מנדי ברגר | יום י"ח תשרי ה׳תשפ״ה 20.10.2024

חגיגה של אחדות: 'בית השואבה' בקהילת חב"ד פתח תקווה

מוצ"ש חול המועד סוכות תשפ"ה, קהילת חב"ד פתח תקווה חגגה שמחת בית השואבה קהילתית בסימן 113 שנים להקמת הקהילה ובית הכנסת "צמח צדק". מאות אנשים, נשים וטף התאספו ברחבת בית הכנסת, ונהנו משמחת החג באווירה מרוממת ומשפחתית
חגיגה של אחדות: 'בית השואבה' בקהילת חב
צילום: ר' משה זלטפולסקי

מוצ"ש חול המועד סוכות תשפ"ה, קהילת חב"ד פתח תקווה חגגה שמחת בית השואבה קהילתית בסימן 113 שנים להקמת הקהילה ובית הכנסת "צמח צדק". מאות אנשים, נשים וטף התאספו ברחבת בית הכנסת, ונהנו משמחת החג באווירה מרוממת ומשפחתית.

הריקודים הסוחפים, שהנהיג התקלידן ר' גיא כהן, הדליקו את האווירה והשמחה פרצה מגבולות הרחבה. בנוסף, התקיים מופע מיוחד לילדים בהשתתפותו של רוני הקוסם, ששבה את לב הצעירים במופע מלא קסם.

רב הקהילה, הרב חיים הלל רסקין, נשא דברים מרגשים ושיתף בדברי הרבי מליובאוויטש מתשל"ד, שהזכירו את הכוח שיש בשמחה לבטל את הדינים, גם בזמנים קשים. הרב ציטט את הרבי מההקפות: "נעימות בימינך נצח", והוסיף תפילה שהשמחה תביא אותנו לנצחון במהרה.

האירוע, שהונחה בחן על ידי ר' דניאל גורדון, זכה גם לנוכחות מכובדת של ראש העיר רמי גרינברג, יו"ר ש"ס הרב אליהו גינת, ויו"ר יהדות התורה הרב בלומנטל. המשתתפים כולם רקדו, שמחו והתחברו ברוח החג – כל זה מתוך תחושת אחדות ושמחה משותפת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.