק שלא מחו בידם אלא בשעת מעשה אף שרו יחד עמם את "שירי גדודי אל עקצה" , בושה לאותם משפיעים שידם שותפה בזה שלא מפסיקים לבלבל את התמימים הצעירים שלא טעמו טעם חטא, ובראש "אדריכלי אוסלו" עומדים "עויפר" מיודובניק
ויו"ר "מועצת גדודי אל עקצה" ווילשאנסקי המחנך הדגול, שקצרה היריעה לספר את פיגועי הטרור שעשה "בידיים" או ע"י שלוחיו שפגעו בחיי נפשות של רבים וטובים
ממשפחות אנ"ש.

קצרה היריעה לפרט את כל שמות המועצה המחוקקת של התורה החדשה ולכן "יהיו בעיניכם כאילו הייתי פורטם".


5.
מי שלא ראה שיתוף כזה לא ראה שיתוף מימיו
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
היתכן שכבוד המשגיח הראשי בישיבת תות"ל לוד י"י בוטמן שיל"ו שבשעת הפוגרום בעודנו עומד ב770 וצופה במתרחש הוא מגיב "והרי הם צודקים ליברמן יצא נגד הרבי"...

אוי לאותה בושה ולאותה כלימה, הכי גרוע זה לרקוד על שני הצדדים.

החלט פעם אחת ולתמיד להיכן אתה שייך, אל תלך בדרך המיצוע וכך תוכל גם לכתוב בה"נקודה החבד"ית" ומצד שני להוליך שולל את כל הבחורים הלומדים בלוד עם שטויותיך והכרזות ושירי היחי למיניהם וכו',

וגם אם אמנם אינך משגע את הת' בלוד כהמשוגעים בצפת אלא שאתה עושה את זה "בצורה יותר עדינה", אבל כידוע כל מי שיש בידו למחות ולא מיחה נקרא כו' וא"כ מחובתך למחות ולהפסיק את היחי וכיו"ב בישיבתך, ואם לא, עוד יבוא יום שתאמר אני מתחרט על מה שעשיתי, טעיתי. ואז כבר יהי' מאוחר מדי.

או שאולי משתלם לך יותר לרקוד על שתי החתונות כדי :

א) להתקבל בחברת המשיחיסטים.
ב) שלא יעיפו אותך מ 770 כדרכם בקודש.
ג) כדי שלא תתרוקן הישיבה בלוד וד"ל.

ואכ"מ להאריך בדבר המצער.
6.
ל4 ול5 100% נכון
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
אתה צודק בכל מילה!
7.
עד מתי לעדה הרעה הזאת
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
הגיע הזמן להוקיע ולהקיא את אנשי ההסתדרות החדשה, חסידיו של האדמו"ר מבת ים שליט"א הלא בן זמרוני המפורסם וכל ההולכים בדרכיו אשר החליטו לשגע את תנועת חב"ד.
אומנם גבאי 770 בתמימותם הרבה ומלחמתם נגד קרינסקי יהודה חשבו שהתמהוניים והמטורפים שנדבקו לתנועת חב"ד יעשו עבורם את העבודה, אבל גם הבינו שזה הגיע למצב שהגולם קם על יוצרו ו770- הפך למקום אשר שועלים הילכו בו,ולפעמים לא נעים ר"ל להיות שם, אבל חב"ד עברה ארועים יותר קשים כמו הק.ג.ב. ברוסיה ואם עברנו את פרעה נעבור גם אותם, חסידים! אל יאוש האט האט קומט משיח.
8.
שאלת תם
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
האם ישנו מישהו (באופן רשמי או שלא באופן רשמי) שיכול לטפל במושחתים צעירים אלו?
האם ישנו כיום אדם בעולם היכול להשפיע לטובה על מצבם הנפשי או על התנהגותם הפיזית?

אם כן - מי הוא?
ואם לא - חייבים לחשוב מה עושים, ויפה שעה אחת קודם!
9.
בוטמן
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
הרי הוא זה שהיה מאדריכלי השגעון הזה מלכתחילה, שאג יחי תחת כל עץ רענן,
הגולם קם על יוצרו, אפילו הוא כבר אומר שאינו מסכים עם"כל" שגעונותיהם,
כשיכתבו את ספר חורבן המשחיתזם יתנוסס שמו של בוטמן על הכריכה.

