מנחם קרביצקי | יום י"ט אלול ה׳תשפ״ד 22.09.2024

מכתב של הרבי שבמפתיע הגיע למכירה פומבית ואקטואלי לימים אלו

לבית המכירות מורשת הגיע בתחילת השבוע במפתיע יהודי אשר שירת בצה"ל בתקופה שקדמה למלחמת יום הכיפורים ובידו מכתב שנשלח מהרבי כמענה למכתב ששלחו חיילי היחידה לאחר ימי הפורים בשנת תשל"ג
מכתב של הרבי שבמפתיע הגיע למכירה פומבית ואקטואלי לימים אלו

במכתב מדגיש הרבי את הצורך באחדות העם "שאף שעמנו "מפוזר ומפורד בין העמים", הרי הוא עם אחד מאוחד באהבה ואחוה איש לרעהו, ואין זה ענין של סתם רעיון ורגש אלא צריך להתבטא במעשה בפועל..."".

בהמשך מתייחס הרבי לשירותם הצבאי ולהגנה על גבולות ארץ הקודש "ובודאי אשר אנשי צה"ל העומדים על הגבולים ושומרים על בני ישראל הדרים בארץ ישראל, אינם נזקקים להדגשה יתירה בענין יחודו ויעודו של עמנו, המיוסדים ומושרשים בתורת ישראל, והיא שעמדה לנו ולאבותינו בכל דור ודור נגד כל הקמים עלינו. ויהי רצון שיזכו להגן לא רק על הגבולות הגשמיים של ארץ ישראל, אלא גם על הגבולות הרוחניים של ארץ ישראל, הנקראת ארץ הקודש בפי כל עמי הארץ, שקדושה זו הנובעת מתורתנו הקדושה ומצוותי' היא סוד קיום עם ישראל".

המכתב מוצג למכירה באתר בית המכירות "מורשת" בקטלוג מיוחד הכולל עשרות פריטים חבדיים ובתוכם רוב חלוקות הרבי שנמסרו מידיו הקדושות כמזכרת נצח, החל מתניא מהדורת כיס שחולק בשנת תשל"ב, תניא'ס בצירוף דולר, קונטרסים, דולרים ומטבעות וכלה בחלוקה האחרונה "פורים קטן תשנ"ב".

מדור מיוחד מוקדש למתנות מיוחדות לקראת השנה החדשה הבעל"ט, מכתבי הרבי לשנה חדשה במסגרות מפוארות, מטבעות הרבי משובצים בשרשראות כסף, ספרי תהלים משובצים בד ממפת ההתוועדות של הרבי ועוד.

מקום של כבוד בסוף הקטלוג מבחינת "אחרון חביב" לאגרות קודש מרבותינו נשיאנו. מבת היסטורי מהרבי הריי"צ בנוגע לילדי טהרן שכידוע נגע בנימי נפשו ותשובתם המקוממת של אנשי המזרחי, פתק "מענה" בכתב יד הרבי, מכתבים עם תוספות וברכות מיוחדות לכל עת.

אל תחמיצו את ההזדמנות! המכירה תתקיים בעז"ה בשידור חי ביום ראשון הקרוב י"ט באלול התשפ"ד 22/09/2024 החל מהשעה 20:00 (שעון ישראל).

לקטלוג והרשמה בעברית לחצו כאן >>>

לקטלוג להרשמה באנגלית לחצו כאן>>> 

להרשמה לרשימת התפוצה בוואצאפ למכירות חב"ד בלבד, שלחו הודעה בוואצאפ למס' 03-9050090

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.