צבי סופר | יום כ"ג תשרי ה׳תשפ״ה 25.10.2024

המסורת לא פסקה: כך חגגו אמש הקפות שניות בכפר חב"ד

מסורת השמחה בכפר חב”ד לא נעצרה: ההקפות השניות המסורתיות התקיימו במתכונת מותאמת למצב הביטחוני | ועד מקומי כפר חב”ד, בראשות הרב שמעון רבינוביץ, חילק את השמחה לארבעה מוקדים ברחבי הכפר, כדי לאפשר לתושבים לחגוג בביטחון ובהתאם להנחיות | האירוע המרכזי, נערך בבית הכנסת בית מנחם בהשתתפות קהל רב. את המוני החוגגים הקפיץ עד לשעות הקטנות של הלילה, הזמר החסידי ר׳ נמואל הרוש ותזמורתו. מרכז התקשורת החב"די COL העביר כמיטב המסורת את האירוע כולו בשידור חי ובלעדי | צפו בגלריית ענק מסכמת של צלם COL שניאור שיף
המסורת לא פסקה: כך חגגו אמש הקפות שניות בכפר חב
צילומים: שניאור שיף, COL

מסורת השמחה בכפר חב”ד לא נעצרה: ההקפות השניות המסורתיות התקיימו במתכונת מותאמת למצב הביטחוני.

לצד האתגרים הביטחוניים והנחיות פיקוד העורף, כפר חב”ד התעטף בשמחה לכבודה של תורה עם אירועי ההקפות השניות המסורתיים, שנערכו השנה במתכונת מיוחדת. ועד מקומי כפר חב”ד, בראשות הרב שמעון רבינוביץ, חילק את השמחה לארבעה מוקדים ברחבי הכפר, כדי לאפשר לתושבים לחגוג בביטחון ובהתאם להנחיות.

גם השנה האירוע המרכזי, נערך בבית הכנסת בית מנחם בהשתתפות קהל רב. את המוני החוגגים הקפיץ עד לשעות הקטנות של הלילה, הזמר החסידי ר׳ נמואל הרוש ותזמורתו.

גם בשאר המוקדים חגגו תושבי הכפר בשמחה וריקודים לכבודה של תורה. מאות מתושבי השיכונים ערכו את ההקפות השניות לצלילי השמחה של הזמר ר׳ מענדי לוי יחד עם הנגן ר׳ לייבלה ליפסקר.

בשכונת לוי יצחק הופיע הזמר ר׳ דוד סיטבון עם הקלידן ר׳ מענדי שיף ובכפר חב”ד ב’ שימח את הקהל הזמר ר’ מנחם פרנקל עם הנגן ר׳ מנחם הורביץ.

קולות השירה והריקודים נשמעו היטב בכל פינות הכפר.

ועד מקומי כפר חב”ד, אשר מארגן את אירועי ההקפות השניות מידי שנה, הצליח להפיק אירוע מוצלח ומשמח במיוחד, בתיאום עם פיקוד העורף ומשטרת ישראל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.