COL | יום ח' אב ה׳תשפ״ד 12.08.2024

אירוע בלתי-נשכח בכנס סיום שיעור ג' בתות"ל בני ברק

תות"ל בני ברק: באירוע מרגש לתמימים והוריהם, סיימו תלמידי שיעור ג' את שנות לימודם בישיבה, מתוך התוועדות של סיומי מסכת וסיכום של החוויות הגשמיות והרוחניות שליוו אותם בשנות לימודם בישיבה | נציג התמימים ריגש מאוד בשתפו את סיפורו האישי, על המהפך החיובי שעבר | מנהל הישיבה הרב לוי יצחק רוזנברג, איחל בשם כל הצוות הרוחני והגשמי ברכה והצלחה למסיימים
אירוע בלתי-נשכח בכנס סיום שיעור ג' בתות
צילום: שמואל עמית

המנחה הרב ישראל וינפלד פתח בדברים מענייני דיומא והזמין את המשגיח הרב מ"מ זלמנוביץ לקריאת פרקו של הרבי,

בדברי ברכה נרגשים נפרד הר"מ הוותיק והנערץ מרדכי אלעזר גולדשמיד מתלמידיו האהובים עליו כבניו ונכדיו, ועורר על אהבת התורה והלימוד בכל עת ובכל יום.

נציג ההורים הרב מאיר סטמבלר, הודה לצוות על המסירות ושיבח את היחס המיוחד שזוכים לקבל התמימים בישיבה, שמרומם אותם ומביא אותם להצלחות בכל התחומים.

ראש הישיבה הרב בנימין קופרמן סיכם את שנת הלימודים ואת פרוייקט סיומי המסכתות, באומרו של כל תמים מועילה לו ולסביבתו וגורמת לקנאת סופרים שמרבה חכמה והוספה רבה בלימוד כמותי ואיכותי.

המשגיח הרב אלעזר קרישבסקי שיזם ועודד את התמימים בלימוד גירסא אינטנסיבי לאורך השנה שיבח את התמימים על העמידה ביעדים, ועל שהסבו נחת רב לרבי ולהורים.

נציג התמימים התמים איתמר סאפראן, ריגש מאוד בשתפו את סיפורו האישי, על המהפך החיובי שעבר מהגיעו לישיבה כילד ועד עתה כתמים רציני שקוצר הישגים רבים בלימוד ובניהול מבצע תפילין ועוד, נאומו סחט דמעות של התרגשות ומחיאות כפיים סוערות.

התמים שלמה פישר נציג מסיימי המסכתות, סיים את מסכת מגילה וחזר על שיחה של הרבי.

יחד עמו סיימו כלל התמימים בישיבה את המסכת ועלו לקבל תעודת הוקרה על המאמץ הלימודי.

בשלב זה נערכה הגרלה של ארגון את"ה בישיבה ע"י התמים יהונתן חקוקי, וקבוצת תמימים זכתה בספרי חסידות, ובדולר של הרבי מתנת אמו של אחד התמימים, זכה התמים עמוס קרניאל.

סרט המסכם 3 שנים בישיבה, התוועדויות טיולים כנסים ואירועים, הוקרן למשתתפים וגרם לרגעי נחת ושמחה מיוחדים, הסרט נערך בכשרון רב ע"י הת' שמואל טאקטוק.

בחלקו האחרון והמרגש של הערב מנהל הישיבה הרב לוי יצחק רוזנברג, קרא לכל תמים מהמסיימים, בדברי שבח והערכה אישיים, המאפיינים באומנות את אישיותו הייחודית של התמים, והעניק לו תעודה וספר חת"ת מהודר.

הרב רוזנברג איחל בשם כל הצוות הרוחני והגשמי ברכה והצלחה למסיימים, לצוות המסור ולתלמידים השלוחים שחתמו שנת שליחות איכותית ומשמעותית מלאה בעשיה למען התמימים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.