מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשפ״ד 19.09.2024

"הכל כלול; דואגים שיהיה הכי טוב לבחורים בתשרי אצל הרבי"

בריאיון מיוחד ל-COL לקראת נסיעת אלפי הבחורים האורחים לחודש תשרי אצל הרבי, חושף יו"ר ועד תלמידי התמימים העולמי הרב הירשל אלטיין את אפשרות המעקב ההדוק שתינתן השנה בזמן אמת להורים ולהנהלות הישיבות
בקטן: הרב אלטיין

הרב צבי הירש אלטיין, משליחי הרבי לפילדלפיה ויו"ר ועד התמימים העולמי התראיין הערב (חמישי) בתכנית 'ליל שישי' ברדיו COL בהגשת הרצל קוסאשוילי, והתייחס להגעת הבחורים הרבים לחודש תשרי לחצרות קודשנו.

כידוע, ועד התמימים מפעיל זה שנים ארוכות, מטעם הנהלות ישיבות תומכי תמימים, מערך נרחב ומקיף של אירוח בכל הפרטים עבור האורחים, מהחל ועד כלה.


להאזנה לריאיון המלא >>


"כל שנה זה שנה מיוחדת, אין שנה כמו בשנים לפני זה", פתח הרב אלטיין, כשהתייחס לחידושים הצפויים השנה במערך האירוח בתשרי אצל הרבי. "מבחינת התוכן וההתוועדויות, בכל שנה משתפר.

"השנה יש משהו מיוחד יותר, אבל הוא נוגע יותר להורים של הבחורים. מי שירצה לעקוב אחרי בנו, אחרי הנוכחות של בנו בסדרי הלימוד השונים, יוכל לעשות זאת בזמן אמת באמצעות אתר מיוחד שיתעדכן און ליין בנתונים. גם הנהלות הישיבות יוכלו לעקוב מקרוב.

"ההורים שולחים את בנם לארבע או חמש שבועות מחוץ לבית, לניו יורק הרחוקה, ובמידה מסוימת סומכים עלינו, 'ועד התמימים העולמי', שאנחנו דואגים לילדים שלהם מהחל ועד כלה. לנו יש אחריות".

הרב אלטיין הוסיף: "העלויות הגשמיות גדלו השנה. אבל יש אנשים מאוד טובים שמסייעים לנו. הרב יצחק פופאק ואחרים. כאשר לבחור בתשרי יש דירה טובה כל התשרי שלו נראה אחרת.

"אנחנו נשתדל ככל שביכולתנו כדי שיהיה הכי טוב לכולם. זו חבילה כוללת, הן מבחינה גשמית מכל הרבדים הכלולים בזה והן מבחינה רוחנית. בחור יודע שיש לו את כל המעטפת שצריך, כדי שהתשרי אצל הרבי יהיה באופן הטוב ביותר, כמו בישיבה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.