מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשפ״ד 19.09.2024

המפגש של ראש המועצה הדתית הנבחר - עבור מקוואות חב"ד

ברקע מקוואות הטהרה הרבים בשיטת חב"ד בור על גבי בור הפועלים בבירת הנגב, ולקראת בניית מקוואות חדשים, יזם השליח הראשי בעיר מפגש עיוני של 'מרכז מקוואות חב"ד', המלווים באופן מקיף את המקוואות החב"דים בעיר, עם ראש המועצה הדתית החדש ורבני המועצה | "מאפשר להביא לרמה חדשה של הידור ושדרוג"
המפגש של ראש המועצה הדתית הנבחר - עבור מקוואות חב
המפגש בבאר שבע

בלשכתו של יו"ר המועצה הדתית בבאר שבע, עופר כרדי, שלאחרונה נבחר לתפקידו המשפיע והחשוב, התקיימה פגישת עומק עם אנשי 'מרכז מקוואות חב"ד', המלווים בפיקוח ובהדרכה מקיפה וצמודה את כלל המקוואות החב"דים בעיר זה שנים ארוכות, יד ביד עם ראש המועצה הדתית ועם ראש מחלקת הכשרות בבאר שבע ורב המועצה האוזרית רמת הנגב הרב מאיר סוויסה.

הפגישה המדוברת הציפה את הפרטים השונים במקוואות חב"ד ברחבי העיר ואת נהלי העבודה השנים שהתקבעו לאורך השנים, לטובת כלל הציבור ועל מנת לתת לתושבי בירת הנגב הגדולה שירות מהודר וטוב ביותר של טהרה כנדרש. זאת כשברקע תכנונים להקמת מקוואות חב"ד נוספים בעיר.

בבאר שבע ישנם שורה ארוכה של מקוואות בשיטת חב"ד, בור על גבי בור, לשמחת משפחות העיר. המקוואות מפוזרים ברחבי העיר, ואת התנופה המבורכת הזו מלווה כאמור זה שנים ארוכות 'מרכז מקוואות חב"ד' יחד עם הרב סוויסה, שבמשך שנים רבות מתאם בין רבני חב"ד למועצה הדתית בעיר ומסייע בכל פרט; ועם רב העיר עד לאחרונה, להבדיל בין חיים לחיים הרב יהודה דרעי ע"ה, ידיד חב"ד שסייע לתנופת הטהרה בעיר, כמו גם לכל ענייני חב"ד בעיר. הליווי והפיקוח ההלכתי, החשוב כל כך במקוואות שמשתמשים בהם באופן תדיר, מאפשר תחזוקה נכונה של המקווה על כל ההיבטים ההלכתיים, ובמידת הצורך - שיפוצים והתאמות.

את הפגישה הנזכרת יזם השליח הראשי בעיר, הרב זלמן גורליק, שאף נכח בה. מטעם מרכז מקוואות חב"ד נכחו בפגישה רב המרכז ומומחה המקוואות הרב חיים אליהו גלוכובסקי, והמפקח מטעם המרכז באזור הדרום הרב מרדכי פרסמן. בנוסף נכחו בה כאמור הרב מאיר סויסה וראש המועצה הדתית עופר כדרי.

"המפגש החשוב בבאר שבע, שמלמד על עומק המעורבות והחשיבה על כל הפרטים בתפעול המקוואות, התקיים כחלק ממגוון פגישות שנערכות לכל אורך השנה בכל רחבי הארץ על ידי המרכז, מול הגורמים הרלוונטיים ברשויות השונות ברחבי הארץ והמועצות הדתיות", אומר מומחה המקוואות הרב חיים אליהו גלוכובסקי. "הפגישות הללו מאפשרות להביא לרמה חדשה של הידור ושדרוג את המקוואות החב"דים השונים. זאת לצד שלל פעילויות המרכז בבניית מקוואות ובשיפוצן ושדרוגן מכל הבחינות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.