שניאור דייטש | יום י"ד אב ה׳תשפ״ד 18.08.2024

לאור יום: גנב רכב במרכז כפר חב"ד, נתפס לאחר מרדף

בן מיעוטים מצפון הארץ, גנב מפתחות רכב מאברך ליטאי שהגיע לבקר בכפר חב"ד ונכנס לחנות הפיצה | בתום מרדף של 'מתנדבים בכפר', יחד עם אופנועי מד"א, נתפס הגנב עם הרכב בכביש 4
לאור יום: גנב רכב במרכז כפר חב

אברך ליטאי מתנדב 'הצלה' שהגיע עם משפחתו לביקור קצר בכפר חב"ד, נכנס לחנות הפיצה במרכז הכפר, היום בסמוך לשעה 14:30 בצהריים.

בן מיעוטים מצפון הארץ שהגיע לכפר חב"ד, נכנס לחנות הפיצה, גנב את מפתחות הרכב שהיו מונחים על השולחן, נכנס לרכב ונמלט מהמקום.

יו"ר מתנדבים בכפר ר' מוישל'ה גוטמן הוזעק למקום, ויחד עם האברך שהרכב נגנב ממנו, נכנסו לרכב ופתחו במרדף אחר הגנב יחד עם אופנועי מתנדבי מד"א, לא לפני שהזעיקו את המשטרה.

לאחר מרדף קצר, ובהכוונה של מוקד איתוראן וגישה מרחוק למצלמות הדרך, הרכב הנמלט אותר ונעצר על כביש גהה לכיוון צפון, כאשר הנהג ניסה להימלט לכיוון 'משחטות הרכב' בצפון, אך נתפס בסיוע 'מתנדבים בכפר' ומתנדבי יחידת האופנועים של 'הצלה', עד להגעת המשטרה.

יו"ר 'מתנדבים בכפר' מוישלה גוטמן קורא לכלל התושבים שלא להשאיר רכב מונע ללא נהג או מפתחות במקום גלוי, גם לא לרגע: "בלי קשר לתקופה המאתגרת שבה אנו מצויים, מדובר בסכנה של ממש. גם ילד יכול להיכנס לרכב ולהוביל חלילה לתאונה. סוף מעשה במחשבה תחילה. התנהגות נכונה מצילה חיים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.