מנדי ברגר | יום ח' אב ה׳תשפ״ד 12.08.2024

אלעד: תלמידי המכינה בת"ת הרשימו ב'סיום' על מסכת תענית

ערב מרשים ומרגש של תלמידי כיתה ח' בתלמוד תורה באלעד, לרגל סיום הלימודים בת"ת ומעבר לישיבות הקטנות • הישג תורני מרשים: כל תלמידי הכיתה סיימו את מסכת 'תענית' בבקיאות | מנהל הת״ת, הרב דב בער סגל, נשא דברים מרגשים ואיחל להם הצלחה רבה בדרכם החדשה בישיבות כ'תמימים מן השורה', לנח"ר הרבי
אלעד: תלמידי המכינה בת

ערב מרשים ומרגש התקיים לכבוד סיום לימודיהם של תלמידי כיתה ח' בתלמוד תורה. האירוע המיוחד ציין את סיום שנת הלימודים ואת המעבר המשמעותי של התלמידים לקראת לימודיהם בישיבה.

את הערב פתח המחנך, הרב נחמיה סגל, אשר הרחיב על התהליך המשמעותי שעברו תלמידי הכיתה בהכנתם לישיבה. הוא שיתף את הנוכחים בהתקדמות המרשימה של כל תלמיד ותלמיד, והדגיש את ההתפתחות האישית והלימודית שחוו במהלך השנה.

נציג ההורים, הרב שניאור לישנר, נשא דברי תודה חמים לצוות החינוכי ולהנהלת התלמוד תורה על מסירותם ועבודתם המסורה. באופן ספונטני, קם הורה נוסף הרב ירון עוז, אשר הפליא במילים נרגשות על מעלותיו של המחנך, הרב סגל. הוא ציין את הקפיצה המשמעותית שחווה כל תלמיד באופן אישי, והקידום הניכר לעין שהושג תחת הדרכתו.

התלמיד לוי פולק כיבד את הנוכחים בחזרה על ״דבר מלכות – שיחה של הרבי מעניינא דיומא, ואילו התלמיד שניאור זלמן מעטוף, כנציג התלמידים, ערך סקירה מרגשת של כל המורים אשר לימדו אותם והביע תודה עמוקה לכל הצוות וההנהלה.

יועץ התלמוד תורה, הרב רפאל גולדמיץ, הקריא מכתב מיוחד של הרבי לכבוד חגיגת הסיום.

מנהל הת״ת, הרב דב בער סגל, נשא דברים מרגשים על בגרותם של התלמידים. הוא הדגיש את יכולתם ללמידה עצמאית, גם ללא השגחה צמודה, כעדות לצמיחתם האישית. כמו כן, הביא את ברכתו של המרא דאתרא, הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי, אשר נבצר ממנו להגיע. הרב סגל סיים בברכות חמות לתלמידים, ואיחל להם הצלחה רבה בדרכם החדשה ונחת רב להורים ולרבי.

שיא הערב היה כאשר כל תלמידי הכיתה סיימו את מסכת תענית, הישג מרשים המעיד על השקעתם ומסירותם ללימוד התורה הקדושה. לסיום, כל תלמיד קיבל תעודת סיום מכובדת, ובנוסף, המנהל העניק לכל אחד מהם שי מיוחד - סידור מהודר, כמזכרת וברכה לדרך החדשה.

בתום האירוע, ניגשו ההורים הנרגשים אל המנהל, הרב דב סגל, המחנך, הרב נחמיה סגל, והיועץ, הרב רפאל גולדמיץ. בחום ובכנות, הם הביעו את תודתם העמוקה על ההשקעה האדירה, המסירות ללא גבול, והאכפתיות הרבה שהפגינו לאורך כל הדרך.

ניכר היה כי הערב הזה לא רק סימן סיום פרק משמעותי עבור התלמידים, אלא גם העיד על הקשר החזק והמיוחד שנרקם בין הצוות החינוכי, התלמידים ומשפחותיהם לאורך השנים.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.