מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תשפ״ד 26.09.2024

הידעתם: ה"עת רצון" של תשפ"ה הוא בכלל... בסוף תשפ"ד!

בשבת הקרובה - שבת קודש פרשת נצבים וילך, ילמדו בכל ריכוזי אנ"ש את השיחה המפורסמת שאמר הרבי לפני 41 שנה בהתוועדות ש"ק נצבים ה'תשמ"ג • גם רבני אנ"ש, משפיעים ומנהלי מוסדות מצטרפים וקוראים לכל אחד ואחד מאנ"ש לקחת חלק ולחזק את המוסד שנוגע באינספור משפחות חב"דיות ועוזר לכולם - גם בתמיכה כלכלית כפשוטו וגם במעטפת רחבה הרבה יותר
הידעתם: ה

בשבת הקרובה - שבת קודש פרשת נצבים וילך, ילמדו בכל ריכוזי אנ"ש את השיחה המפורסמת שאמר הרבי לפני 41 שנה בהתוועדות ש"ק נצבים ה'תשמ"ג. בבתי הכנסת חב"ד בכל רחבי הארץ מופץ קובץ "נצבים לברכה" היו"ל ע"י כולל חב"ד צפת - הקופה של רבותינו נשיאינו, ובו השיחה מהרבי ותוכן ייחודי ללימוד "אבות ובנים" סביב התקנה הקדושה: חתימה על "פלעדזש" כקבלה טובה וכלי לברכה לקראת השנה החדשה.

לחתימה >>

כפי שאמר הרבי, הזמן המעולה לחתום על התחייבות זו הוא במוצ"ש נצבים (שהינה גם מוצ"ש סליחות), ובכוחה של חתימה זו לפעול שגם דברים שנראים מעל לטבע ומעל ליכולת - יתממשו בפועל!

גם רבני אנ"ש, משפיעים ומנהלי מוסדות מצטרפים וקוראים לכל אחד ואחד מאנ"ש לקחת חלק ולחזק את המוסד שנוגע באינספור משפחות חב"דיות ועוזר לכולם - גם בתמיכה כלכלית כפשוטו וגם במעטפת רחבה הרבה יותר.

עד כה חתמו כבר מאות שותפים על ה"שטר זכות" לטובת קופת כולל חב"ד צפת, וגם אתם יכולים להמשיך בשליחותם הקדושה של הרביים בכל הדורות.

לחתימה >>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.