COL | יום י"ב אב ה׳תשפ״ד 16.08.2024

שרים ובוכים: בני משפחה עלו לקברו של הרב איציק מרטון ע"ה

"היכן היא היד שעודדה רבבות"?? במלאת שנה לפטירתו של החסיד המיוחד הרב איציק מרטון ע"ה, שנפטר בדמי ימיו בן 48 והותיר אחריו את רעייתו ותשעת ילדיו שיחיו, עלו אתמול (חמישי) בני משפחה ומכרים על קברו | כמו מאליו פרץ הניגון הידוע שהלחין וחיבר הרב איציק ז"ל, אחד מיני רבים שהפכו לנכס צאן וברזל בפי ילדי הקעמפים וחסידי חב"ד בכלל
שרים ובוכים: בני משפחה עלו לקברו של הרב איציק מרטון ע

עם מלאת שנה לפטירתו של החסיד המיוחד הרב איציק מרטון ע"ה, שנפטר לפני שנה והוא אך בן 48, כשהותיר אחריו את רעייתו ותשעת ילדיו שיחיו, עלו אתמול (חמישי) בני משפחה ומכרים על קברו.

הרב איציק היה דמות של חסיד צנוע ועניו שלא התבלט, אך מאידך חותמו ניכר הן בקהילת חב"ד בביתר עילית כאחד המיוחדים שבחבורה, חסיד וירא שמיים ברמ"ח אבריו, שחינך משפחה חסידית לתפארת, והן בפועלו הגדול במסגרת תפקידו החשוב כאחד ממנהלי ארגון החסד 'כולל חב"ד' בארץ הקודש. הקדיש את חייו לפעילות מרגשת וייחודית, עבור יתומים ואלמנות, במסגרת ארגון ‘כולל חב”ד’.

הזדכך תקופה ארוכה בייסורים בשל המחלה הקשה, למרות זאת חיוכו לא מש מפניו ועודד את כולם מסביבו להישאר בשמחה תמיד.

היה משורר חסידי נפלא שריגש המונים בשיריו הייחודיים. לאורך השנים חיבר הרב מרטון ע"ה, שניחן ברגש חסידי חם, עשרות שירים למחנות הקיץ ‘גן ישראל’ - שירים שהפכו לפס הקול החסידי של ילדי חב”ד בשנים האחרונות ועוררו את לבבות חניכי הקעמפים בהתקשרות לרבי.

כאמור אתמול (חמישי), עלו בני המשפחה ומכרים לקברו וכמו מאליו פרץ הניגון הידוע שהלחין וחיבר הרב איציק ז"ל, אחד מיני רבים שהפכו לנכס צאן וברזל בפי ילדי הקעמפים וחסידי חב"ד בכלל.

צפו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.