מנדי ברגר | יום כ"ג אלול ה׳תשפ״ד 26.09.2024

העסקן החב"די מקווה לחפות ראש העיר ניו יורק הנאשם בשחיתות

ה'ניו יורק פוסט' חשף כי ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, הועמד לדין על ידי חבר מושבעים גדול באשמת חקירה פדרלית שזעזעה את מסדרונות העירייה • נכון להיום, אם אדמס יפרוש מתפקידו, עו"ד ג'ומאן וויליאמס יהפוך בפועל לראש העיר • העסקן החב"די מקראון הייטס ר' יעקב ברמן: "ראש העיר והצוות שלו הם כמו משפחה שלי כבר שנים רבות. זו תקופה כואבת. אני מתפלל למענו"
העסקן החב
אדמס בכותל. צילום: דוברות הכותל, ארכיון COL

ה'ניו יורק פוסט' חשף כי ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, הועמד לדין על ידי חבר מושבעים גדול באשמת חקירה פדרלית שזעזעה את מסדרונות העירייה.

"תמיד ידעתי שאם אעמוד על שלי עבור תושבי ניו יורק, אני אהיה מטרה", אמר אדמס והוסיף, כי "אם יוגש נגדי כתב אישום, אני חף מפשע, ואני אלחם בזה בכל גרם של כוח ורוחי."

הפרטים על ההאשמות המדויקות נותרו לא ברורים, כך עפ"י הפרסום, אך על פי החשד, הם קשורים להאשמות על כך שהממשלה הטורקית העבירה כספים באופן בלתי חוקי לקמפיין שלו לראשות העיר, בתמורה לאישור הקונסוליה הטורקית במנהטן.

אתר COLLIVE החב"די בניו יורק ציין, כי כל ראשי הערים האחרונים, מדיוויד דינקינס ועד ביל דה בלאזיו, עמדו בפני חקירת שחיתות כלשהי, אבל כל החקירות הללו הסתיימו במקרה הגרוע, של עוזרים בדרג נמוך יותר.

נכון להיום, אם אדמס יפרוש מתפקידו, עו"ד ג'ומאן וויליאמס יהפוך בפועל לראש העיר.

הבחירות המיוחדות ייקבעו רק אם יעברו 90 יום לפני הבחירות המקדימות הקרובות, ב-24 ביוני 2025, אמר עורך דין לבחירות ל-The Post.

העסקן החב"די מקראון הייטס ר' יעקב ברמן: "ראש העיר והצוות שלו הם כמו משפחה שלי כבר שנים רבות. זו תקופה כואבת. אני מתפלל למען ראש העיר, נבחרי הציבור בניו יורק ולמען ניו יורק".

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.