מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשפ״ד 19.09.2024

"פרדס ישעיהו"; הרב הרצל ליקט את דרשותיו לספר מיוחד

רבה של נוף הגליל וחבר בית דין רבני חב"ד השיק את ספרו "פרדס ישעיהו - דרשות לפרשת השבוע" על ספר בראשית, ובו 600 עמודים מלאים וגדושים בחידושים ורעיונות פיקנטיים על פרשיות התורה, מתובלים בסיפורי צדיקים, מונגשים בשפה ברורה לציבור הרחב ובמיוחד לשלוחים כעזר להכנת דרשה לשבת
הרב הרצל עם הספר החדש

זה למעלה מיובל שנים, שהרב ישעיהו הרצל שליט"א, רב העיר נוף הגליל וחבר בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, נושא את דרשותיו על פרשת השבוע, מידי שבוע בשבוע, בפני קהלים רבים ומגוונים. דרשותיו קנו להם שם דבר, ורבים שותים בצמא את דבריו.

בדרשותיו המופלאות משלב הרב ומצטט מהראשונים והאחרונים, ומגדולי התורה והחסידות, ביניהם גדולי עולם שהוא עצמו זכה להיות מצאצאיהם, תוך הוספת נופך יצירתי של חידושים, פרפראות, ורעיונות פיקנטיים על הפרשה, מתובלים בסיפורי צדיקים המעוררים לעבודת ה'.

לאחר פניות שבאו מציבור שוחרי התורה והחסידות, ביניהם רבנים ודרשנים נכבדים, להביא למכבש הדפוס את דרשותיו, עמל הרב להוציא לאור עולם את אוצרו הגדול למען יוכלו לרוות בו את צמאונם, והשקיע רבות להוציא מתחת ידו יצירה מפוארת, 'דבר נאה ומתקבל' בשפה בהירה וקולחת, אשר יוכלו לשאוב ממנה דרשות ורעיונות נפלאים.

הספר "פרדס ישעיהו - דרשות לפרשת השבוע" – בראשית, בא כהמשך לסדרת ספרי "פרדס ישעיהו", על הש"ס, הלכה ומנהג, הגות ומחשבה וחידושים בכל חלקי התורה שהוציא לאור מכבר, והוא פותח את סדרת ספריו על פרשיות התורה.

כמעשהו בראשון כך מעשהו בשני, ואין ספק כי כשם שהספרים הקודמים קנו להם שם במדף הספרים התורני, וזכו לברכתם של רבנים חשובים, כך גם סידרה זו, תמצא עד מהרה מסילות לשוחרי התורה והחסידות.

ניתן להשיג בחנות קה"ת בכפר חב"ד, או במספרי הטלפון - 054-773-7706 054-643-7705

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.