נ.ב. כבר רואים בקינגסטון שהם הביאו תגבורת לשמחת תורה.
השגעון משתולל במלוא עוזו.
10.
למה אין תמונות מהקטיעה?
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
בדרך כלל, כשיש אקשן, כתבי COL באיזור...
11.
די לטרור
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
הגיע הזמן להפסיק את אש המחלוקת בידי בריונים קיצונים מכל הכיוונים...
פעם בריונים נגד הרב גרונר, פעם בריונים נגד הרב קרינסקי, פעם בריונים נגד השליח נפרסטק קרליפוניא, פעם בריונים נגד כהן קזחסטן, ופעם בריונים נגד קופצ'יק בכפר חב"ד, וכל פעם בריונים נגד צעירי חב"ד באה"ק, ופעם בריונים נגד אגו"ח בחבר העמים, והפעם הבריונים נגד צעירי חב"ד המרכזי בארה"ב.

יש להדגיש שלא כל פעם הבריונות מגיע לידי תגרת ידים אבל לפעמים פשקוילים חרמות והורדת שלוחים וכו' יותר גרוע מכל.

הגיע הזמן להתאחד ולקצור את הקוצים השוטים הרבים שגדלו ללא השגחה לאחר ג' תמוז

חג שמח
יהודי כאוב
12.
שליח כואב והמום
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
למה אין פוצה פה ומצפצף?
מדוע אין מילה מצד משפיעים ורבני חב"ד שבחורים מושחתים ופורקי עול אלה לא שייכים לחב"ד "ומנודים מהמחנה?????????????????????????????????????????
13.
הבהרה!!!!
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
יש גבול לכל תעלול ,
המצב נהיה כל כך אווילי , שגם שהמלחמה היא בין האנטים אז מפילים את התיק על המשיחיסטים.ועל מה שקרה אתמול אומר הכתוב:"למכה מצרים בבכוריהם".
המשיחסטים הם לא השעיר לעזאזאל.
14.
לפי
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
לפי הכמות של אנשים שצעקו זה מראה שכל 770 צעקו לי
15.
קצת לב לאחרים...
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
מספיק לרדת על אנשים בלי שהם באמת עשו לכם משהו רע. כי לבנתיים בוטמן ,וילישנסקי ,מידובניק זימרוני ,ועוד הרבה מחבורתם הם אלו ש"עושים" ולא מדברים! די להתנגדות!!! תחשבו לרגע מה הרבי באמת רוצה!!!
16.
הברירות:
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
לפענ"ד כיום עומדת לרשונתינו שלשה דרכים שניתן בהם לטלפ בבעי' הנ"ל:

א- ע"י רבנים, שסוף סוף יעמדו ויוציאו את כל החיות האלו -- עם מנהיגם למיניהם -- מחוץ לחב"ד. אבל רח"ל היום דעתם של הרבנים הוא ענין של צחוק (הם חפרו את קברי עצמן, וד"ל) ותוקפם של רבנים היו. וכיום אינם.

ב- להחזיר יד תחת יד וכו'. אבל (לדאובבנו??) אין אנו מתנהגים כן.

ג- עד כי יבוא שילה, און דער רבי וועט אונז ארויסשלעפען פון דער בלאטע. וכולע האי ואולי.
17.
הטרור
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
מספיק לקרוא את התגובות הנ"ל!

...............................................................
יש לך ברירה.
18.
אל יבוש מפני המלעיגים
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
לא להתפעל מכל ה'משכילים' למיניהם המטילים ספק וקרירות וכו' וכו'.
אין לנו אלא דברי הרבי!
הגיע זמן גאולתכם!
הרבי- משיח היחיד בדורנו!
יחי אדוננו וכו' וכו'.
19.
חבל מאוד
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
חבל מאוד שבחורים כאלה צעירים שההורים שלהם שלמו מאות דולרים על מנת שיספגו מהאוירה של בית חיינו מקבלים במעשים האלה בדיוק ההפך
מדוע לא קמים אנ"ש ב770 ומטפלים אישית באותם חוצפנים ומופרעים?
כואב הלב לקרוא דברים כאלה
אני בטוח שלרב"י אין נחת רוח מכל הדבר המגעיל הזה
אחד שכואב לו
20.
Print the Names
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
Its time that we hear firsthand who is behind the violence. Kuti Rap is their mentor in 770, The Yeshiva in Tzefas trains them. Lets shine a light on this element in our communty that uses violence
21.
Lieberman
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
Of course it is wrong what was done and justice must be served against these hooligans. Perhaps by revoking their I20 forms and removing them from the country.

