שניאור דייטש | יום י"ב תשרי ה׳תשפ״ה 14.10.2024

כעת זה רשמי: בית חב"ד גם במפלי הניאגרה

מפלי הניאגרה, ניו יורק, עיר הידועה במפלים המלכותיים שלה וביופי הטבעי עוצר הנשימה שלה ואחד מפלאי תבל בעולמו של הקב"ה, עומדת לחוות גל רוחני עם הגעתם של שלוחים חדשים: הרב יהודה ויהודית לורבר, שישרתו את הקהילה היהודית המקומית ואת המבקרים הרבים, בכל עניין יהודי
כעת זה רשמי: בית חב
השליח החדש עם חלק מבני משפחתו. ברקע: מפלי הניאגרה

מפלי הניאגרה, ניו יורק, עיר הידועה במפלים המלכותיים שלה וביופי הטבעי עוצר הנשימה שלה ואחד מפלאי תבל בעולמו של הקב"ה, עומדת לחוות גל רוחני עם הגעתם של השלוחים החדשים שלה: הרב יהודה ויהודית לורבר, שישרתו את הקהילה היהודית המקומית ואת המבקרים בכל עניין יהודי.

בין אם מישהו הוא תושב מקומי או תייר המגיע לראות את המפלים, הרב וגברת לורבר מסורים להנגיש את היהדות, באופן מסביר פנים לכל.

עם היופי הטבעי והאטרקציה של מפלי הניאגרה המושכים מיליוני מבקרים מדי שנה, מרכז חב"ד החדש עומד להפוך למגדלור של אור עבור יהודים המתיירים ובשביל הקהילה המקומית.

הרב לורבר ומשפחתו מצטרפים לשלוחים האזוריים של חב"ד ליובאוויטש ממערב ניו יורק בראשות השליח הרב נתן גוראריה.

"לאחר מספר שנים של הפעלת תוכניות מצליחות ופעילויות יהודיות במפלי הניאגרה עם טנק המצווה שלנו, הצעד הבא הטבעי היה הקמת מרכז חב"ד קבוע", אומר הרב לורבר.

עם אישור מיוחד מהפארק הלאומי של מפלי הניאגרה הייתה לטנק המצווה גישה להיכנס ולפעול ממש במרכז האטרקציה התיירותית. אינספור תפילין הונחו וערכות נש"ק חולקו ליהודים רבים שהייתה להם הזדמנות לקפוץ לטנק המצווה וליהנות מרגע נצחי של יידישקייט.

תניא ייחודית הודפסה במהלך ליקוי החמה הגדול באביב האחרון במפלים שמשכה מאות אלפי אנשים.

חנוכיות פומביות לחנוכה הוצבו בבית העירייה, בשדה התעופה של מפלי הניאגרה ובפארק הלאומי של מפלי הניאגרה, שם נערך טקס הדלקה פומבי עם מאות אנשים כולל פקידי עירייה ונציגי מדינה.

בשנה שעברה בחג הסוכות, לראשונה אי פעם בצד האמריקאי, נבנתה סוכה ציבורית ממש ליד המפלים, שאירחה אלפי יהודים מרחבי העולם שהיו כל כך אסירי תודה על ההזדמנות לאכול בסוכה וליטול לולב סוכה, רבים מהם בפעם הראשונה. הסוכה השנה תוכפל בגודלה כדי להכיל את כל האורחים.

עוד כמה מההישגים הבולטים בשנים האחרונות היו הכרזת יום החינוך והשיתוף של העירייה לכבוד הרבי ביום הולדתו בחתימת ראש העיר, וכן, ייזום תכנית רגע השתיקה של הרבי בכל מחוז בית הספר של העיר מפלי הניאגרה.

לסיוע לשלוחים בצעדיהם הראשונים - לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.