מנדי ברגר | יום כ"ג אלול ה׳תשפ״ד 26.09.2024

שליח הרבי זיכה את ראשי מערכת החינוך בתקיעת השופר

בהרמת כוסית חגיגית לקראת השנה החדשה של שר החינוך מר יואב קיש, בכירי המשרד ומנהלי האגפים של מערכת החינוך בארץ, הוזמן כמידי שנה הרב יוסף גערליצקי שליח הרבי לתל-אביב-יפו, לשאת דברי ברכה והתעוררות ולהשמיע את תקיעת השופר
שליח הרבי זיכה את ראשי מערכת החינוך בתקיעת השופר
צילום: שלום - חב"ד תל אביב

בהרמת כוסית חגיגית לקראת השנה החדשה של שר החינוך מר יואב קיש, בכירי המשרד ומנהלי האגפים של מערכת החינוך בארץ, הוזמן כמידי שנה הרב יוסף גערליצקי שליח הרבי לתל-אביב-יפו, לשאת דברי ברכה והתעוררות ולהשמיע את תקיעת השופר.

הרב גערליצקי דיבר על השנה הכאובה שעבר העם בישראל, 'קשה שלא לראות את הקשר בין המצב הבטחוני הקשה ובין הפילוג והקיטוב המשתוללים ברחובות הארץ'. 'כולנו יודעים היכן הכל מתחיל – כאן, במערכת החינוך, בשתילים הרכים שאנו משקים ומטפחים. חובה עלינו להשריש בכל ילד שכל יהודי הוא אחינו', "כולנו בני איש אחד נחנו", בני אברהם יצחק ויעקב ובנות שרה רבקה רחל ולאה!

הרב גערליצקי סיפר לנוכחים על רבי לוי יצחק מברדיטשוב, המכונה "סניגורן של ישראל", שלימד זכות על כל יהודי, בכל מצב שהיה ובכל דרך שנהג. 'הרבי לימד אותנו שכל יהודי צריך ללכת בדרכו של רבי לוי יצחק, לא לחפש את השלילי ביהודי אחר, אלא להיפך, למצוא ולהדגיש בכל דרך אפשרית את הטוב ואת האור שבו', אמר הרב גערליצקי,

בדוגמא חיובית של המורים ואנשי החינוך, ובמאמץ והתמסרות - ניתן וחובה להנחיל את דרך החיים הזאת לכל תלמיד במערכת החינוך. כאשר יהודי מדבר בשבחו ובטובתו של יהודי אחר, נזכה לראות מיד את התגשמות התפילה 'ברכנו אבינו – כולנו כאחד'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.