But CM Lieberman is far worse. He made a chilul Shem Lubavitch before millions of readers and is an embarrasmant to the holy moised of Tza"ch.
22.
לא בא בדיוק מהקדושה
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
מאיפה באה השינאה הזאת לאחינו
23.
מענה כללי - לכל מאן דבעי
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
לכל מחפשי הפתרונות, וממציאי העצות. לא עליך המלאכה לגמור ולא על כתפיך מונח עתיד כבודו של הרבי מליובאוויטש. דער רבי וועט אויספירן אליין, וגדולה זכותינו שנתנה לנו אפשרות לתרום את אצבעינו הקטנה למלאכה.
פס"ד מפורש בתורתינו הק' "השכם והערב עליהם והם כלין מאליהן" ראשית כל, נפיץ את תורת החסידות ב"חוצה" שבקרבנו, נקיים תומ"צ בהידור נקום לזמן ק"ש נתפלל בכוונה ובשעות רציונליות נעסוק בחלק של ועש"ט בחיזוק התקשרותינו באילנא דחיי, בחינוך ילדינו ברוח החסידות ובביצוע השליחות שהוטלה עלינו.
און דעמאלט איז זיכער וועט דער רבי אויספירן - והם כלין מאליהן.
וכלשון הצ"צ באגרתו הידועה לסביו (הלשון אינו מדוייק) "והלואי שאזכה ותעשה על ידי".
24.
kuti rap
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
its not kuti rap its kuty KRAP
25.
אני בוכה
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
אני בוש ונכלם ובוכה חרישית שיש בתוכנו אנשים המתקראים חבדניקים.
שגורמים לילול שם חב"ד ושם הרבי בעולם כולו.
נבלה נעשתה בישראל.
26.
עוד משיחיסט
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
כיון שהוא כתב אמת נגד ה'אנטי משיחיסטים'.
באתר זה יש רק צד אחד לכתוב וללעוג בלי מעצורים על ה'משיחיסטים'.

27.
Self haters
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
To all you self haters
you will drown in your own venim

