שניאור דייטש | יום ט"ו אלול ה׳תשפ״ד 18.09.2024

מכפילים את הלב בהדסה: שלוחים חדשים יוצאים לדרך

הרב יחיאל וזוגתו בן שחר, מצטרפים למערך פעילות בית חב"ד הדסה | צפויים למקד את פעילותם בקמפוס הר הצופים של הדסה, בו נחנך לאחרונה מרכז שיקום החדשני מסוגו, לצד סיוע בכלל מערך הפעילות, תחת ניצוחו של השליח הראשי לבית הרפואה הדסה, הרב ישראל נפתלין: "צפויים להכפיל את הפעילות בקמפוס הדסה בהר הצופים" 
מכפילים את הלב בהדסה: שלוחים חדשים יוצאים לדרך

אימפריית השליחות בבית הרפואה הדסה מקבלת תוספת כוח משמעותית עם הצטרפותם של זוג השלוחים החדשים הרב יחיאל וזוגתו בן שחר לפעילותו של השליח הראשי הרב ישראל נפתלין הפועל בבית הרפואה הדסה זה יותר מעשור.

השלוחים החדשים צפויים למקד את פעילותם בקמפוס הר הצופים של הדסה, בו נחנך לאחרונה מרכז שיקום החדשני מסוגו, לצד סיוע בכלל מערך הפעילות הענפה המנוהל ביד רמה על ידי השליח הראשי לבית הרפואה.

"תוספת שלוחים זו הכפלת פעילות", משתף הרב נפתלין, מחלוצי תחום פעילות השלוחים בבתי הרפואה, שדחף להקמתו של המערך הכללי של 'לב חב"ד' שבצעירי חב"ד, המאגד את פעילות השלוחים בבתי הרפואה בכל הארץ. 

"בית רפואה זה כמו עיר קטנה, או במקרה של הדסה אולי אפילו עיר גדולה". אמר הרב נפתלין, "לשלוחים החדשים יש כר נרחב לפעילות ואני צופה שהכפלת כמות השלוחים בבית הרפואה תכפיל גם את מערך הפעילות - לפחות פי שתיים".

"בשנה האחרונה במיוחד התרחבה הפעילות, עם קליטתם של מאות פצועים מאזורי הלחימה. חלק ניכר מהזמן שהיתי בעצמי בשירות מילואים ממושך המהווה גם הוא חלק בלתי נפרד מהשליחות, והצורך בהרחבת מערך השלוחים בהדסה הורגש עוד יותר. לקראת ציון שנה למלחמה - זהו זמן מתאים מאין כמוהו לתוספת שלוחים להדסה".

במסגרת בית חב"ד הדסה, פועלים כיום מעל מאה מתנדבים במשמרות קבועות, מלבד הפעולות הייחודיות בחגים ובאירועים יוצאי דופן. תוספת השלוחים צפויה להזניק את הפעילות בצעד נוסף קדימה, לנחת רוח המשלח. 

את צאתם שליחות, סיכם השליח הראשי עם השליח החדש בעת שהותם המשותפת בסמיכות לאהל הקדוש ובטוחים וסמוכים שיראו את ברכת המשלח על כל צעד ושעל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.