שניאור דייטש | יום י"ט אלול ה׳תשפ״ד 22.09.2024

טרגדיה באחיעזר: הבחור נועם יחיאל ז"ל נהרג בתאונה לפנות בוקר

בתאונה הקשה לפנות בוקר בכביש 77, סמוך למחלף ישי לכיוון זרזיר, נהרג בחור הישיבה נועם יחיאל ז"ל, בנו של יבדלח"ט הזמר ארז יחיאל, דמות מוכרת בכפר חב"ד | בהערכה ראשונית של המשטרה, התאונה קרתה בשל אזעקה ומטח ירי. נועם נהרג וארבעה אחרים שהיו ברכב נפצעו | בן 17 היה בפטירתו הטרגית
טרגדיה באחיעזר: הבחור נועם יחיאל ז
זירת התאונה. דוברות המשטרה

טרגדיה קשה: בתאונה הקשה לפנות בוקר בכביש 77, סמוך למחלף ישי לכיוון זרזיר נהרג בחור הישיבה נועם יחיאל ז"ל, תלמיד שיעור א' בישיבה הגדולה 'בני יששכר' בחדרה. בן 17 בפטירתו הטרגית.

הוא הותיר אחריו הורים, ארז וענבה יחיאל, ואחים. על פי הערכה ראשונית של המשטרה, נהג הרכב נבהל כנראה בעת המטח לעמק יזרעאל, סטה הצדה והתנגש בגדר. נועם נהרג וארבעה אחרים שהיו ברכב נפצעו.

נועם, תלמיד ישיבת "בני יששכר", היה עם חברים בשבת חתן בצפון של חבר מהישיבה שהתחתן. בחזרה הביתה הם עברו דרך קבר הרשב"י והמשיכו משם בחזרה לישיבה.

דוברות המשטרה: "משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים עצמית שארעה בכביש 77 בין מחלף ישי למחלף זרזיר.

"כתוצאה מהתאונה נקבע מותו של אחד מנוסעי הרכב (תושב מרכז הארץ בן 17) וכן ארבעה נוסעים נוספים נפגעו בדרגות קל עד בינוני (עפ"י גורמי רפואה)."

 

צוותי מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו למרבה הצער. הנהג נפצע באורח בינוני ופונה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. במקום גם נבדק חשד שהתאונה התרחשה כתוצאה מהאזעקות באזור.

פראמדיק מד"א עופר ויניק וחובש רפואת חרום במד"א טל ניקסון סיפרו: "הגענו למקום וראינו רכב מעוך, במושב האחורי נלכד נער כבן 17, הוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק ולאחר שהוא חולץ נאלצנו לקבוע את מותו. צעיר כבן 20 היה בהכרה מלאה ויצא מהרכב כשהוא סובל מחבלות, לאחר טיפול ראשוני פינינו אותו לבית חולים במצב בינוני עד קשה, ושני נוסעים נוספים נחבלו קל וטופלו במקום".

יוסי פריד מתנדב זק״א מחוז צפון סיפר: "כשהגענו לזירה ראינו רכב פרטי שהתנגש בעוצמה בגדר בצידי הכביש. צוות רפואי של מד״א נאלץ לאשר את מותו של נער כבן 17. מתנדבי זק״א מחוז צפון מטפלים בכבוד המת ובאיסוף הממצאים לקבורה בזירה הקשה".

לאחר אמירת הסליחות יצא נועם ז"ל עם כמה בחורים מהישיבה לתפילה במירון, ובדרך חזור נהרג בתאונה המחרידה, שאר החברים נפצעו באורח קל. 

נועם ז"ל תושב אחיעזר, נולד לאביו הזמר הנודע ארז יחיאל ולאמו ענבה שתחי'.

אביו, המוזיקאי המפורסם ארז יחיאל, מתמקד במוזיקה יהודית מסורתית ובשירת מזמורים מתוך ספר תהילים. התפרסם בעקבות הניגון שחיבר על פסוקי ה'תיקון הכללי'. היה מקורב לחסידות חב"ד ולמד בקביעות תניא וחסידות, גם ניגן ניגוני חב"ד. מכריו מכפר חב"ד מספרים כי היה מגיע רבות להתפלל ב'בית מנחם', שם היה דמות מוכרת.

מסע הלוויה היום (ראשון) בשעה 14:00 בצהריים מבית המשפחה ברחוב הדקל 61 במושב אחיעזר לבית החיים המקומי שם ייטמן.

ברוך דיין האמת.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
איזה כאב לב !
לפני 4 ימים
מששתף בצערם של המשפחה,. לא הכרתי את הזמר ,שיבדל"א הידיעה בחדשות נגעה בי מאוד חזק, דמעות שטפו וחנקו את גרוני בצער כבד!!
תנצב"ה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.