and to the Bochrim they are the Pirchei Kehunah

Hrav yekusiel Rap KRAP ZIECH OIS OIF ZEI
28.
ל-5 ו-9!
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
כעדות אישית הריני להעיד כי הרב יוסף יצחק שי' בוטמן לא הי' כלל במקום בשעת האירוע.
בלי שום ספק - באם הוא הי' שם, הי' כואב לו הענין. לב כל חסיד דואב בראותו את הרב דוד שי' רסקין, האיש של הרבי, יוצא מבויש מ-770, וידו קצר מלהושיע!
30.
ל-22
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
החיזבאללה אולי אחים שלך
31.
מה יעזור פרסום השמות
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
ממילא הם שמות כאלו שלא נשמעו בחב"ד לפני כעשור. כמובן שהאשמים העיקריים הם מענדי הענדל ויענק'לה חזן (שנוקם את פיטוריו מן הספריה) ראשי ב"מ שגורפים את ההון הפוליטי ומתרגמים אותו להון ממשי
32.
TGUVA LE 2
י"ח תשרי ה׳תשס״ד
ROV MOCHETZ SHEL OTAM ELU SHE-ASU ET ABALAGAN HOLCHIM BENIGUD LAHORIM VE-OSIM LAHEM BUSHOT MACHPIROT (BNI NIMNA AL OTAM ELU.......) . AZ ANA AL TEFARSEMU ET SHMOTAM
ZE HAMAKOM LEHAZHIR HORIM TMIMIM SHE-SHOLCHIM ET BNAM LEYESHIVOT MESUIAMOT VE-ACHARI - ZE 'OCHLIM OTA' . HORE KAUV
34.
למה לא רואים את ליברמן בסוכה?
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
למה הוא ברח הבייתה? למה הוא לא הלך לכינוס בסוכה? ואתם תמשיכו בדרככם הנלוזה לחלל את שם הרבי בריש גלי. האתר הכי מזוהם שישנו באינטרנט ה' יקום דמכם
35.
ואלו שמותיהם
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
אלימלך טעלער
בן ציון פרישמן
יוסף לוי [מראשי החבורה]
אהרון קופציק[מראשי החבורה]
ועוד אחים לבית משפחת קופציק
36.
אוי מה היה לנו!!!
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
למה ולמה? לשלוח אותם מארצה"ב או עכ"פ מבית רבינו
חותם בצער
38.
גרלציקי
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
ומה עשה מנחם גרליצקי? הזהיר? ניסה לסלק ההמון? הוא הרי הגבאי? אין לו כוח?
39.
למה לנצח תשכחנו
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
"על זה היה דווה ליבנו, על אלה חשכו עינינו, על הר ציון ששמם, שועלים הלכו בו".
40.
חלק משמות הטרוריסטים
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
אלימלך טאלער, הידוע בפעולותיו זה זמן רב זריקת ביצים על הרב שם-טוב דחיפת שולחנות ספסלים על המזכיר הרב קרינסקי קריעת שיחות ועוד מעללים, יוסי לוי, מקוממיות טרוריסט ידוע, אשר ג"כ מעורב בפעולות הנ"ל. לאחר הגירוש מ-770 תפס פעיל החמאס יוסי לוי, את המיקרופון וללא שמץ של בושה החל להנחות כביכול כינוס חדש שבו דיברו שלוחי המשיח שיל"ו, גיא מלכא התמהוני שליח המשיח לכל דרום הארץ, איעציק ליפש שליח לכל הצפון ולהחתמת אישים שונים ומשונים אודות זהות הגואל. ולוי קופציק שליח לכפר חב"ד ואיזור המרכז.
41.
צוחקים
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
כשראה רבי עקיבא ששועלים הלכו בו, צחק, וכך גם המשיחסטים כשרואים את השועלים בבית רבנו, הם צוחקים.
למה הם צוחקים ולמה צחק רבי עקיבא?
42.
המכנה המשותף .
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
אם כל אלו שנמצאים ברשימה ילכו לפסיכיטור? אין ספק, שיתן להם תעודה שהם משוגעים לכל דבר.

מה שעושה טיפש אחד... תארו לעצמכם , כמה מאות ....

אנחנו בצרות.
43.
אינני מבין
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
האם לקופוצ'ינו הזה יש קעקועים גדולים על גופו ?

יום אחד בעמדי לפני הכניסה למקווה בפינת קינגסטון ויוניון האזנתי לשיחה ערה בין ילדי תשב"ר שכמובן לא הרגישו בי .
ומה אנכי שומע ויכוח ער לגבי כמה מהבאים בשערי המקווה עם כפיות גדולות של אל קאידה למי מהם קעקועים ביותר חלקי הגוף , ולמסקנה ונראה שצדק בזה אחד הילדים , לפי גודל האותיות והכפיה כך כיסוי הגוף גם מושלם יותר בקעקועים .

אלע די שווארצע תחסער גייט אין אלע ריחות .
מדוע באתם רמוס חצרי .
און אפשער מדארף זיי אלע ...........
45.
הכתובת הייתה על הקיר
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
ההתנהגות הטרוריסטית שהיתה ביום שני, היא בעצם לא דבר חדש שנוצר עכשיו אלא המשך בסדרת הפרקים של טרוריסטים אלה. לדוגמאות. א: זריקת גז מדמיע בכולל בהתועדות עם ר' יואל. ב: זריקת סלטים על ר' יודל וכהנה רבות.
על כן הפתרון הוא לעקור את הבעיה מהשורש היינו המשפיעים (במרכאות) וראשי הישיבה (המרכאות), המגדלים ומחזקים עדר שוטים זה, ופשוט שרבני חב"ד יקומו ויזהרו אותם שיפסקו להרעיל שועלים קטנים אלה.
46.
כשאתם מפרסמים בראש חוצות אז מי עושה חילו...
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
הרבה ארועים יכלו להגמר בתוך ליובאוויטש, אבל יש המעדיפים לכבס את הכביסה המלוכלכת שלנו באתרי האינטרנט, לגלגל עיניהם בצדיקות ולצעוק על חילול השם הנעשה.
המעשה - ידון בפני עצמו.
חילול השם - נגרם על ידי הפרסום.
אם יש למישהו טענה - יש בשכונה רבנים וישיג שם את טענותיו.
47.
ציטוט
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
אנו מבקשים מציבור הגולשים להגיב בצורה עניינית ומכובדת, שתכבד את המגיב, את האתר ואת שם ליובאוויטש.
בתודה
צוות COL חב"ד און ליין

