מערכת COL | יום ח' תשרי ה׳תשפ״ה 10.10.2024

בהיותו קרוב: האורחים בד' אמותיו של הרבי ליד האוהל הק'

בשנים האחרונות יותר ויותר בחורים מגיעים לשהות ע"י האהל הק' למשך כל חודש תשרי | כעת זה הופך למערך רשמי ומסודר של אש"ל גשמי ורוחני | סיקור נרחב וגלריית תמונות
בהיותו קרוב: האורחים בד' אמותיו של הרבי ליד האוהל הק'

בשנים האחרונות, ובשנתיים האחרונות במיוחד, שוהים עוד ועוד בחורים צעירים, אורחים מארץ הקודש, בד’ אמותיו הק' של הרבי, ע"י האהל הקדוש, בכל חודש החגים. זאת מלבד אלפי האורחים המגיעים לשבתות וימים טובים ומקבלים סעודות ולינה ע"י אהל חב"ד ליובאוויטש.

השנה, כמענה ללמעלה מ-60 הבחורים ששוהים במשך כל החודש השביעי ע"י האהל הק' - התגייסו כמה משלוחי הרבי שהעניין יקר לליבם, ובעידוד משפיעים רבנים ושלוחים הוקם מערך רוחני וגשמי שיסייע לבחורים לנצל את הזמן כדרוש במנוחת הנפש והגוף.

האורחים מנצלים את שהותם בסמיכות מקום לכ"ק אדמו"ר בלימד נגלה וחסידות, התוועדויות חסידיות, צפיה בהתוועדויות ומראות קודש ועוד, ומקדשים את שם ליובאווייטש בפני אלפי הפוקדים את האהל הק'.

עם בואם של התלמידים, התקיים כינוס ברוכים הבאים, בו עמדו המארגנים על גודל הזכות והאחריות המוטלת על כתפיו של בחור הנמצא בחודש השביעי אצל הרבי להתנהג בהתאם לקדושת המקום והזמן, לנחת רוח בעל הציון. 
בתום אסיפת 'ברוכים הבאים' חתמו כולם על נוסח מיוחד שהוכנס אל הרבי, בו ביקשו את ברכתו שיזכו להצליח בניצול הזמן, ושמכאן נלך יחד עם הרבי ישר לירושלים הבנויה…

בכל ימות השבוע, המערך מקיים סדרי לימוד, בליווי בחור מבוגר הרושם את שמות המשתתפים בסדר על מנת לדווח על כך לרבי. עבור הלימוד בסדרים הודפס קובץ לימוד מיוחד שלוקט בהכוונת מגידי שיעורים ומשפיעים מישיבות תומכי תמימים.

כמו כן מקיים המערך שיעורים עבור האורחים כרצונו הקדוש של הרבי. ביום היארצייט השישים, ו' תשרי - הגיע במיוחד הרה"ח הרב ישראל שמעון קלמנסון, חבר ועד הנחות בלה"ק, ומסר שיעור מרתק בתורתו של הרה"ק רבי לוי יצחק נ"ע.

וכמובן התוועדויות חסידיות - המשפיע הרה"ח הרב ישראל נח וואגעל הגיע במיוחד בליל יום היארצייט ו' תשרי והתוועד עם האורחים עד השעות הקטנות של הלילה.

זאת כמובן לצד מערך אירוח, שמספק לאורחים אוכל מזין ומשובח בהשגחה מהודרת, שמומן ע"י קמפיין גיוס המונים שהתקיים בחודש אלול בתמיכתם של הרה"ח הרב זלמן גופין משפיע הישיבה המרכזית בכפר חב"ד, וחבר בית דין רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד באלעד הרה"ח הרב זלמן ירוסלבסקי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.