| יום י' אב ה׳תשפ״ד 14.08.2024

16 אברכים חסידי חב"ד כבר התגייסו ל'שפיצים'

אחרי המסלול הראשון והשני שנפתחו בשנה שעברה ולפני שנתיים והוגדרו כמוצלחים במיוחד, התוכנית היוקרתית לחרדים קיבלה אישור לפעימה נוספת לשומרי סוד בלבד, "שפיצים" בלבד.   
16 אברכים חסידי חב
צילום אילוסטרציה, COL

מדובר בפרויקט בשם 'פעמי עתידים' שמיועד לשלב חרדים בגילאי 22-32 ביחידות מסווגות ובהן 8200 ו-81, ומתקיים בבאר שבע. 

התלמידים ייבחרו מבין המועמדים השונים באמצעות ראיון ומִבדק. בשלב הראשון, החל מחודש אלול הקרוב, ילמדו התלמידים לתואר לימודי הנדסאי תוכנה במשך כשנתיים. מדובר בלימודים אינטנסיביים ולמרות שעלותם עשרות אלפי שקלים – מי שיתקבל לתכנית יקבל מימון מלא של הלימודים, ואפילו שכר חודשי בגובה של עד 5,600 שקלים בחודש לנשואים פלוס. כאמור לא כל אחד מתקבל לתכנית היוקרתית, אך יש קדימה לתושבי הדרום.

המסלול המיוחד שבין בוגריו גם 16 אברכים ומעט בחורים מבוגרים חב"דיים שנהנים ממשכורת קבועה, מלימודים ברמה גבוהה, ומעתיד תעסוקתי מזהיר, נבנה בהמלצת והכוונת רבנים וראשי ישיבות עבור בני המגזר החרדי, שלא יכולים להמשיך במסלול תורני או חסידי רגיל וקיבלו אישור מה"עשה לך רב" האישי שלהם לצאת אל מעגל העבודה ולתרום. חשוב להדגיש שמדובר במסלול בסביבה חרדית מלאה.

כאמור, לאחר השנתיים הללו מועברים ההנדסאים לידי יחידות עילית טכנולוגיות מסווגות כמו 81, 8200 ואחרות ומסייעים בייצור ופיתוח פתרונות מצילי חיים שמסייעים בעניינים של פיקוח נפש כפשוטו. בשלב הבא ידרשו התלמידים לחתום ל-5 שנים נוספות שבהן בין היתר תלמדו תואר ראשון של מהנדס תוכנה. 

ר' מרדכי א' מקרית מלאכי שסונן מבין פונים רבים והתקבל לפרויקט במסלול הקודם – לאחר שהיה חלק ממסלול חב"ד - מספר: "רציתי לצאת לשליחות אבל לצערי הרב זה לא קרה, אז הבנתי שבמקום זאת עלי לתרום את מרצי למען עם ישראל. במלחמה צריכים אותנו יותר ולכן מי שלא זכה ליטול חלק במפעל השליחות או להימנות על אברכי כולל יכול לתרום כאן את חלקו לעם ישראל ולהרגיש סיפוק גדול.

"הפרויקט הזה הגיע בדיוק בזמן ונתן לי לקפוץ קדימה. מה שמיוחד זה שיש מענה ואכפתיות רבה מבחינת ההתחשבות באורח החיים החרדי. אחרי שהתחלתי גיליתי כמה העולם הזה מרתק ושיש תמיכה ענקית של 'פעמי עתידים' לכל צורך שלי כאדם חרדי וכמי שלא היה בקיא בכלל בנושא הלימודי הספציפי הזה ולא ידע כלום לפני".

לדבריו, "נכון אמנם שהלימודים מאתגרים, אבל מי שרוצה יכול להצליח מאוד. אני מסתכל קדימה עוד כמה שנים ומבין שזו תהיה מקפצה אדירה מבחינה כלכלית – עם הכנסות שבעבר לא יכולתי אפילו לחלום עליהן כמי שעבר את המסלול ישיבתי ואני ממליץ על זה בחום רב".

המסלול מיועד גם ל"הסכם חב"ד" וגם לבעלי פטור!!

לפרטים והרשמה בדיסקרטיות מלאה: 0529063305 (דוד), [email protected]

מלאו פרטים ונחזור אליכם  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.