כללית מציגה מסלול מהיר: שירותי רפואה תוך חצי שעה
כל הורה מכיר את שעות הלחץ כאשר ילד מתעורר עם חום, שיעול או פריחה. ואז מתחיל המרוץ נגד הזמן, בין הצורך לקבל מענה רפואי מיידי לבין הדאגה לארגון שאר הילדים למוסדות החינוך. בדיוק בשביל רגעים כאלה ואינספור רגעים דומים אחרים שמצריכים מענה רפואי מיידי, משיקה כללית את "המסלול המהיר" - שירות חדשני המעניק מענה רפואי מקוון תוך חצי שעה.
השירות כולל התייעצות עם רופאי משפחה וילדים בשיחת וידאו, התייעצות דיגיטלית עם רופאי עור, ושירות דיגטלי מרפאתי מתקדם. היוזמה נועדה להתאים את שירותי הרפואה לקצב החיים המהיר של משפחות ברוכות ילדים.
המסלול המהיר שנותן מענה גם דרך הטלפון של כללית, מציב סטנדרט חדש בשירותי הרפואה המקוונים, עם התחייבות למענה תוך חצי שעה - יתרון משמעותי המקל על ניהול סדר היום. השירות מאפשר קבלת ייעוץ רפואי מיידי מהבית, ללא צורך בהמתנה במרפאה, ומציע פתרון יעיל במיוחד בתקופת החורף בה מחלות מדבקות עלולות להשפיע על מספר ילדים במשפחה.
בנוסף לזמינות המיידית, השירות החדש מתייחד בממשק ידידותי למשתמש ובאפשרות לקבל מרשמים והפניות באופן מקוון. זאת לצד המשך הקשר הרציף עם רופא המשפחה הקבוע, שמכיר את ההיסטוריה הרפואית של המטופל.
הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית, מציין: "השקת המסלול המהיר היא חלק ממהלך אסטרטגי רחב של כללית להנגשה מלאה של שירותי הרפואה. אנחנו רואים את המחויבות שלנו להתאמת השירותים לאורח החיים של הציבור כערך מוביל. השילוב של טכנולוגיה מתקדמת עם שמירה על ערכי המשפחה והקהילה מאפשר לנו להעניק רפואה מקצועית ואיכותית, תוך שמירה על צביון מתאים והקפדה על מצויינות רפואית".