| יום י"ד תשרי ה׳תשפ״ה 16.10.2024

קורות חייו של השו"ב הרה"ח ר' משה בייטש ז"ל

ביום א' דחג הסוכות, יצויין יום היארצייט העשרים-ושש של הרה"ח וכו' הרב משה הלוי בייטש, תלמיד ב"תומכי תמימים" באטווצק, אשר זכה לימים ליחס מיוחד מרבותינו נשיאינו כ"ק אדמו"ר הריי"צ וכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, וזכה לשמש עשיריות שנים כשו"ב בכפר חב"ד.
קורות חייו של השו

בראשית החודש ראתה אור "תשורה" ייחודית ומרתקת, הסוקרת את קורות חייו ופועלו של הרב משה הלוי בייטש ע"ה. ה"תשורה" ראתה אור בקשר עם שמחת הבר מצווה של נינו הת' המצויין משה אהרן הלוי בייטש, הקרוי על שמו, בנו של הגה"ח הרב דוד הלוי בייטש, משפיע בישיבת "תומכי תמימים" המרכזית בכפר חב"ד, ור"מ בישיבת "תומכי תמימים" בלוד.

בתשורה הייחודית מופיע סקירת קורות ימי חייו כפי שסיפרם הרב בייטש ע"ה באוזני יבדלח"ט הרה"ח ר' יוסף יצחק קמינצקי כשנה לפני פטירתו, שבמרכזם זיכרונותיו מתקופת לימודיו בישיבת "תומכי תמימים" באוטבוצק, וכן נסקר בה הקירוב והיחס המיוחד לו זכה הרב בייטש מרבותינו נשיאינו כ"ק אדמו"ר הריי"צ וכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו זי"ע.

בתשורה מתפרסמים גם לראשונה שורה של אגרות קודש מרבינו אל הרב בייטש, המעידות על הדאגה ושימת הלב של הרבי להסתדרותו במלאכת השו"ב. ה"תשורה" החדשה התקבלה בעניין רב אצל קהל הקוראים והמעיינים, והמשפחה מבקשת
להוציא לאור את תולדות חייו בקרוב במהדורה נרחבת עם הוספות. מי שיש לו חומרים ותיעודים נוספים אודות הרב משה בייטש ע"ה, מתבקש לשלוח זאת אל המו"ל בכתובת הדואר האלקטרוני [email protected].

לרגל יום היארצייט של הרב בייטש בא' דחג הסוכות, אנו מגישים כאן את ה"תשורה" המיוחדת >>להורדה<<

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.