מערכת COL | יום כ"ב אלול ה׳תשפ״ד 25.09.2024

בליווי השומרים: בחצרות קודשנו נערכים לבוא אלפי האורחים

ב"ועד תלמידי התמימים", האחראי מטעם הנהלות הישיבות לאירוח אלפי הבחורים בחודש החגים בחצרות קודשנו, מעלים הילוך לקראת הישורת האחרונה ופתיחת התוכנית ביום חמישי הקרוב | ברקע המצב הביטחוני: ארגון "השומרים" מלווה מקרוב
בליווי השומרים: בחצרות קודשנו נערכים לבוא אלפי האורחים
צילום: נהוראי אדרי

'ועד תלמידי התמימים', בניהול חבר אגו"ח העולמית הרב צבי הירש שי' אלטיין, מופקד על אירוחם הגשמי והרוחני של אלפי האורחים תלמידי התמימים המגיעים לשהות בחצרות קודשנו, ונערך לקבל את פניהם.

כבכל שנה מתבלט הוועד ביחודיותו והינו הכתובת היחידה המאפשרת מעטפת גשמית מלאה הכוללת; סידורי מקומות לינה ראויים, ובשלוש ארוחות מזינות מידי יום באולם המרווח של ישיבת אהלי תורה.

יחד עם הדאגה לכל פרט בגשמיות הועד נותן מעטפת רוחנית מושלמת הכוללת סדרים, שיעורים, פאנלים והתוועדויות, ע"י צוות נרחב של משגיחים משיבים ואחראים מטעם הישיבות. 

בהקשר זה ראוי לציין את הבקשה של הרבי מר' זושא וילמובסקי לארגן שיעורים לאורחים המגיעים לחצרות קודשנו, במשך השנים דיבר הרבי אודות המעלה הגדולה בהשתתפות בשיעורים אלו, ולדוחו"ת עם שמות המשתתפים היה מגיב הרבי בתשובות רבות מהם ראו שדבר זה הסב לרבי נח"ר רב.

בימים אלו בצל המלחמה באה"ק וגל האנטישמיות הגואה בארה"ב וברחבי ניו יורק, נוספו אתגרים רבים המעלים חששות בקרב ההורים השולחים את בניהם, ועד תלמידי התמימים נערך למצב בהתאם והתקיימה התייעצות מוקדמת ותיאום עם גורמי אבטחה בשיתוף פעולה מלא עם ארגון השומרים המקומי 'Shomrim Crown Heights' 

שיתוף הפעולה יוביל לאבטחת שלל הפעילויות והאירועים ולמענה מהיר ומיידי לכל בעיה.

בהנהלת הוועד מבקשים להודות ולהוקיר טובה לתורמים הנדיבים שמסייעים לפעילות זו לצאת לפועל ודואגים לרווחתם של 'דעם רבינ'ס קינדער'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.