איפה ה"צוות"

ולגופו של עניין:
באנגלית אומרים two wrongs don't make one right, חיים מאיר ליבערמאן טיפש בזה שהתראיין לעיתון. ברור לי שלא היו לו כוונות רעות, אך כל מי שאי פעם הי' לו עסק עם עתונאים יודע שהם (ללא יוצא מן הכלל) שקרנים, מסלפים מעוותים ומנפחים.

אך על כל הנבלה שעשה חיים מאיר לא מצדיקה התנהגות שאינה מתאימה כלל לחצרנו ובלשון (כמדומה שהוא לשון הרב): "אין ליובאוויטשער הויף איז ניטא קיין טעראר בריגאדעס" והידים ידי עשיו אין מקומם ב-770 כי אם בבני-ברק וכיו"ב.
48.
ל28 שמגן על בוטמן?!
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
כנראה שהנך קרוב משפחתו של המחנך הדגול והמנוסה בוטמן ולכן הנך נותן עדות אישית בזמן שזהו עדות שקר!!

אני הייתי שם וראיתיו שם באמרו את המילים הנ"ל בתגובה מס' 5.

די לשקר
49.
למגיב 45
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
בטח כתבת שטויות על המשיח שכבר מגיע,
50.
האומנם?
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
חיים מאיר עשה נבלה? נא למדני, הוא עשה נבלה ע"י מה? אני לא ציני ולא מתכוון להפריע לאף אחד, אבל האם אסור לחוות דעה רק משום שאתה לא מסכים איתה? ומשום שאינך מסכים עם דעתו, אז אסור לו לעבוד במשרה הקשורה לליובאוויטש? ואסור להארגון שהוא עובד בתוכו לתפקד כארגון, רק אם יעשו לו הוקעה פומבים ורצח אופי וכו' וכיודוע לי"ח.

ולסיום: "ר' אברהם וואס וועט זיין דער סוף .. מ'דארף אראפ צוריקבריינגען דעם רבי'ן.
52.
מתחיל להימאס לי...
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
מתחיל להימאס לי להיכנס ל770 אוירה של מלחמה, אנשים עם טירוף בעיניים שמחפשים תמיד חומר לקרוע ולהשחית. דיי נמאס 770 לא ג'ונגל 770 הוא ביתו של הרבי והכי מפחיד שאין היום אף סמכות שיכולה לעצור אותם, זה יצא מזמן מכלל שליט"א.
ומי שמעיז למחות הופך מייד לכופר ומנודה ומוחרם מיידית
שמישהוא יעשה פה סדר
53.
עדיין הרב ליברמן אחד מאנש
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
חבר מהמנין בחצר ליובאוויטש .
ובאם יש למישהוא טענות יפנה לרבנים (ותמוה במיוחד שכל ראשי ומנהיגי אל קאידה נופפו בדגל הרע בנים עד שנהי' יחי מר לו )

וכל הנטיעות הזרות בחצרנו לא יכירנו מקומם ויראה כל העולם ויבין שזה לא חבד אלא חמורים ואין להתבייש אלא להוקיעם נגד השמש (השחוירים הללו )
וכלשון התניא וגם לומר לרבו וכו'

ואין לבא ח"ו בטענות לרבנו שהרי מי לנו גדול כמשה רבנו שנענה ע"י הקב"ה שיחת עמך (והדיוק הוא "לא עמי " )
אלו הם ערב רב ולא עמו של הקב"ה .
וזה הכל עפ"י בחירתם החפשית להפרד לגמרי מחיי החיים .
המשיכו במלחמת הקודש הוקיעו את כל אנשי אל קאידה לעיני כל העולם.
54.
תגובה ל-34
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
I LOVE YOU!!!!

אתה היחיד עם קצת שכל.
ושכולם ידעו, שליברמן הוא בגדר של קנאים פוגעין בו וחבל שלא נתנו לו כמה מכות טובות. ומי שמגיב אחרת כנראה לא קרא את הכתבה שהוא כתב. פשוטו כמשמעו הוא לכלך את ליובאוויטש. זאת אומרת הוא השמיץ: אותי, אותך הקורא, אותך המגיב, אותך המצלם, אותך הכותב ובקיצור את אבינו מלכנו רוענו משיחנו כ"ק אדמו"ר מה"מ ר"ל.

