מערכת COL | יום י"ג תשרי ה׳תשפ״ה 15.10.2024

בעקבות האזעקה: חסיד חב"ד בן 38 נפל מסולם, מצבו קשה

אמרו תהלים והתפללו לרפואתו והחלמתו של חסיד חב"ד, שניאור זלמן בן סימי שמחה, שנפצע קשה לאחר שנפל מסולם בפתח תקווה, בעקבות האזעקה שנשמעה עם שיגור הטילים מלבנון אמש. חובשים פינו אותו לבלינסון
בעקבות האזעקה: חסיד חב
זירת האירוע. צילום: דוברות איחוד הצלה

ציבור אנ"ש מתבקש להתפלל ולומר תהלים לרפואתו של שניאור זלמן בן סימי שמחה, חסיד חב"ד שנפצע קשה אתמול, בעקבות האזעקה שנשמעה במרכז הארץ בשעות אחר הצהרים.

מדובר בבן 38, שלפי דיווחי מוקדי ההצלה, נחבל מראשו, לאחר שנפל מסולם ברחוב השדרה בפתח תקווה, בעקבות אזעקה שהופעלה במקום בשל השיגורים מלבנון.

יהודה וידבסקי ומנחם סלבוטיצקי חובשי איחוד הצלה שהעניקו לו סיוע רפואי מסרו: “לדברי בני משפחתו הוא נפל מסולם (תוך כדי עבודות שיפוצים) כשניסה לרדת מהסולם בזריזות בדרכו למרחב מוגן עקב שמיעת האזעקה”. הם הוסיפו: "“הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי כשמצבו קשה בבלינסון”.

החובשים של מד"א צביקה לרר ודוד יצחקי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר ששוכב על הקרקע בחצר בית כשהוא בהכרה וסובל מחבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא ביצע עבודות בגג הבית וכשנשמעה האעזקה הוא ניסה לרדת מהגג ונפל בדרך מגובה של כ-4 מטרים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבה קשה."

ממד"א נמסר: "בשעה 17:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר שנפל מגובה כשניסה לרדת מגג בית ולגשת למרחב מוגן ברחוב השדרה בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבלינסון, גבר בן 38 במצב קשה עם חבלת ראש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.