. | יום כ' אלול ה׳תשפ״ד 23.09.2024

שמחה פרידמן בסינגל-קליפ חדש: אם ירצה השם

גם לכם נמאס מהטון הקודר והפסימי של מגישי החדשות בערוצי התקשורת? בואו יחד עם שמחה פרידמן להפוך את האולפן למקום שמח, מאמין, חיובי ואופטימי! בסוף יהיה טוב אם ירצה השם! ובעזרת השם - ביחד ננצח! | סינגל קליפ חדש ומרהיב ועם הרבה אופטימיות, כמו שמחה יודע לפזר 
שמחה פרידמן בסינגל-קליפ חדש: אם ירצה השם

הזמר החסידי שמחה פרידמן מוציא היום סינגל חדש ומסקרן – "אם ירצה השם".

השיר מלווה בקליפ מפתיע ומושקע במיוחד שנוגע בנקודה רגישה בציבור הישראלי שנמאס לו מהטון הקודר והפסימי של מגישי החדשות בערוצי התקשורת הכלליים.

"זה בדיוק מה שניסינו להאיר כאן", אומר שמחה, "לקחנו את הטקסט של השיר שמדבר על זה שכל מה שקורה הוא בעזרת השם, ואיתו הפכנו את האולפן ה'מדכא' למקום שמח, מאמין, חיובי ואופטימי! איך זה קורה בדיוק? תצטרכו לצפות בעצמכם"...

השיר הוא בסגנון קומזיצי-חסידי, עם מילים פשוטות ולא מתחכמות שנושאות בתוכן מסר חזק של אמונה וביטחון בהשם, עם לחן קליט, סוחף ואנרגטי, כזה שקל לזכור ופשוט כיף לשיר אותו.

"המסר של השיר, יחד עם הקליפ הייחודי - רלוונטי במיוחד לתקופה שלנו", מסכם שמחה. "אנשים רוצים לשמוע מסרים חיוביים של עידוד ותקווה ולא רק הפחדות ותבהלה. אם ירצה השם נראה ונבין שהכל היה לטובה, ובעזרת השם - ביחד ננצח"!

את השיר הלחין הרב מנחם נורדמן, את המילים כתבו שמחה פרידמן והרב מנחם נורדמן, ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראים הצמד אלי קליין ואיצי ברי. על בימוי ועריכת הקליפ אחראי שרולי ברונכר, הצילום של אייזיק קלמן, ואת התסריט כתב הרב יואל בייץ'.

צפו:


 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.