הגיע הזמן לשים לזה קץ
55.
לא מדפיסים תגובות פרו משיחיסטיות
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
באתר זה מדפיסים תגובות נגד המשיחיסטיים באופן מבהיל.

ותגובות פרו משיחיסטיות לא מדפיסים.
כבר כו"כ פעמים כתבתי באופן מכובד בעד המשחיסטים, אבל באתר זה כנראה זה לא מקומו.

האתר עוד מתייהר שהוא נטרלי.
57.
Al Todin!
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
Ani raiti michtav mi baruch thailer v'giveret shvatz. vhaim katvu she ha 'NY Times shakru al ma sheheim amru... yachol lihiyot sheliberman afilu lo diber kacha vze hakol shakranut may ha NY Times vze rak siba lisinaat chinam v'bushat luavitch
58.
האשמים הם ההנהלה
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
כל ההפקירות הוא ב770 יותר משום מקום אחר שבעולם. הרבה יותר ממה שקורה בצפת למרות שמאשימים את הנהלת צפת בכול.

מתחיל מר' דוד ראסקין שליט"א (שה' ישלח לו רפו"ש) שדאג משך כל השנים שלא תהי' הנהלה חזקה חוץ ממנו, ועכשיו שהוא חולה גם הוא אינו פעיל והשאיר את הישיבה על הפקר.

מי אחראי על חלוקת I20? למה לא ביטלו הI20 של כל הטרוריסטים משך כל השנים האחרונות, ולו פעם אחת למען ישמעו ויראו?

כששניידערמאן חילל את הסידורים ב770, והגבאים כבר רצו לענשו ולא לתת לו עלי' כשהוא הי' חתן, בא המשפיע איטשקע שפרינגער ושילם לגבאים אלפיים דולר כדי שיתנו לו עלי'!

מה המסר? תהי' טרוריסט וההנהלה תגן עליך אפילו באם מישהו כן ידאג לעונש. ההנהלה ב770 לבד אשמה. בידם להפסיק את הויזות I20 והם אינם מעונינים. סיסמתם: יחי ההיפקרות!
60.
שניידרמן,ארלה קופציק,אלימלך טלר,בנצי פרי...
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
אני ראיתי את טלר בשעה 15:10 שהתחילו לנגן יחי למנחה, שהוא - טאלר היה עדיין עם תפילין על בימת ההתוועדויות, וכיון שהרבי נכנס למנחה הוא רץ וברח מהר, כדי שהרבי לא יראה אותו.

בנצי פרישמן - לא מבית חבד"י כלל, ורחמנות עליו, ומראשי הארגון.
וכשהוא עומד ש"צ במנין מה"מ הוא מעביר ומריץ את התפילה במהירות שיא ויותר מכך, ומכוון את עצמו ורגליו כלפי בימת כ"ק אדמו"ר

שמוליק קרביץ - מאייש את את האתר המטורף ה"קסיל",
וחבר שלי ראה אותו זורק בזילזול סידור של קה"ת, ואומר "זה של קה"ת".
וכאשר אברהם פריד הגן על המזכיר יהודה קרינסקי (כאשר זרקו עליו סלטים וספסל והכו אותו). קרביץ אמר שהוא זורק את הקלטות והדיסקים של אברהם פריד ושאסור לשמוע אותם.

שניידרמן - מראשי הטאליבן.

קופציק - ממארגני הטירור

נועם אליאס - קפץ על החזן בליל ג' תמוז, וכיבה את הנרות.

