COL | יום י' אלול ה׳תשפ״ד 13.09.2024

טרגי: בנו המאומץ של הרב אסמן שנפל בדונייצק הובא למנוחות

מתתיהו (אנטון) סמבורסקי ז"ל, בנו המאומץ של הרב משה ראובן אסמן מרבני אוקראינה הובא אתמול למנוחות, אחרי טקס שנערך בבית הכנסת המרכזי בקייב 'ברוצקי', שבו הרב אסמן מכהן כרב | שלוחים מרחבי אוקראינה הגיעו להשתתף בהלוויה
טרגי: בנו המאומץ של הרב אסמן שנפל בדונייצק הובא למנוחות
צילום: FJCU

 

מתתיהו (אנטון) סמבורסקי ז"ל, בנו המאומץ של הרב משה ראובן אסמן מרבני אוקראינה הובא אתמול למנוחות, אחרי טקס שנערך בבית הכנסת המרכזי בקייב 'ברוצקי', שבו הרב אסמן מכהן כרב.

כפי שדיווחנו כאן ב-COL, מתתיהו סמבורסקי ז"ל גוייס לצבא האוקראיני ולפני כחודש התקבלה הידיעה על נפילתו מרקטה רוסית שפגעה בו. אשתו קיבלה אישור רשמי על נפילתו, אולם גופתו אותרה בשדה הקרב רק לפני כשבוע.

ב'פדרציית הקהילות היהודיות במדינה' (FJCU) מציינים כי מתחילת השנה הם סייעו בקבורתם של 47 חיילים יהודים שנפלו בקרבות אך להערכתם מספר הנופלים היהודים עומד על לפחות פי חמשה.

יו"ר הפדרציה הרב מאיר סטמבלר אומר "הצטערנו לשמוע על נפילתו של מתתיהו בקרב ואנו משתתפים בכאבו של הרב אסמן ובני משפחתו. בימים אלו בהם אנו עסוקים בארגון חגי תשרי ב-180 הקהילות היהודיות באוקראינה - חודש החגים השלישי בצל המלחמה הקשה ועושים הכל כדי לספק ליהודי המדינה את כל צרכיהם אנו תפילה כי נזכה ל'תכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה' בגאולה האמיתית והשלימה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.