הרב שמעון אייזנבך | יום כ"ד אלול ה׳תשפ״ד 27.09.2024

הסרטונים המרתקים שפרסומם נבלם בגלל המלחמה בעזה

לפני שנה בהגיעי לשנת השישים הפתיעו אותי בני ביתי באירוע מיוחד במינו. הם הפיקו חגיגה ענקית באולם בית מלון מפואר בהשתתפות מאות מוזמנים ובראשם רבנים ואישי ציבור. הם דחו זאת לעשרת ימי תשובה וניצלו את האירוע לקיים אותו כ"ערב חב"ד" אותו לא ישכחו תושבי אילת שהשתתפו בו | טורו השבועי של הרב שמעון אייזנבך, רבה של שכונת השחמון באילת
הסרטונים המרתקים שפרסומם נבלם בגלל המלחמה בעזה
בעיגול: כותב השורות

השבת - יום כ"ה באלול - מציינים כולם את יום בריאת העולם ואני מציין בה גם את יום בריאתי, הוא יום הולדתי הגשמי והן את יום הולדתי החסידי שבו הגעתי לראשונה לרבי בשנת תשל"ט.

לפני שנה בהגיעי לשנת השישים הפתיעו אותי בני ביתי באירוע מיוחד במינו. הם הפיקו חגיגה ענקית באולם בית מלון מפואר בהשתתפות מאות מוזמנים ובראשם רבנים ואישי ציבור. הם דחו זאת לעשרת ימי תשובה וניצלו את האירוע לקיים אותו כ"ערב חב"ד" אותו לא ישכחו תושבי אילת שהשתתפו בו.

בין היתר הוקרנו באותו ערב כמה סרטונים על גבי מסכי הענק העוסקים בקירוב בני ישראל לאבינו שבשמים. לאחר החגיגה תכננתי להעביר הלאה את הסרטונים הללו שיש בהם כדי ללמד על עבודת השליחות בעיר אילת ת"ו.

אלא שלמגינת ליבנו פרצה מלחמת "חרבות ברזל" ועם ישראל לא היתה דעתו נתונה לחגיגות ולאירועים ומשום כך נשכחו הסרטונים בקרן זוית ונעלמו מזכרוננו.

עתה כשמתקרב יום ההולדת צפו מחדש הסרטונים הללו והחזירו אותי לימים של טרום המלחמה שסדקים רחבים מאוד נסדקו בעם ישראל וחידדו לצערנו את השונה ואת הלעומתיות. ולמרות הכל, באילת נשמרה האחוה וההרמוניה כפי שהן משתקפות בסרטונים הללו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.