נא לפרסם שמות של הטירוריסטים למי שבידו מידע.
61.
בושה
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
הרי כל העולם צוחק עליכם ובמקום לבכות על כל החילול ה' הגדול שהדברים האלו גורמים , ולנסות לפתור את כל הבעיה הזאת ע"י מורי הוראה ותלמידי חכמים אתם גומרים חשבונות מעל דפי האינטרנט שזה לא מוסיף הרבה כבוד לא לכם ולא לשמו הקדוש של נשיא דורנו זי"ע.
62.
חבר'ה תירגעו
י"ט תשרי ה׳תשס״ד
הבה לא נתלהם כמו המתפרעים ב-770.
לא צריך להגזים. הם עדיין לא הצליחו להחריב את ליובאוויטש.
רבים רבים מהחסידים אינם נגועים בכל השגעונות. רק צריך לעוררם ולקשרם חזק לבית חיינו: לרבי ולהוראותיו הק'.
נלך בדרך הישרה אשר הורנו, נגביר את ההתקשרות לרבינו זי"ע. נעשה חיל בהפצת אור. וכל הקליפות ימסו כהמס דונג מפני אש.
ההתלהמות - מזיקה יותר מאשר מועילה. אם בהתלהמות הם יותר משוגעים. לעומת זאת, בהגברת החיות החסידית אנו ננצח, כי לקליפות יש רק "מקיף" וחסר להם ה"פנימיות" שזהו האמת של הרבי זי"ע.
63.
למה לא מפרסמים?????
כ' תשרי ה׳תשס״ד
אחת הטענות הקבועות הנשמעות לאחר אירועים כאלו היא "זה חלק שולי להנהלת ישיבת צפת אין שליטה על אותם אנשים ואירועים"

בעיני ראיתי את כתב חבד און ליין מצלם את ר' זאב שיח' פרידמן משפיע ישיבת חבד בצפת ומן המתונים (...) שבהנהלה עומד ומעודד אותם בשעת מעשה.

מדוע לא תפרסמו התמונה שתגרום אחת ולתמיד לאנשים הללו לשלם מחיר על התנהגותם
ולאחרים ללמוד על מידת מעורבותם של אנשי הצוות בישיבת צפת בפירות הבאושים היוצאים משם?

וכן, כן, יהיה אפשר ללמוד משהו גם על החינוך שניתן שם ולפרוך אחת ולתמיד את טענותיהם על מעשים פירטיים הכל מכוון ומתוזמן ע"י ההנהלה.

ואולי סוף סוף יקומו מנהלי האתרים המשחיים והעיתון "בית משיח" וימחו על המעשים אזי יוברר לכל כי כ"ע (משיחסיטים ושאינם כאלה) לא פליגי בדבר הצורך לעקור את שיטתם הקיצונית והאלימה של חולי צפת.

