צביקה קעניג | יום ג' אלול ה׳תשפ״ד 06.09.2024

המזכרת המדוברת של גן ישראל ארץ הקודש: ראיית פני הרב

התמונות הנדירות של הרבי שהפכו לשיחת היום בקעמפ גן ישראל | 'יחידות', 'פארברענגען', האוהל הקדוש ו770 | הכל על הפרוייקט המיוחד של קציני הלימודים
המזכרת המדוברת של גן ישראל ארץ הקודש: ראיית פני הרב

היום החסידי בגן ישראל שבכפר סיטרין הגיע לסיומו. לאחר תפילת מעריב וצפייה בוידאו של הרבי הודיע הגנרל על שעת 'כיבוי אורות' ושחרר את החיילים להתארגנות בחדריהם. השעה מאוחרת, והאווירה המיוחדת מבשרת על תום יום נוסף שלא יישכח. הגנרלים נעלמים מהשטח, והפנימיות שוקקות חיים.

את הזמן הלא פורמלי הזה, ביקשו קציני הלימודים לנצל. אין כמו הרגעים ה'משוחררים' כדי להחדיר בילדים התקשרות לרבי, שתלווה אותם גם לימים שאחרי הקעמפ. כך יצא לדרך הארנק המיוחד שהפך לשיחת היום בבתים חב"דים בכל רחבי הארץ.
עוד בלילה הראשון הגיעו המפקדים המסורים לחדריהם של ילדי הסיירת, והעניקו להם את הארנק המיוחד. מאז, מידי לילה, הכניס כל אחד מהם תמונה מיוחדת ונדירה של הרבי לכיס הייעודי. תמונה של הרבי מבקר בגן ישראל, תמונה של הרבי מתוועד, הרבי מחלק דולרים וניצב בכניסה ל770. בגב כל כרטיס מופיע טקסט קצר המתמצת את הענין שסביב התמונה, לצד ציטוט קולע מההמנוניה של גן ישראל.

את ההתלהבות שיצרו התמונות אי אפשר לתאר. הילדים הביטו שוב ושוב בפני קודשו של הרבי, וביקשו הסברים נוספים מהמפקדים. ספרו לנו עוד, דרשו. כך הפך הזמן שלפני כיבוי אורות להתוועדות קטנה ומיוחדת סביב תמונה נדירה של הרבי.
התמונות האיכותיות נבחרו בקפידה על ידי הקצינים, שלא חסכו מאמץ הן בבחירת התמונות והן בחיפושים אחר בית הדפוס המקצועי ביותר.

בסיום הקעמפ לא היה ילד אחד שהותיר את ארנק התמונות מאחוריו. הארנק נשמר היטב, וממשיך ללוות את חיילי צבאות ה' גם אחרי הקעמפ, מחבר אותם לרבי.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
ישר כח לקצינים שעבדו ללא הפסקה עבור החני...
לפני 3 ימים
וב"ה בני חזר מאושר וספוג מלא בהתקשרות לרבי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.