(ואגב זה יעזור להם הרבה יותר במריבה על דעת הקהל שהם מנהלים מאשר לצעוק בכל פעם על עשבים שוטים)
67.
תגובה ל-30
כ' תשרי ה׳תשס״ד
אם פעם עשית מבצעים נראה לי שהתייחסת באופן 'קצת' יותר אנושי גם לאנטי הגדול ביותר וכן ראינו בהנהגת רבינו שקירב את כולם .
וכ"ש שלהם צריך יחס לפחות כזה ובפרט שסה"כ כוונתם טובה לעשות רצון הרבי והרבה פעמים עושים יותר ממני וממך במבצעים וגם אם אתה חושב שהם טועים צריך ללמד אותם בצורה נורמאלית.
שהרי אם הבן שלך היה מתנהג כך וחושב כל איך היית מגיב???
68.
טרוריסט הוא לא טיפש
כ"א תשרי ה׳תשס״ד
אני לא יודע למה אתם קוראים להם כל הזמן טיפשים הם מאד חכמים כי בסופו של דבר הם מצליחים לבצע מה שהם מעונינים אתם לא יכולים לעצור את זה עם כל הכבוד אז נראה לי שהם גם צודקים אחרת הם לא בדיוק היו מצליחים כל הזמן
69.
koved fun rebbin
כ"א תשרי ה׳תשס״ד
Had the bochrim not heckled lieberman
it would have been a embarrassment to the rebbe .
any one who saw knows that the bochrim did not use hands
and they made it clear that the kinness will continue
as soon as lieberman leaves, but he stayed on any way ruing
the kinnuss
70.
פרישמן הוא חב"דניק מבית!!!
כ"ג תשרי ה׳תשס״ד
בנו של ר' ישראל פרישמן מהעסקנים הבולטים של חב"ד בירושלים
71.
אל 35
ז' כסלו ה׳תשס״ד
אני זוכר את טעלער מתי שהוא יתבטל בלוד הוא אחד שאפילו לא ידוע לקרוא ופתאום הוא נהפך לדוגמא תרד מהחיים של התמבל הזה
72.
בושה וכלימה!
י"ז כסלו ה׳תשס״ד
ממש בושה להכנס כבר ל-770, עלי צרחו שלא אמרתי "יחי", הסתכלו עלי כעל "תמהונית" כשאמרתי שאני לא רואה את הרבי. וכשבאחד הפעמים רציתי לעלות לביה"כ למעלה ב-770 (של קרינסקי-פרידמן) הסתכלו עלי במבטים עויינים של "פושעת". והתבטאו כנגדי - איך אני מעיזה בכלל לחשוב להתפלל שם. ושלא תדעו לאיזה ויכוח גרמתי כאשר הזכרתי את המילה (הטמאה כדבריהם) "אוהל" ב-770.
73.
בעז"ה עוד נתוועד כולנו עם הרבי.
ג' טבת ה׳תשס״ד
עוד יגיעו ימים טובים לישראל שנשב כולנו כתף לצד כתף בפארבריינגען.
(ואם בין כך נאהב אז למה לא להתחיל מעכשיו?
כי מה החוכמה לאהוב כשאין יצר הרע?
אנו ניבוש וניכלם שלא הצלחנו לעמוד בעיקרון של הליובאוויטשער רבה אפילו בינינו לבין עצמינו???)
א-נ-ש-י-ם OPEN YOUR EYES
פ-ת-ח-ו ת'-ע-נ-י-י-ם!-!-!
74.
el kaaida!!!!!!!!!!!!!
י"ח טבת ה׳תשס״ד
frishman.taler.yosi levi.elias.kuptshik. +++ yimach shmam!!!!
75.
תקראו לשניה
י"ח שבט ה׳תשס״ד
בס"ד
שלום לכולם!
אני יחסית חדש בחב"ד (3 שנים), שומר על ניטרליות מכל העניין אבל אני חושב שכבר הגיע הזמן להגיד:
זה ברור שאסור להיכנס לכאלה מקרים (לשני הצדדים).
אני מנסה להביא פתרון-
למה שלא תנסו באמת להיכנס אחד לנעלי השני ולהבין כל צד, מה מניע אותם להתנהג כך..וכו'. רק כך אפשר להגיע לאחדות אפילו ממצבים כאלו. הכי קל ללכת מלחמה-ראש בראש, לסגור ענין וללכת לישון בהרגשה שניצחנו. הכי קל, הכי טיפשי והכי חסר אחריות.
מזמן יכולנו גם ללכת ראש בראש עם אנשים לא חבדיים או לא דתיים! גם הם לא הולכים בפועל בדרכי הרבי (כמו שאתם יודעים)- אז מה, נלך איתם ראש בראש?? כמובן מתוך אהבה נכון?? -- מה אם קצת אהבה לחסידים?? לא משנה מה, בעיות פותרים בדרכי נועם ושלום- כדרכו של מלך המשיח!!!
פה נמדדת אהבת ישראל! והרבי בוחן אותנו בזה. האם רק יהודים מסוימים אנו אוהבים או את כולם.(כולל חסידים מסוימים שהם יהודים כשרים לכל הדעות לכל מי שעוד לא יודע).
לכל הפחות בתחילה יש לנסות להיכנס אבל באמת להיכנס אחד לתוך נעלי השני ולראות איך הוא רואה את הדברים. כך אפשר להבין אותו וגם ללמד עליו זכות ובטח ובטח לא לריב איתו.
הרי כולנו חסידי הרבי וכולנו רוצים את אותה מטרה. יש כאלה ששמים דגש פשוט על פרסום בכל מחיר, לא משנה איפה וכמה מתוך ידיעה ונסיון שזה באמת מקרב אנשים ומחדיר עניין של משיח- מה שחשוב וטוב. ויש כאלה ששמים דגש על האופן המתקבל הלוקחים הכל בפרופורציה מתוך ידיעה ונסיון שזה באמת מקרב אנשים ומחדיר עניין של משיח. וגם זה חשוב וטוב!
העיקר כולם למען מטרה אחת וצריך להתבטל אחד לשני.
וכאמור אם יש בעיה אז פותרים בדרך של שלום!!! לא להתעלם, ובטח ובטח לא להתגרות!
אז די מספיק חבר'ה! הגיע הזמן לאהבת ישראל בין החסידים של הרבי.
שנשמע בשורות טובות ובראשם התגלות הרבי ברחבי תבל!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.